AUTO, MEDIA & MARKETING

BMW, din nou la Super Bowl, dupa 10 ani de absenta

03 decembrie 2010, ora 11:35 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
bmw.jpgmedie.jpg
Constructorul auto BMW se intoarce pentru a-si face reclama la Super Bowl, finala campionatului national de fotbal american, dupa o absenta de 10 ani, scrie Adage.com.
Super Bowl este cel mai urmarit program de televiziune din SUA.

Compania a decis sa plateasca cea mai scumpa publicitate pe TV pentru ca intra intr-una dintre cele mai aglomerate perioada de lansari de modele noi din istoria sa.

"Suntem in pragul celei mai importante perioade de lansari din istorie si Super Bowl ne ofera scena pentru a obtine un impact mare", a declarat Stacy Morris, director de marketing si comunicare al BMW.



Printre modelele pe care le va lansa constructorul se numara noul BMW Seria 6 coupe, seria 5 sedan, X3 si modelul electric Active E.

Morris a refuzat sa dea detalii referitoare la durata sau numarul de spoturi pe care le-a cumparat BMW.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 27 Octombrie 2021, 01:05
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter