AUTO, MEDIA & MARKETING

CE acuza Ferrari ca face publicitate subliminala pentru tigari

01 mai 2010, ora 20:01 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Comisia Europeana si experti in publicitate sustin ca scuderia Ferrari aplica un cod de bare pe monosposturi pentru a le aminti privitorilor de un pachet de tigari.
Scandalul a pornit de la faptul ca Ferrari afiseaza pe masinile rosii si pe echipamentele soferilor un cod de bare, cu alb si negru, transmite Realitatea.net.

Atat Comisia Europeana, cat si experti in publicitate, sunt de parere ca acel cod de bare este creat pentru a aminti spectatorilor de un pachet de tigari Marlboro.



Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Duminica, 23 Ianuarie 2022, 04:54
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter