AUTO

New York Times: Cea mai "fierbinte" masina din Europa este Dacia

18 decembrie 2013, ora 11:13 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
duster.jpg
Cea mai "fierbinte" masina din Europa este Dacia, scrie New York Times (NYT), iar analistii citati de publicatie spun ca marca romaneasca are monopol pe piata europeana a automobilelor low-cost, pozitie asigurata pentru urmatorii 3-5 ani avand in vedere ca rivalii Renault nu stiu cum sa reactioneze.

"Cea mai fierbine masina a anului din Europa nu este un BMW, Benz sau Bentley. E o marca low-cost a Renault, Dacia, produsa in Romania", scrie publicatia americana.

Oferind automobile care "isi fac treaba" la preturi mici, de la 7.700eurocu tot cu taxe, Dacia si-a facutlocintr-o Europa afectata de incertitudini eonomice si somaj ridicat, noteazaNew York Times, care face referire la datele privind inmatricularile de autoturisme noi din Uniunea Europeana din primele 11 luni ale acestui an, publicate marti de Asociatia Constructorilor Europeni de Automobile.

Vanzarile Dacia in UE au crescut cu 21,1% in primele 11 luni din 2013 fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 260.500 de unitati. Singurele marci care se apropie de acest ritm de crestere sunt Mazda si Jaguar, care au avansat cu 15,6% fiecare, insa cu un volum al vanzarilor mult mai mic, de 130.300 automobile in cazul marcii japoneze, respectiv 24.600 pentru autoturismul britanic.



Cota de piata a marcii romanesti in UE a crescut la 2,4% in acest an, fata de 1,9% in primele 11 luni din 2012, scrie Mediafax.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 09 Decembrie 2021, 06:41
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter