- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Auto

Stroe: Dacia nu va trai o fericire continua in Europa de Vest. Vizam toate pietele de pe glob, cu cateva exceptii

10 Dec, 18:50 • Redactia DailyBusiness
Automobile Dacia intentioneaza sa patrunda pe cat mai multe piete internationale, cu exceptia SUA, avand in vedere ca vanzarile din Europa de Vest nu vor ramane pentru foarte mult timp la fel de puternice, a declarat vicepresedintele Dacia, Constantin Stroe.
Stroe: Dacia nu va trai o fericire continua in Europa de Vest. Vizam toate pietele de pe glob, cu cateva exceptii

„In lumea auto esti iresponsabil daca crezi, asa, ca vei trai intr-o fericire continua. Scopul nostru este intreg globul pamantesc, mai putin Statele Unite, din motive strategice. N-avem ce cauta acolo (…) Deci, scopul nostru este intregul glob cu cateva exceptii gerografice, cum ar fi prin Orientul Mijlociu”, a raspuns Stroe intrebat daca piata vest-europeana va continua sa fie principala tinta de vanzari pentru urmatorii ani, potrivit Mediafax.

Stroe crede ca nici Australia nu ar putea fi o destinatie de export, din cauze logistice, intrucat transportul este prea scump.

Potrivit lui Stroe, cu Sandero si Duster brandul Dacia a aratat ca depaseste sfera Logan si ca reprezinta o solutie rationala, similara Ikea.

Oficialul a reiterat ca Dacia va scoate in fiecare an cate unu-doua modele noi.

Vicepresedintele Dacia a mai aratat ca producatorul a avut o pana in prezent trei strategii de marketing, in functie de piata careia i s-a adresat.

In Romania Dacia a punctat ca este marca nationala, de traditie, dar bine bazata pe Renault.

In tarile emergente din nordul Africii sau din CSI, Dacia a avut o abordare mai conformista, generala, mai aproape de cea a unor marci ca Opel sau Ford.

Stroe a aratat ca pe piata „saturata” din Europa de Vest, Dacia a ales o abordare oarecum revolutionara, de genul „sfideaza obisnuintele, indrazneste” dublata de „fara rabat la calitate”.

Automobile Dacia a produs in primele zece luni ale anului 283.034 de automobile, dintre care aproximativ 250.000 de unitati au fost livrate la export, cu 23% mai mult fata de anul trecut. Principalele piete de export aconstructorului de la Mioveni sunt Franta, Germania si Italia.