AUTO

Volkswagen schimba strategia pentru marcile Skoda si Seat

09 martie 2014, ora 15:04 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
skoda-superb.jpg
Grupul Volkswagen incearca o noua directie pentru a imbunatati imaginea si atractia brandurilor Skoda si Seat, mutand Skoda intr-o zona de piata mai luxoasa si concentrand marca Seat in Europa, dupa ce nu i-a iesit strategia de export in China.

Marca din Cehia are ambitii mari de vanzari, dar pe de alta parte, producatorul spaniol se zbate de zece ani pe pierdere.

Scaderea pietei europene a facut ca livrarile Skoda sa fie diminuate cu 2% anul trecut, la 921.000 unitati, mult sub tinta de vanzari stabilita pentru 2018, de 1,5 milioane de masini. Pe de alta parte, vanzarile Seat au crescut cu 11%, la 355.000 unitati, dar capacitatile de productie sub-utilizate au extins lungul sir al pierderilor.

Pozitionata anterior ca versiune de buget la masinile Volkswagen, Skoda va tinti in viitor clientii mai bogati, conform declaratiilor lui Winfried Vahland, CEO, la Salonul Auto de la Geneva, relateaza informatiiauto.ro.



Similar, Seat va combate imaginea de pierzator etern de bani in Grupul Volkswagen prin oferirea de noi variante pentru Leon si concentrarea mai mult pe pietele europene. Cu toate acestea, este neclar cand afacerea spaniola va reveni pe profit, a spus Juergen Stackmann, CEO, la Geneva. Seat a totalizat 1,5 miliarde de euro pierderi incepand cu 2005.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 19 Aprilie 2019, 21:59
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter