COMPANII

10.000 de romani au apelat Numarul Consumatorului

24 aprilie 2013, ora 13:26 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
telefoane.jpg
In mai putin de doua luni de la implementarea campaniein „o9atitudine! - InfoUtile”, aproximativ 10.000 de persoane au apelat noul numar de telefon al Protectiei Consumatorului – 021/9551.

Astfel, campania a incurajat consumatorii sa se informeze cu privire la produse si servicii, putand obtine informatii despre modul in care pot depune o reclamatie sau sesizare.

Campania este initiata de sociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania (A.N.P.C.P.P.S.Romania - InfoCons) in parteneriat cu Secretariatul General al Guvernului.

Proiectul a fost initiata ca urmare a intrarii in vigoare, incepand cu 6 ianuarie 2013, a Ordinului nr. 473 din 03/02/2012, pentru modificarea Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 72/2010, ce vizeaza noul Telefon al Consumatorului InfoCons – 021/9551.

Astfel, modificarile aduse au impus ca necesitate in agenda ANPCPPS Romania - InfoCons informarea consumatorilor romani cu privire la noul numar de telefon si la informatiile esentiale care pot fi furnizate consumatorilor si operatorilor economici prin intermediul serviciului. Numarul este apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila, cu tarif normal in reteaua Romtelecom.

„Campania a urmarit sa comunice nu doar numarul de telefon, ci mai ales beneficiile pe care apelarea acestuia le ofera, astfel incat publicul sa capete incredere in utilizarea unui astfel de serviciu pentru a afla raspunsuri la orice nelamurire legata de reclamatii sau sesizari”, a declarat Sorin Mierlea, presedintele ANPCPPS Romania - InfoCons.

Pentru a comunica publicului schimbarile aduse de Ordin, cu sustinerea Metropolitan Life, ANPCPPS Romania - InfoCons a initiat o campanie bazata pe diseminarea de materiale de promovare in randul agentilor economici si in institutii de stat, in parteneriat cu Secretariatul General al Guvernului, Ministerul Afacerilor Interne, Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta si Ministerul Educatiei Nationale.

Printre materialele informative utilizate s-au numarat afise, flyere, infocarduri si placute pentru informarea consumatorilor distribuite in primarii, inspectorate scolare, prefecturi, consilii si inspectorate judetene, cinematografe, magazine din retelele Decathlon, Cora, Carrefour, Diverta si altele.

Metropolitan Life este brandul sub care opereaza in Romania companiile membre ale grupului MetLife Inc. – un lider global in asigurari de viata. Alico Asigurari Romania, Alico Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Administrat Privat si Metropolitan Life Asigurari sunt companii afiliate MetLife.



Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 15 Octombrie 2019, 15:12
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter