In mai putin de doua luni de la
implementarea campaniein „o9atitudine! - InfoUtile”, aproximativ
10.000 de persoane au apelat noul numar de telefon al Protectiei
Consumatorului – 021/9551.
Astfel, campania a incurajat
consumatorii sa se informeze cu privire la produse si servicii,
putand obtine informatii despre modul in care pot depune o reclamatie
sau sesizare.
Campania este
initiata de sociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si
Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania
(A.N.P.C.P.P.S.Romania - InfoCons) in parteneriat cu Secretariatul
General al Guvernului.
Proiectul a fost
initiata ca urmare a intrarii in vigoare, incepand cu 6 ianuarie
2013, a Ordinului nr. 473 din 03/02/2012, pentru modificarea
Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protectia
Consumatorilor nr. 72/2010, ce vizeaza noul Telefon al Consumatorului
InfoCons – 021/9551.
Astfel, modificarile
aduse au impus ca necesitate in agenda ANPCPPS Romania
- InfoCons informarea consumatorilor romani cu
privire la noul numar de telefon si la informatiile esentiale care
pot fi furnizate consumatorilor si operatorilor economici prin
intermediul serviciului. Numarul este apelabil din orice retea de
telefonie fixa sau mobila, cu tarif normal in reteaua Romtelecom.
„Campania a
urmarit sa comunice nu doar numarul de telefon, ci mai ales
beneficiile pe care apelarea acestuia le ofera, astfel incat publicul
sa capete incredere in utilizarea unui astfel de serviciu pentru a
afla raspunsuri la orice nelamurire legata de reclamatii sau
sesizari”, a declarat Sorin Mierlea, presedintele ANPCPPS
Romania - InfoCons.
Pentru a comunica
publicului schimbarile aduse de Ordin, cu sustinerea Metropolitan
Life, ANPCPPS Romania - InfoCons a
initiat o campanie bazata pe diseminarea de materiale de promovare in
randul agentilor economici si in institutii de stat, in parteneriat
cu Secretariatul General al Guvernului, Ministerul Afacerilor
Interne, Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta si
Ministerul Educatiei Nationale.
Printre materialele
informative utilizate s-au numarat afise, flyere, infocarduri si
placute pentru informarea consumatorilor distribuite in primarii,
inspectorate scolare, prefecturi, consilii si inspectorate judetene,
cinematografe, magazine din retelele Decathlon, Cora, Carrefour,
Diverta si altele.
Metropolitan Life
este brandul sub care opereaza in Romania companiile membre ale
grupului MetLife Inc. – un lider global in asigurari de viata.
Alico Asigurari Romania, Alico Societate de Administrare a unui Fond
de Pensii Administrat Privat si Metropolitan Life Asigurari sunt
companii afiliate MetLife.
COMPANII
10.000 de romani au apelat Numarul Consumatorului
24 aprilie 2013, ora 13:26
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din COMPANII
14 aprilie 2022, ora 13:36 in Companii |
69 vizualizari |
0 comentarii
14 aprilie 2022, ora 13:49 in |
76 vizualizari |
0 comentarii
14 aprilie 2022, ora 13:40 in |
99 vizualizari |
0 comentarii
12 aprilie 2022, ora 15:51 in |
71 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Doar 2 din 10 romani economisesc pentru batranete, iar 4 din 10 nici nu au cont bancar
- Metropolitan Life anunta schimbari strategice in echipa de management
- APC: Supraîndatorarea consumatorilor la bănci, consecinţă a ineficienţei instituţiilor statului!
- ANPC obligă Metrorex să închidă staţia de metrou Piaţa Victoriei
- Chimicalele din bucatele de pe masa de Crăciun
Ultima ora
- Arctic deschide in Romania un hub regional de piese de schimb care va deservi 23 de tari (joi, 12:29)
- Agroserv Mariuta: Afaceri de 68,4 milioane de lei in 2021, in crestere cu 40% (marti, 13:56)
- Razboiul din Ucraina si sanctiunile economice impuse Rusiei: temeri pentru o noua criza alimentara (joi, 11:45)
- Pregatirea casei pentru un atac nuclear pe timp de razboi (luni, 17:19)
- Cum vad succesul antreprenorii romani: 47% considera ca resursa umana este cea mai importanta (miercuri, 14:55)
- Coca-Cola HBC România își extinde portofoliul de cafea cu un nou brand, Caffè Vergnano (miercuri, 14:46)
- Agroland Agribusiness vizeaza vanzari de aproximativ 48 milioane de lei in 2022 (luni, 15:00)
- Coca Cola HBC Romania: Mihaela Hoffman devine Coffee & Premium Spirits Business Director (luni, 14:54)
- 2022, anul start-up-urilor in Romania (joi, 21:21)
- Turcii de la Karsan si-au prezentat autobuzul electric la Bucuresti. Modelul de 18 m va circula in Brasov si Timisoara (luni, 12:27)