- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Alexandrion Grup România ar putea adauga pentru prima data in portofoliul sau produse non-alcoolice

01 Mar, 13:30 • Redactia DailyBusiness
După ce anul trecut a investit peste un million de lei în dezvoltarea unui department de vânzări dedicat segmentului horeca high, acum, Alexandrion Grup România se află în discuții pentru a-și extinde portofoliul și a adăuga, pentru prima oară în istoria companiei, o varietate de produse non-alcoolice, cu adresabilitate, în primul rând, pentru sectorul horeca high, dar și pentru lanțurile de retail. Astfel, principalele produse vizate sunt apa, sucurile și cafeaua.
Alexandrion Grup România ar putea adauga pentru prima data in portofoliul sau produse non-alcoolice


„După
21 de ani, a venit momentul să facem acest pas, pe care îl pregătim de ceva
vreme, însă ne-am dorit să facem totul ca la carte și să studiem foarte bine
piața în prealabil. Am început deja discuțiile cu posibili parteneri cu care am
putea colabora în acest sens. Deocamdată nu am bătut palma cu nimeni și rămânem
deschiși discuțiilor. Este o decizie istorică pentru grupul nostru și avem
încredere că vom reuși să atingem rezultate similare precum cele pe care le
avem pe piața de băuturi spirtoase”, a declarat Răzvan Vasile, director comercial
Alexandrion Grup România.

În acest moment, Alexandrion Grup România este
prezent în rețeaua horeca atât cu produsele proprii (vinarsul Brâncoveanu – VS,
VSOP și XO; brandy-ul Alexandrion 7* și 5*; vodcile Kreskova, Kreskova Lemon,
Alexander și Alexander Lemon; Alexander Gin, lichiorul Rim Rock, whiskey-urile
Red Bowler și Hogs sau gama de lichioruri Saber – Caisată, Vișinată, Afinată,
Fructe de Pădure și Coacăze Negre), cât și cu produse importate (single
malt-urile Glenfiddich, Balvenie și Monkey Shoulder, whiskey-ul Grants, ginul
Hendricks, tequilla Milagro și romul Sailor Jerry – toate din portofoliul
William Grants and Sons; vodka Beluga, șampania Piper Heidsieck, lichiorurile
Marie Brizard, vodka Sobieski, cognac-ul Camus, bitter-ul Fernet Branca etc. ).

În ultimul an, compania a continuat strategia
de importuri selective și a semnat cu noi parteneri pentru aducerea pe piața
locală a unor produse premium precum vodka Beluga (Synergy Group), șampania
Piper Heidsieck (Piper Heidsieck), lichiorurile Marie Brizard sau vodka
Sobieski (ambele produse de Marie Brizard Wine and Spirits).

„Până la finalul anului, dacă nu, chiar mai
devreme, vrem să fim în locațiile horeca high și cu gama de produse
non-alcoolice. Avem infrastructura necesară, avem know-how-ul dobândit în 21 de
ani de experiență, așteptăm doar să găsim partenerii potriviți”,a  conchis Răzvan Vasile.

Înființat în anul 1994, Alexandrion Grup a
creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât
pe plan intern, cât și internațional.
Portofoliul de produse al Alexandrion Grup cuprinde toate categoriile de
băuturi spirtoase cerute pe piață, inclusiv băuturi tradiționale românești.
Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* și 7*, Cava D”Oro, Vodka
Alexander și Vodka Kreskova, vinars Brâncoveanu XO, VS și VSOP,
afinata, vișinata și caisata Saber Premium, Saber Fructe de Pădure, dar și alte
produse care au asigurat companiei poziția de lider pe piața băuturilor
spirtoase și tradiționale din România.