COMPANII, NEW MEDIA

BP a cumparat cuvinte de cautare pe Google, pentru a combate valul de critici generat de dezastrul din Golful Mexic

09 iunie 2010, ora 17:27 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
petrol.jpgmedie.jpg
British Petroleum (BP) a decis ca metoda cea mai buna de a combate valul de critici negative, dupa ce a provocat un dezastru ecologic fara precedent in Golful Mexic, este sa cumpere cuvinte de cautare pe Google, initiativa estimata la costuri de 10.000 dolari pe zi, scrie presa internationala.
Astfel, oricui efectueaza o cautare pe Internet dupa "oil spill" sau "Gulf oil spill", ii este afisat ca prim rezultat un link sponzorizat catre BP.com si mesajul "Afla mai multe despre cum ajuta BP". Pe site sunt postate informatii despre masurile luate de companie pentru a combate efectele poluarii, provocate de scufundarea platformei Deepwater Horizon la 22 aprilie.

Strategia a impins pagina BP in topul cautarilor pe Google.

Un purtator de cuvant al companiei a declarat ca aceasta initiativa ii ajuta pe oameni sa afle mai multe despre eforturile pe care compania le face in Golf.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 25 Octombrie 2021, 06:13
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter