- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

DHL se bazeaza pe IMM-uri in dezvoltarea operatiunilor din Romania

30 Jan, 17:03 • Redactia DailyBusiness
Compania de curierat DHL anunta continuarea planului de investitii pe piata din Romania, cu precadere a investitiilor operationale demarate in anii trecuti. Un accent important va fi pus pe segmentul companiilor mici si mijlocii, care au o importanta din ce in ce mai mare pentru aceasta industrie.
DHL se bazeaza pe IMM-uri in dezvoltarea operatiunilor din Romania


In 2012 DHL si-a
innoit flota cu 100 de autovehicule
utilitare mari cu rafturi interioare
(Volkswagen
Crafter), care opereaza in toata tara si care au dublat capacitatea
de transport pe teritoriul Romaniei.

De asemenea, a inceput de anul
trecut operarea unor aeronave cargo noi la Arad si Cluj, pentru
deservirea zonei de vest a tarii, care ofera capacitate de incarcare
marita si care au permis extinderea acoperirii pentru serviciile cu
livrare in aceasi zi pentru clientii din aceasta regiune.

Expedierile
clientilor din partea de nord-est a tarii sunt exportate acum in
acceasi zi, in urma unui parteneriat incheiat de DHL cu o linie
comerciala pentru ruta Iasi – Bucuresti.

Pentru 2013 compania
vizeaza cresterea capacitatii de transport si imbunatatirea timpilor
de tranzit pentru Bucuresti si zona de est a tarii, prin investitii
in operarea unei aeronave noi in Otopeni.

In acelasi timp,
anul acesta DHL intentioneaza sa deshida un centru operational nou la
Cluj, aflat chiar in incinta aeroportului, similar celui de la
Otopeni, care va permite sortarea marfii imediat dupa sosirea
acesteia in aeroport. Aceasta va conduce la imbunatatirea timpului de
livrare cu cel putin o ora.

In planurile
companiei pentru 2013 se regaseste si strategia dedicata dezvoltarii
segmentului companiilor mici si mijlocii, care au o importanta din
ce in ce mai mare pentru industria in care DHL activeaza, dar si
pentru intreaga economie, reprezentand motorul de crestere pentru
urmatorii ani.

Segmentul IMM
reprezinta aproximativ 80% din numarul total de peste 5.000 de
clienti ai DHL Romania, iar veniturile aduse companiei de acest
segment sunt de peste 60%. La nivel global, IMM-urile reprezinta 92%
din totalul de 2,8 milioane de clienti ai companiei.

Din strategia de
dezvoltare a acestui segment fac parte dezvoltarea si lansarea unor
instrumente online pentru realizarea expedierilor prin aplicatia
MyDHL, dar si o sectiune dedicata segmentului IMM pe site, care
contine un pachet de informatii utile si ajuta companiile mici sa isi
eficientizeze activitatea legata de exporturi sau importuri. Procesul
de vamuire este asistat 100% de companie.

DHL activeaza de
peste 20 de ani pe piata din Romania, numara aproape 500 de angajati,
opereaza cu 3 aeronave, detine o flota de peste 200 de masini si 42
de locatii aflate in cele mai importante orase.