COMPANII

DPD estimeaza ca piata de curierat va creste cu peste 13% anul acesta

24 februarie 2016, ora 11:17 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Lucian Aldescu - DPD Romania.JPG
Lucian Aldescu, CEO-ul DPD Romania, se așteaptă ca piața locală de curierat să se situeze în jurul valorii de 420 de milioane euro, în 2016, față de 370 de milioane euro, nivel estimat pentru anul anterior.

”Piața s-a maturizat şi s-a tehnologizat foarte mult în ultimii ani, tocmai pentru a acoperi cât mai bine nevoile e-commerce-ului. Tendințele pentru 2016 vor fi trasate tot de comerțul electronic, care își va menține ritmul de creștere, cu tot mai mulți jucători, inclusiv internaționali, care, cel mai probabil, vor intra în România în anii următori”, declară Lucian Aldescu.

În opinia CEO-ului DPD România, și în 2016 e-commerce-ul va fi principalul motor de creștere al pieței de curierat.

Volumul livrărilor efectuate în 2015 de DPD România a crescut cu 33% față de anul precedent, în timp ce business-ul companiei s-a majorat cu circa 23%. Pe fondul investițiilor în extinderea capacității logistice, a evoluției comerțului electronic, dar și a noului serviciu de livrare de paleți, DPD România anticipează pentru acest an creșterea livrărilor cu 35% și a cifrei de afaceri cu 30%, comparativ cu 2015.

Având în vedere evoluția pozitivă a livrărilor, și cifra de afaceri a companiei s-a majorat cu peste 23% față de 2014, depășind pragul de 20,5 milioane de euro, în 2015. Topul zonelor din care s-au trimis în 2015 cele mai multe colete în țară este condus de regiunea București-Ilfov, cu 50% din total, urmată de județul Cluj, cu aproximativ 10%, Timiş, Iași și Arges.

DPD are o vastă paletă de clienți, astfel încât putem spune că românii au primit sau expediat produse din toate industriile, preponderente fiind cele de fashion, home&deco, jucării, cărți, beauty, sau mâncare pentru animale. Ponderea livrărilor la nivelul întregului an a fost una echilibrată, 50% dintre colete au fost trimise de jucători din sectorul B2B și 50% de segmentul B2C”, declară Lucian Aldescu, CEO DPD România.

În ceea ce privește livrările internaționale realizate de curierii DPD anul trecut, majoritatea lor a plecat din zonele București-Ilfov, Cluj, Timiș, Iași și Brașov, către Germania, Marea Britanie, Italia și Ungaria. Și topul românilor care au primit colete din afara țării este condus tot de bucureșteni, ilfoveni, clujeni și timișoreni, urmați de constănțeni și ieșeni. Cele mai multe colete au venit în România din Germania, UK, Italia, respectiv Ungaria.

Volumul livrărilor DPD în ianuarie a crescut cu 33%

Trendul de creștere pe segmentul livrărilor înregistrate de DPD România s-a menținut și în ianuarie 2016, când numărul coletelor expediate de companie a crescut cu o treime față de prima lună din 2015. Din totalul coletelor trimise de români, 80% au fost pe plan intern, 15% export și 5% import. Afacerile DPD, în creștere cu 30%, în 2016.

PalletOne, noul serviciu – cheie anul acesta


Obiectivul DPD România în acest an vizează un avans al cifrei de afaceri cu 30% și o creștere a volumului cu 35% față de 2015. Principalele motoare de creștere vor fi, în proporție de peste 50%, e-commerce-ul, investițiile în zona de depozitare, manipulare și livrare, dar și PalletOne, noul serviciu de livrare paleți în regim de curierat, destinat companiilor care activează în zona de FMCG, printing, papetărie,  home&deco și auto.

Investițiile vor juca un rol esențial în dezvoltarea business-ului și in 2016, când ne vom concentra și în zona de livrare marfă paletizată, oferind clienților un serviciu de livrare paleți, în 24-48 ore, în România și Bulgaria, dar și în restul Europei”, explică Lucian Aldescu.

Potrivit CEO-ului companiei, anul acesta volumul de paleți DPD se va dubla, având în vedere mărirea capacității de manipulare și sortare din cele două noi depozite (Sibiu și București), mărirea flotei auto si dezvoltării de noi soluții speciale pentru clienții PalletOne.

”În ultimii ani, pe fondul crizei economice, obiceiurile de aprovizionare s-au schimbat vizibil, comercianții nu mai fac stocuri, ci lucrează în baza unor comenzi punctuale. Un alt factor este ciclul de viață al produselor, care este mult mai redus, iar nevoia de cumpărare este mai mare. Automat a crescut cererea de produse variate, aduse cât mai repede pe raft. În acest context, DPD a creat serviciul PalletOne”, adaugă Aldescu.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Sambata, 30 Iulie 2016, 17:45
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter