- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Fan Courier se promoveaza cu peste 100.000 euro pe TV, radio si online

18 Apr, 12:05 • traian.badulescu
Fan Courier, lider de piata in domeniul serviciilor de curierat, lanseaza o noua campanie media, de promovare pe TV, radio si online, a carei valoare este de circa 115.000 euro la rate card, au spus pentru DailyBusiness.ro reprezentantii companiei.
Fan Courier se promoveaza cu peste 100.000 euro pe TV, radio si online

Mesajele campaniei vor fi promovate pe TV, radio si Internet iar pe site-ul companiei se va derula un concurs. Valoarea premiilor acordate la concurs depaseste 8.000 euro.

In cadrul campaniei se vor acorda marele premiu, o excursie oriunde pe Terra, in valoare maxima de 5.000 de euro si premii acordate la doua saptamani: cate o tableta iPad 1.

Fan Courier a fost infiintata in 1998 si are capital 100% romanesc. Cei trei actionari sunt Felix Patrascanu si fratii Adrian si Neculai Mihai. Compania are peste 14.000 de clienti dintre care 90% reprezinta persoane juridice.

Fan Courier expediaza cu propria flota de 1.500 masini (sistem „door to door”) plicuri si colete in tara, asigurand in acelasi timp si servicii de curierat international prin parteneriate cu alte firme.

Pe piata locala de curierat, estimata la 200-220 milioane de euro, Fan Courier concureaza cu firme precum DHL International, TNT, UPS, Cargus si DPD (fost Pegasus).