- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Metro da tonul la introducerea pungilor de hartie in sistemul de vanzare

14 Jul, 11:47 • Redactia DailyBusiness
Metro Cash & Carry Romania a introdus pungi de hartie in sistemul de vanzare incepand cu luna iulie, ca masura pentru cresterea standardelor ecologice, a informat luni compania.
Metro da tonul la introducerea pungilor de hartie in sistemul de vanzare

Hartia din care sunt confectionate pungile introduse in sistemul de vanzare de Metro Cash & Carry este un material biodegradabil in mod natural si 100% reciclabil.

„Suntem in tratative avansate pentru inlocuirea actualei sacose de plastic, cu una din material plastic degradabil, un material care se descompune total sub actiunea factorilor din mediu, printr-un proces combinat de oxidare si biodegradare”, au mentionat reprezentantii Metro Cash & Carry Romania.

Aceasta actiune reprezinta un prim pas in introducerea in magazinele noastre a unei game variate de produse de acest gen, cu impact minim asupra mediului inconjurator, cum ar fi pungi de plastic si pungi de gunoi degradabile, precum si produse degradabile de unica folosinta, au mai spus reprezentantii companiei.

Metro Cash & Carry este reprezentata in 29 de tari cu peste 600 de magazine cu vanzare cu ridicata prin autoservire. Cu peste 100.000 de angajati in intreaga lume, compania a realizat vanzari de 31,7 miliarde euro in 2007.

Metro Cash & Carry este o divizie de vanzari a grupului Metro, una din cele mai importante companii de comert international si vanzare cu amanuntul. In anul 2007, grupul a inregistrat vanzari de 64,3 miliarde euro. Societatea are un personal de peste 280.000 angajati si opereaza peste 2.200 puncte de desfacere in 31 de tari.

Activitatea operationala este asigurata de marcile de vanzari care opereaza independent pe piata: Metro/Makro Cash & Carry, hipermarketurile Real, Media Markt si Saturn � lider de piata pentru centrele de produsele electronice de larg consum din Europa, si magazinele universale Galeria Kaufhof.

Metro Cash & Carry Romania face parte integranta din Metro Cash & Carry International. Metro Cash & Carry s-a lansat in Romania in luna octombrie 1996, deschizand primul centru de distributie in Bucuresti.

In prezent, reteaua de magazine este alcatuita din 23 de centre de distributie: in Bucuresti – 4 centre, in Brasov, Constanta si Timisoara cate 2 centre si un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures si Arad.