COMPANII

Rompetrol a investit 2 mil. dolari intr-o tehnologie de mediu

21 mai 2008, ora 14:56 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
rrcc2.jpg
Grupul Rompetrol a investit circa 2 mil. $ intr-o tehnologie proprie de neutralizare si eliminare a deseurilor periculoase, prin divizia sa de servicii ecologice, Ecomaster, a informat miercuri compania.
Intr-o prima faza, scopul acestei tehnologii este de a elimina cele 120.000 tone de gudroane acide "istorice" de la Rafinaria Vega din Ploiesti, proces care se va incheia la sfarsitul anului 2009, potrivit reprezentantilor Rompetrol.

In paralel, Ecomaster va oferi si altor companii romanesti o alternativa locala avantajoasa la tehnologiile dezvoltate si implementate in SUA sau vestul Europei.

"Programul de investitii de mediu al Ecomaster pentru perioada 2008-2009 va ajunge la aproximativ 5,5 milioane dolari, constituind un avantaj competitiv decisiv in pozitionarea companiei ca lider al pietei de servicii integrate de gestiune a deseurilor industriale", a declarat Romulus Ilie, director general Ecomaster.



Ecomaster Servicii Ecologice furnizeaza servicii de ecologie industriala unui numar de peste 300 companii din domeniul petrolier, industria constructoare de masini si industria chimica.

Serviciile oferite de Ecomaster includ prelucrarea namolurilor petroliere acide si a reziduurilor industriale solide, modernizarea si exploatarea statiilor de epurare a apelor uzate industriale, remedierea siturilor contaminate, o retea nationala de colectare a uleiurilor uzate si consultanta specializata in domeniul protectiei mediului.

Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 10 milioane de dolari in 2007 si estimeaza dublarea acesteia pana la sfarsitul lui 2009.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Duminica, 25 Octombrie 2020, 19:31
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter