COMPANII

Studiu: 4 din 10 beri cu fruct contin cel putin 3 E-uri

28 iulie 2014, ora 17:33 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
bereculamaie.jpg
Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania ľ A.N.P.C.P.P.S. Romania ľ InfoCons a realizat studiul pe produsele tip bere cu fruct ce se regasesc pe piata din Romania.

In cadrul studiului au fost analizate 10 áproduse tip bere cu fruct, achizitionate in mod aleatoriu si anonim in luna iulie 2014.

Ca urmare a realizarii acestui studiu a reiesit faptul ca, in ceea ce priveste numarul de E-uri, din cele 10 de tipuri de produse analizate:

- 40 % ádin produsele analizate au in continut 3 E-uri;
- 20 % din produsele analizate au in continut 1 E-uri;
- 20 % din produsele analizate au in continut á2 E-uri;
- 10 % din produsele analizate au in continut 7á áE-uri;
- 10 % din produsele analizate au in continut 12 E-uri



Numarul de E-uri continute in produsele supuse studiului variaza intre 1 si 12 E-uri .

Produsele tip bere cu fruct care au stat la baza studiului au ca distribuitor/producator urmatoarele companii: Heineken Romania, Bergenbier si Ursus Breweries.

áContinutul de alcool variaza intre 0.00% si 4 %

- 40% din produsele supuse studiului áau in coninut de alcool de 1.9%;
- 30% din produsele supuse studiuluiá au in continutá de alcool de 0.00%;
- 20% din produsele supuse studiuluiá au in continut de alcool de 4%;
- 10% din produsele supuse studiuluiá au in continut de alcool de 2.5%

Continutul de bere variaza intre 37%á si 88% , dupa cum urmeaza :

- 50% din produsele supuse studiului au in continut 40% bere;
- 20% din produsele supuse studiului au in continut 88% bere;
- 10% din produsele supuse studiului au in continut 37% ;
- 10% din produsele supuse studiului au in continut 50%;
- 10% din produsele supuse studiului au in continut á44% bere;

Din punct de vedere al continutului de limonada sau bautura racoritoare acesta variaza intre 12%á si 63 % :

á- 20% din produsele supuse studiului au un continut de limonada sau bautura racoritoare de 12%;
- 10% din produsele supuse studiului au un continut de limonada sau bautura racoritoare de 50 %;
- 10% din produsele supuse studiului au un continut de limonada sau bautura racoritoare de 56%;
- 10% din produsele supuse studiului au un continut de limonada sau bautura racoritoare de 63%;
- 50%á din produsele supuse studiului au un continut de limonada sau bautura racoritoare de 60%;

Doar 20% din produsele analizate au mentionat pe eticheta valoarea energetica.

Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor si serviciilor comercializate pe piata romaneasca, derulat de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania ľ A.N.P.C.P.P.S. Romania ľ InfoCons in cadrul consortiului I.C.R.T. ľ International Consumer Research & Testing pentru produse si servicii la standarde europene, pentru ca alegerea cetateanului consumator sa fie facuta in cunostinta de cauza.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 12 Decembrie 2019, 01:02
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter