Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons a realizat studiul pe produsele tip bere cu fruct ce se regasesc pe piata din Romania.
In cadrul studiului au fost analizate
10 produse tip bere cu fruct, achizitionate in mod aleatoriu si
anonim in luna iulie 2014.
Ca
urmare a realizarii acestui studiu a reiesit faptul ca, in ceea ce
priveste numarul de E-uri, din cele 10 de tipuri de produse
analizate:
- 40 % din produsele analizate au in continut
3 E-uri;
- 20 % din produsele analizate au in continut 1
E-uri;
- 20 % din produsele analizate au in continut 2
E-uri;
- 10 % din produsele analizate au in continut 7
E-uri;
- 10 % din produsele analizate au in continut 12
E-uri
Numarul de E-uri continute in produsele
supuse studiului variaza intre 1 si 12 E-uri .
Produsele
tip bere cu fruct care au stat la baza studiului au ca
distribuitor/producator urmatoarele companii: Heineken Romania, Bergenbier si Ursus Breweries.
Continutul
de alcool variaza intre 0.00% si 4 %
- 40% din produsele
supuse studiului au in coninut de alcool de 1.9%;
- 30%
din produsele supuse studiului au in continut de alcool
de 0.00%;
- 20% din produsele supuse studiului au in
continut de alcool de 4%;
- 10% din produsele supuse
studiului au in continut de alcool de 2.5%
Continutul
de bere variaza intre 37% si 88% , dupa cum urmeaza :
-
50% din produsele supuse studiului au in continut 40% bere;
-
20% din produsele supuse studiului au in continut 88% bere;
-
10% din produsele supuse studiului au in continut 37% ;
- 10%
din produsele supuse studiului au in continut 50%;
- 10% din
produsele supuse studiului au in continut 44% bere;
Din
punct de vedere al continutului de limonada sau bautura racoritoare
acesta variaza intre 12% si 63 % :
- 20%
din produsele supuse studiului au un continut de limonada sau
bautura racoritoare de 12%;
- 10% din produsele supuse
studiului au un continut de limonada sau bautura racoritoare de
50 %;
- 10% din produsele supuse studiului au un continut de limonada sau bautura racoritoare de 56%;
- 10% din
produsele supuse studiului au un continut de limonada sau
bautura racoritoare de 63%;
- 50% din produsele supuse
studiului au un continut de limonada sau bautura racoritoare de
60%;
Doar 20% din produsele
analizate au mentionat pe eticheta valoarea energetica.
Studiul
face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor si
serviciilor comercializate pe piata romaneasca, derulat de Asociatia
Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor
si Strategiilor din Romania – A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons
in cadrul consortiului I.C.R.T. – International Consumer Research &
Testing pentru produse si servicii la standarde europene, pentru ca
alegerea cetateanului consumator sa fie facuta in cunostinta de
cauza.
COMPANII
Studiu: 4 din 10 beri cu fruct contin cel putin 3 E-uri
28 iulie 2014, ora 17:33
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din COMPANII
09 decembrie 2019, ora 15:55 in Companii |
13 vizualizari |
0 comentarii
29 noiembrie 2019, ora 12:36 in |
27 vizualizari |
0 comentarii
14 noiembrie 2019, ora 11:40 in |
20 vizualizari |
0 comentarii
29 octombrie 2019, ora 12:47 in |
34 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Primul factor emotional care influenteaza loialitatea fata de un brand - studiu
- Managerii, candidatii cei mai interesati de schimbarea jobului, in 2019
- Producatorul berii Tuborg lanseaza si in magazine o marca promovata pana acum doar in Horeca
- Studiu PayPoint: Românii preferă să plătească facturile în numerar
- Studiu GfK: Puterea de cumparare a romanilor este in crestere cu 14%
Ultima ora
- Mid Europa Partners anunta vanzarea companiei Walmark catre Stada (luni, 16:39)
- Producatorul berii Tuborg lanseaza si in magazine o marca promovata pana acum doar in Horeca (marti, 11:55)
- Consiliul Concurentei a autorizat preluarea a 33 de farmacii de catre Help Net (marti, 11:16)
- Studiu GfK: Puterea de cumparare a romanilor este in crestere cu 14% (miercuri, 14:15)
- Reff & Asociatii promoveaza noua avocati (luni, 12:39)
- Solutia gasita de o firma romaneasca pentru valorificarea namolului din statiile de epurare (luni, 16:50)
- Eficienta energetica pentru toti: o asociatie vrea program guvernamental pentru renovarea caselor (luni, 16:40)
- Soceram deschide o fabrica de BCA in Neamt (marti, 11:46)
- Lidl inaugureaza un magazin in Bucuresti (miercuri, 12:17)
- IMM-urile au dat drumul la angajari in 2019. Numarul de joburi a crescut cu peste 60% (miercuri, 12:12)