FINANTE-BANCI, NEW MEDIA

6 din 10 europeni cred ca digitalizarea industriei bancare le face viata mai usoara

12 iulie 2017, ora 11:56 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
laptop manager.jpg
Şase din 10 consumatori cred că digitalizarea industriei bancare le face viaţa mai uşoară şi mai sigură, potrivit unui nou studiu Mastercard, intitulat „European Digital Banking”, desfăşurat în 11 ţări europene.

Studiul, realizat în rândul clienților băncilor europene, arată că, de departe, confortul este cel mai reprezentantiv avantaj al soluțiilor bancare digitale, urmat de economia de timp (70%) și ușurința utilizării (59%).
 
Astăzi, Mastercard este un factor și un partener-cheie în furnizarea soluțiilor digitale, lucrând cu peste 30 de noi bănci digitalizate din întreaga Europă, inclusiv N26 (Germania), Holvi (Finlanda) și Monzo (Marea Britanie), și cu multe altele din întreaga lume. În calitate de lider global în domeniul tehnologiilor de plată, compania Mastercard își ajută toți partenerii să dezvolte soluții orientate către client, convenabile și sigure pentru ziua de azi și pentru cea de mâine.

Prin furnizarea de know-how tehnologic, a unei infrastructuri globale, a unor produse și a unei rețele la nivel mondial către instituțiile financiare, Mastercard se află în cea mai bună poziție pentru a susține toate băncile și Fintech-urile, fie noi, fie consacrate; toți jucătorii trebuie să navigheze către transformarea digitală a industriei.
 
Studiul Mastercard demonstrează, de asemenea, că loialitatea clienților față de banca lor actuală este relativ scăzută: aproape jumătate dintre consumatorii din Europa (49%) declară că vor lua în considerare, la un moment dat, trecerea la o bancă digitală.

În Germania, în special, consumatorii dau dovadă de o loialitate scăzută: 27% dintre ei au în plan să-și părăsească banca actuală în următoarele 12 luni, aceasta fiind, de departe, cea mai mare rată din Europa. În același timp, olandezii sunt cei mai loiali clienți. Doar 7% dintre ei susțin că iau în considerare să își schimbe banca, iar 52% doresc să rămână la instituția bancară la care sunt.


În plus, consumatorii europeni consideră că procesul de digitalizare în sectorul financiar va afecta sucursalele băncilor. Două treimi cred că sucursalele instituțiilor bancare vor continua să existe și în următoarii zece ani, dar numărul lor va scădea, în timp ce 6% sunt convinși că acestea vor înceta să mai existe în decurs de zece ani.
 
Alte concluzii ale studiului:
  • Când clienții au fost întrebați ce ar schimba la banca lor actuală, dacă ar putea, principala lor cerință a fost „confortul”, dorindu-și ca produsele băncii lor să fie „disponibile oriunde și ușor de utilizat” (42%).

  • Al doilea cel mai frecvent răspuns a fost flexibilitatea și serviciul de consultanță non-stop (27%).

  • Mai mult de 85% dintre respondenţi continuă să folosească digital banking (online sau mobil) cel puțin o dată pe lună, iar 38% folosesc acest serviciu chiar zilnic sau săptămânal.

  • Cei mai activi utilizatori sunt britanicii (54%), urmați de olandezi (51%) și de suedezi (47%), folosind serviciul de digital banking între zilnic și săptămânal, spre deosebire de doar 26% dintre elvețieni și de 27% dintre maghiari, aflați la finalul clasamentului.

Procesul de digitalizare în sectorul financiar se bazează pe parteneriate, rezultat confirmat și de consumatorii europeni în studiul despre Digital Banking. Pentru mai mult de 75% dintre respondenți, Mastercard este partenerul potrivit pentru bănci.
Unul dintre cei mai importanți parteneri ai Mastercard în domeniul serviciilor de telefonie mobilă este N26. Înființată în Germania, N26 este prezentă acum pe 17 piețe și reprezintă cea mai importantă bancă mobilă din Europa.

Un alt exemplu este Holvi, o companie care oferă servicii bancare digitale micro-antreprenorilor. Compania finlandeză și-a început activitatea prin rezolvarea problemelor cotidiene legate de managementul financiar al persoanelor care desfășoară activități independente. Mai mult, acești micro-anteprenori au avut, deseori, dificultăți în a primi sprijinul adecvat din partea băncilor tradiționale. 

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Materialele zilei din FINANTE-BANCI
in | 0 vizualizari | 0 comentarii

Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Ultima ora
Joi, 23 Noiembrie 2017, 00:11
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter