- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

Topul bancilor cu cel mai mare volum de publicitate in 2013

29 Jan, 11:22 • adrian.mihaltianu
Volksbank, Banca Comerciala Romana si Bancpost sunt institutiile bancare cu cel mai mare volum de publicitate inregistrat in 2013, potrivit mediaTrust, avand impreuna un rate card de circa 70 milioane de euro.
Topul bancilor cu cel mai mare volum de publicitate in 2013

Astfel, in
perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2013, Volksbank ocupa primul loc
in topul bancilor cu cel mai mare volum de publicitate. Prezenta pe
piata romaneasca din anul 2000, Volksbank a inregistrat 13.241 de
reclame, pe parcursul anului 2013, avand un rate card de 29.675.994
euro.

[img=4608][/img]
Banca
Comerciala Romana (BCR) este pe locul doi in topul mediaTrust, cu
11.922 de reclame si un rate card de 21.773.035 euro.

Pozitia
a treia este ocupata de Bancpost, care a inregistrat in 2013, 8.877
de reclame, cu 18.648.494 euro rate card.


Urmatoarea
clasata este Banca Transilvania cu 5.151 de reclame si un rate card
de 7.298.187 euro, urmata de Raiffeisen Bank cu 4.716 de reclame si
8.477.236 euro rate card.

Piraeus
Bank este prezenta in clasament cu 4.007 de reclame inregistrate in
2013 si un cost de 9.077.649 euro. Urmeaza ING Bank cu 3.779 de
reclame si 5.222.096 cost euro.

Din
top mai fac parte BRD Groupe Societe Generale, cu 3.741 de reclame si
6.411.265 euro rate card, Alpha Bank cu 2.702 de reclame si un rate
card de 2.931.012 euro, OTP Bank cu 2.061 de reclame si 3.359.681
cost euro.

Distributia
reclamelor

[img=4607][/img]
Televiziunea este canalul media pe care
au mizat principalele institutii bancare. Din totalul de 66.286 de
reclame, 49.559 au fost difuzate de televiziuni, 15.597 pe posturile
de radio si 1.130 au fost tiparite in presa scrisa.

Printre canalele
media care au inregistrat cele mai multe difuzari de reclame se
numara Romania TV cu 6.269 de reclame, Europa FM cu 4.502 de reclame
si Ziarul Financiar cu 144 de reclame tiparite.

Pentru vizibilitatea in publicitate
raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a peste 3.440.945
de reclame difuzate in intervalul de timp 1 ianuarie – 31 decembrie
2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de
publicatii centrale, din care 66.286 la categoria Bancar.


Citeste si:
Campaniile electorale vin degeaba? Publicitatea online va creste
foarte putin in 2014


Publicitatea online
locala: Ce industrii au investit cel mai mult in reclama