La inceputul anului, reprezentantii companiei au anuntat ca vor investi 2,5 mil. euro in extinderea si dezvoltarea lantului Digit’up.
„In 2008 ne-am concentrat aproape exclusiv pe extinderea si dezvoltarea magazinelor mari Altex si Media Galaxy. In prezent am ramas tot la circa 11 magazine Digit’up, atatea cate aveam la inceputul anului”, a declarat Dan Ostahie, presedinte si fondator Altex.
Ostahie a precizat ca nu vizeaza extinderea lantului de magazine nici in 2009 sau 2010, „din cauza crizei financiare mondiale” urmand sa reia planurile cand „piata se va mai linisti”.
„Vom continua sa ne concentram aproape exclusiv pe business-ul central, care aduce marea parte a veniturilor. Consider ca magazinele Digit’up vor genera sub 1-2% din cifra de afaceri totala a grupului Altex” in 2008, a mai spus Ostahie.
Presedintele Altex a mai spus ca, pentru a sublinia importanta business-ului principal, a relansat recent portalul Altex.ro. Ostahie nu a precizat la cat s-a ridicat investitia in relansarea portalului si nu a oferit informatii suplimentare despre acest subiect, declarand ca acestea vor fi facute publice in urmatoarele saptamani.
Altex va genera in 2008 venituri de circa 400 mil. euro, in crestere cu circa 30% fata de anul precedent.
Principalii concurenti ai Altex sunt Flamingo International, Domo, K Tech Electronics sau eMag.ro.
Resurse suplimentare
– Interviu cu Dan Ostahie
– Profilul lui Dan Ostahie pe Key People