IT&C

Cosmote intreaba clientul "Ce mai faci?" prin SMS ca sa creasca incasarile

03 martie 2008, ora 10:40 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
SendingSMS-mica.jpg
Compania Cosmote Romania a introdus luni un serviciu prin care utilizatorii operatorului de telefonie mobila pot trimite la pret redus pana la 10 mesaje zilnic cu textul predefinit "Ce mai faci?", operatorul incercand astfel sa isi mareasca venitul mediu pe utilizator (ARPU), care a scazut usor in trimestrul trei al anului trecut.
Pentru a accesa serviciul, utilizatorii apeleaza *121*numar destinatar# iar reteaua trimite in mod automat un mesaj continand textul "Ce mai faci?". Primul SMS este gratuit, restul pana la zece fiind taxate cu 0,01 euro fiecare. Serviciul este valabil si in roaming la acelasi tarif.

Conform rezultatelor financiare anuntate de Cosmote Romania, in primul semestru al anului s-a inregistrat un venit mediu pe utilizator de 6,2 euro. In trimestrul trei al lui 2007, ultimul pentru care au fost facute publice date financiare, ARPU a scazut pana la 6 euro/utilizator.

Mesajele de acest tip sunt taxate in afara oricaror extraoptiuni SMS pe care utilizatorii le au activate, au anuntat oficialii operatorului. Serviciul este valabil atat pentru abonati cat si pentru utilizatorii de cartela.



Operatorul de telefonie mobile Cosmote Romania a inregistrat in anul 2007 un numar de circa 3 milioane de utilizatori si o cota de piata de 14%. Pentru primele noua luni ale anului 2007, operatorul a raportat o cifra de afaceri de 105,2 milioane de euro, cu aproape 300% mai mare decat in perioada similara a anului trecut.

Cosmote este al treilea operator de telefonie mobila din Romania ca numar de clienti, dupa Orange si Vodafone.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Sambata, 13 August 2022, 00:29
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter