IT&C

Google lanseaza un instrument contra-cost de analiza a traficului web

03 februarie 2011, ora 18:42 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Google se pregateste sa lanseze un instrument contra-cost de analiza a traficului web si a performantei campaniilor publicitare online, care sa concureze cu software-urile similare precum Omniture al celor de la Adobe si CoreMetrics al IBM, potrivit Brand Republic.
In prezent, Google ofera deja un astfel de instrument, respectiv Google Analytics, insa noul produs va utiliza tehnologia cloud computing si va oferi noi servicii, potrivit sursei mentionate.



Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 02 Decembrie 2020, 14:51
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter