IT&C

i-TV a extins oferta de TV digital online cu o investitie de peste 20.000 euro

23 august 2007, ora 00:01 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Corina Cozminca, director de vanzari si marketing, spune ca serviciul se adreseaza persoanelor cu venituri medii
Corina Cozminca, director de vanzari si marketing, spune ca serviciul se adreseaza persoanelor cu venituri medii
Providerul de televiziune digitala pe Internet i-TV a investit intre 20.000 si 30.000 de euro de la data lansarii acum trei luni, in 9 posturi noi precum si in functii suplimentare, a spus pentru DailyBusiness Corina Cozminca, sales si marketing manager al companiei.
i-TV este un serviciu al companiei Synco Telecom. Aceasta are capital 100% romanesc si este controlat de doi oameni de afaceri romani. Serviciul presupune livrarea pe computer a canalelor TV ce sunt receptionate in mod obisnuit prin cablu TV.

"Pentru adaugarea unui post nou, in functie de echipamentele necesare (unele posturi TV impun un anume tip de echipamente, altele nu) costul poate varia de la 800 la 1.500 Euro", a spus Cozminca.

Printre posturile nou introduse se numara Discovery Channel, Animal Plant, Deutsche Welle, MGM Channel, Jetix sau Jetix Play, in momentul de fata i-TV furnizand clientilor peste 50 de programe.



"In viitorul apropiat, in functie si de cererile clientilor nostri, vom lansa si alte canale, cum ar fi AXN Sci-Fi sau AXN Crime", a completat Cozminca.

Din punct de vedere tehnic in cele trei luni de la lansarea i-TV au fost introduse functii precum programarea de notificari prin e-mail si SMS, in care compania a investit aproximativ 1.000 de euro, cautarea tuturor emisiunilor de un anumit tip, sau afisarea unei liste a tuturor programelor pe o singura pagina, insotite de o imagine si de emisiunea ce ruleaza pe postul respectiv.

Oficialii companiei mizeaza pe un numar de aproximativ 700 de utilizatori pana la finele lui 2007, acest lucru fiind sustinut de faptul ca i-TV se adreseaza persoanelor cu venituri medii, potentialul de abonati la un astfel de produs fiind foarte mare, a spus Cozminca.

"Targetul nostru il reprezinta persoanele care lucreaza mult la computer, la serviciu sau acasa si care vor sa se uite la televizor fara sa fie necesar sa se deplaseze, studentii si tinerii care locuiesc cu chirie, uneori nevand televizor dar avand Internet si furnizorii locali de servicii de Internet si telefonie, dornici sa ofere servicii complete (tri-play) catre utilizatorii lor", a spus Cozminca.

Pachetul de baza poate fi achizitionat cu 25 de lei pe luna, unul dintre proiectele la care lucreaza i-TV fiind implementarea unui sistem de plata prin SMS, care va veni ca urmare a reticentei romanilor pentru plata cu cardul.

Investitia initiala in proiect s-a ridicat la aproximativ 100.000 de euro, in echipamente si contracte.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Materialele zilei din IT&C
in | 0 vizualizari | 0 comentarii

Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Ultima ora
Duminica, 24 Februarie 2019, 08:04
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter