IT&C

IMWorld, cel mai mare eveniment IT&C "business to business" are loc la Bucuresti pe 8 - 9 octombrie

30 septembrie 2014, ora 12:55 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
IMWORLD_DAY_1_285.jpg
Internet & Mobile World 2014 (IMWorld 2014), cel mai important eveniment "business to business" din Romania, dedicat solutiilor digitale, mobile si software va avea loc la Romexpo Bucuresti in perioada 8 - 9 octombrie.

Evenimentul vine anul acesta cu o noua structura a scenelor de conferinta si anunta organizarea unor workshop-uri pentru top management, cu sesiuni interactive si cunoscuti speakeri internationali. La eveniment sunt asteptati in acest an 120 de speakeri si 6.500 de participanti, cu 30% mai multi decat in 2013. 

Liderii online-ului

Participantii la IMWorld 2014 vor avea ocazia sa o cunoasca pe Moon Ribas, «Femeia-cyborg», care si-a implantat un senzor care vibreaza la fiecare cutremur, indiferent de locul in care acesta se produce. Moon Ribas va vorbi la IMWorld 2014 despre experientele sale unice ca cyborg si va face cunoscuta viziunea pe care o are asupra viitorului iminent in care tehnologia va fi parte din noi.

Alaturi de Moon Ribas, la IMWorld, vor fi prezenti si lideri ai online-ului, precum Benjamin Ampen, responsabil pentru dezvoltarea noilor piete din Europa in cadrul Twitter, sau Josh Partridge, director de publicitate pentru EMEA la Shazam.

De altfel, ca in fiecare an, la eveniment vor lua parte numerosi speakeri renumiti la nivel international in domeniile in care activeaza. 

Mozilla, o prezenta constanta la IMWorld, va fi reprezentata de Chris Heilmann, Principal Evanghelist, care va vorbi despre viitorul aplicatiilor si va spune ce anume ar trebui sa faca, atat dezvoltatorii, cat si companiile pentru a nu ramane in afara pietei, intr-o economie in continua schimbare.

O alta prezenta deosebita la IMWorld 2014 este cea a lui Yoav Arnstein, General Manager la LiveRail EMEA, companie fondata de doi romani si achizitionata ulterior de Facebook. Compania detine una dintre cele mai utilizate platforme online pentru monetizarea continutului video.

Arnstein va vorbi despre eficientizarea reclamelor video si despre modul in care acestea pot fi folosite pentru cresterea notorietatii brandului, declansarea unui viral sau cresterea nivelului de interactiune cu clientii.

Prima tableta Mozilla

Editia din acest an in premiera pentru tara noastra prima tableta Mozilla, in varianta beta, care nu a fost inca lansata pe piata. Pe langa acest dispozitiv, pasionatii de gadgeturi vor putea testa si mai multe drone profesionale, printre care Phantom 2, Phantom 2 Vision Plus si Spreading Wings S900, dar si ochelarii inteligenti de la Google.



Astfel, participantii la IMWorld 2014 vor avea posibilitatea sa cumpere bitcoins, moneda virtuala faimoasa in intreaga lume, pentru ca, in cadrul IMWorld 2014, va fi amplasat un ATM pentru bitcoin, cu ajutorul caruia se vor putea face tranzactii, atat din lei in bitcoins, cat si invers.

Dintre dispozitivele Mozilla, tableta mentionata mai sus nu este singurul produs prezent la IMWorld 2014. in cadrul evenimentului, va fi prezentat si Smartphone Flame, un telefon destinat in special dezvoltatorilor, dar care poate fi achizitionat si de consumatori.

Prima aplicatie romaneasca de networking one-to-one

MyCONNECTOR este prima aplicatie din Romania care permite conectarea la nivel one-to-one, intre toti participantii la un eveniment. Datorita numeroaselor functionalitati pe care le detine, specialistii din domeniu considera MyCONNECTOR ca fiind exponenta noului val de aplicatii de networking, putand fi incadrata cu succes in top 10 aplicatii de acest tip, la nivel global.

Inovatia majora din spatele MyCONNECTOR consta in faptul ca, desi va fi lansata pentru prima data la IMWorld, ulterior, ea va permite utilizatorului, avand aceasta singura aplicatie instalata pe telefon sa o poata folosi la toate evenimentele din piata. Va scapa astfel de practica curenta in care pentru fiecare eveniment trebuia sa instaleze o noua aplicatie. Dintr-un singur punct de comanda, utilizatorul va gasi centralizat toate evenimentele la care a fost vreodata, la care vrea sa mearga in viitor, cu agenda, speakeri, prezentarile si inregistrarile video, alaturi de notitele pe care si le-a luat, lista participantilor, inclusiv toate mesajele schimbate cu acestia si, evident, isi va putea gestiona si inregistrarile de participare platita.

Conceptul evenimentului din acest an: Digital Transformer


Universum Events, organizatorul IMWorld, este in cel de-al treilea an consecutiv in care organizeaza ceea ce a devenit cel mai important eveniment „business to business”, dedicat solutiilor digitale, mobile si software. Pentru acest an, Internet & Mobile World a fost construit in jurul conceptului de « Digital Transformer ».

In esenta, este vorba despre concentrarea intregului eveniment pe acel profesionist care a inteles ca viitorul este digital si ca fiecare dintre noi are un rol crucial de jucat in transformarea digitala a companiilor noastre.

In acest scop, intrucat Internet & Mobile World 2014 va aduce la un loc toti jucatorii relevanti din digitalul romanesc si publicul de business interesat de subiect, evenimentul este creionat in asa fel incat sa faciliteze intalnirile, schimburile de idei si sa provoce participantii si expozantii la cat mai multa creativitate.

Accesul la IMWorld se face doar pe baza de inregistrare prealabila, iar biletele pot fi procurate online pana pe data de 7 octombrie 2014, accesand www.imworld.ro. La aceasta editie, exista trei tipuri de bilete ce pot fi achizitionate, fiecare avand asociat un set de beneficii: Networker ticket, Marketing Guru si Ultimate Digital Transformer ticket.

Evenimentul IMWorld 2014 este sustinut de Telekom Romania in calitate de partener principal, de Lenovo Romania si Microsoft Romania in pozitia de parteneri de scena si de Xerox, Avangate, Soft Galaxy, Transart, Cloud Research Studio, GTS Telecom, White Image, Voxility ca sponsori ai evenimentului. Partenerul creativ este Saatchi&Saatchi.

Telekom Romania, prezent pe piata romaneasca din 2014, dupa rebranding-ul comun al Romtelecom si Cosmote Romania, este un brand de telecomunicatii nou si dinamic, care ofera servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, simplificate si personalizate pentru o comunitate vasta de clienti, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Ultima ora
Marti, 28 Iunie 2016, 00:56
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter