- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

LG tinteste o crestere de 40% pe segmentul televizoarelor LCD in 2011

06 Sep, 12:49 • Redactia DailyBusiness
LG Electronics, al doilea cel mai mare producator de televizoare LCD, si-a propus sa isi creasca vanzarile pe acest segment cu 40% anul viitor, in conditiile in care preturile mici vor determina o crestere a cererii, potrivit Bloomberg.
LG tinteste o crestere de 40% pe segmentul televizoarelor LCD in 2011

Astfel, compania si-a propus o tinta de 35 de milioane de televizoare LCD, fata de 25 de milioane cat asteapta sa vanda pana la sfarsitul acestui an.

Vanzarile care includ si plasme TV ar putea ajunge la 40 de milioane anul viitor, fata de 29 de milioane anul acesta, potrivit presedintelui diviziei de home entertainment a LG.

Vanzarile globale de televizoare LCD sunt estimate sa creasca cu 23% pana la 226,7 milioane de unitati in 2011, de la 184,1 milioane anul acesta.

Profitul operational al LG a scazut cu 90% in trimestrul al doilea, la 105 milioane dolari.

Urmărește Daily Business pe Google News