- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Marelvi tinteste o crestere de 10% a veniturilor in 2012

18 Sep, 17:29 • Redactia DailyBusiness
Distribuitorul de produse electrocasnice Marelvi vizeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 40 milioane euro, in crestere cu aproximativ 10% comparativ cu anul precedent, au declarat oficialii companiei.
Marelvi tinteste o crestere de 10% a veniturilor in 2012

In prima jumatate a acestui an, Marelvi a inregistrat un rulaj similar cu cel din primele sase luni ale anului trecut, iar lunile iulie si august au adus o crestere de 18% comparativ cu aceeasi perioada din 2011. Compania mizeaza anul acesta pe cresterea cererii pentru produsele premium, dar si a celei pentru zona de electrocasnice incorporabile.

„Avand parteneriate solide in zona de retail si a producatorilor de mobilier pentru aparate incorporabile, ne propunem anul acesta o crestere a cifrei de afaceri cu 10% comparativ cu anul trecut, pana la 40 milioane euro. Nevoia clientilor de imbunatatire a confortului personal a depasit reticenta de a investi in utilarea locuintelor manifestata incepand cu 2009. Mizam pe o crestere a cererii produselor de inalta tehnologie si a electrocasnicelor incorporabile”, a declarat Daniela Bizgan (foto), directorul adjunct al companiei Marelvi.

Strategia de dezvoltare a companiei in perioada urmatoare se bazeaza si pe dezvoltarea parteneriatelor strategice stabilite cu Liebherr, De Dietrich si Fagor (branduri prezente pe piata locala prin intermediul Marelvi), dar si pe dezvoltarea portofoliului de produse aflat sub brandul propriu Serreno.

Peste 43% din cifra de afaceri a Marelvi este reprezentata de vanzarile de aparate frigorifice. Pe acest segment, Marelvi reprezinta din anul 2008 divizia de produse electrocasnice Liebherr pe piata din Romania. In prezent, brandul Liebherr reprezinta 5% din vanzarile Marelvi.

„Pana la finalul acestui an, vizam vanzarea a 4.000 de produse Liebherr in Romania, iar pentru urmatorii trei ani vizam dublarea volumului de vanzari pentru acest brand”, spune Daniela Bizgan.

Compania Marelvi, fondata in anul 1995 cu capital integral romanesc, dispune in prezent de patru centre logistice pozitionate strategic in Radauti, Bucuresti, Deva si Cluj, ce au o suprafata totala de 11.000 mp. Marelvi are 100 de angajati in intreaga tara.

Marelvi deserveste in prezent o baza de 600 de magazine in piata de independenti si are incheiate parteneriate cu Flanco, Dedeman, Cora si Auchan, eMag dar si cu producatori de mobila specializati in domeniul produselor incorporabile, respectiv: Romvitrine, Rovere, Mobili, Kuxa, Hofinterios, Inoa.