IT&C

Microsoft negociaza cu cinci mari companii de advertising pentru vanzarea diviziei Razorfish

13 iulie 2009, ora 10:11 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Razorfish-mica.jpg
Producatorul de software Microsoft se afla in negocieri cu cinci dintre cele mai mari companii de advertising din lume pentru vanzarea diviziei sale de publicitate digitala, Razorfish, conform unor executivi familiari cu situatia, citati de Wall Street Journal.
Conform acestora, valoarea tranzactiei ar putea depasi 400 de milioane de dolari, in functie de toate clauzele contractuale si tehnologiile ce urmeaza a fi vandute.

Tranzactia ar putea include de asemenea incheierea unor contracte adiacente prin care compania ce va achizitiona Razorfish se va putea folosi si de tehnologiile de advertising ale Microsoft precum si de software al producatorului.

Companiile cu care Microsoft negociaza vanzarea diviziei de publicitate digitala Razorfih sunt WPP Group, Omnicom Group, Publicis Group, precum si Interpublic Group of Companies si cel mai mare grup de advertising din Japonia, Dentsu.



Razorfish, cu sediul in Seattle, are peste 2.000 de angajati si numara printre clienti nume precum Nokia, Audi, Nike sau Kraft Foods.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 16 Decembrie 2019, 13:26
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter