IT&C, CARIERE

Motivul neobisnuit pentru care a fost sanctionat la job un operator de call center

03 noiembrie 2014, ora 14:32 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
callcenter.jpg
Cand vine vorba de greseli la locul de munca, pana si un robot poate fi sanctionat.

Un angajat al call center-ului Departamentului de Sanatate din New York a primit o supendare de 20 de zile, dupa ce a raspuns la apeluri folosind o voce de robot.

In decizia de suspendare a lui Ronald Dillon se mentioneaza ca acesta i-a vorbit unui client pe un ton lent si monoton. 

El a folosit vocea de robot de cel putin cinci ori, chiar si dupa ce seful sau l-a atentionat sa inceteze. Cel putin un apelant s-a plans de vocea de robot si a cerut sa vorbeasca cu un om, scrie CNBC.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Miercuri, 25 Mai 2016, 21:41
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter