IT&C, CARIERE

Motivul neobisnuit pentru care a fost sanctionat la job un operator de call center

03 noiembrie 2014, ora 14:32 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
callcenter.jpg
Cand vine vorba de greseli la locul de munca, pana si un robot poate fi sanctionat.

Un angajat al call center-ului Departamentului de Sanatate din New York a primit o supendare de 20 de zile, dupa ce a raspuns la apeluri folosind o voce de robot.

In decizia de suspendare a lui Ronald Dillon se mentioneaza ca acesta i-a vorbit unui client pe un ton lent si monoton. 

El a folosit vocea de robot de cel putin cinci ori, chiar si dupa ce seful sau l-a atentionat sa inceteze. Cel putin un apelant s-a plans de vocea de robot si a cerut sa vorbeasca cu un om, scrie CNBC.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Materialele zilei din IT&C
24 august 2016, ora 17:23 in IT&C | 88 vizualizari | 0 comentarii
TP-Link intră pe piața smartphone
23 august 2016, ora 21:51 in | 339 vizualizari | 0 comentarii
Cum sa eviti fraudele pe telefon si tableta in vacanta
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Luni, 29 August 2016, 22:43
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter