IT&C

Orange Romania a modificat procedura de apelare a serviciului clienti

21 mai 2009, ora 16:04, autor(i): Irina Crudu   | 6 comentarii publicate
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
332Orange2.jpg
Orange Romania, cel mai mare operator de telefonie mobila din Romania, a introdus un numar scurt, 401, taxabil cu 65 eurocenti per apel, cu acces direct la consultantii de relatii clienti (ocolind meniul interactiv al numerelor gratuite), valabil doar pentru abonati, si a introdus o taxa pentru clientii prepay care suna in call-center mai mult de doua ori pe luna.
"Pe langa numerele gratuite 411, 456 si 444, Orange a dezvoltat, la cererea clientilor, un numar scurt taxabil per apel, fara meniu interactiv, 401, accesibil abonatilor. Totodata, serviciile de noapte, 22.00-7.00, precum si serviciile cu valoare adaugata, informatii/ setari telefoane, catre toate numerele Orange au devenit taxabile per apel (65 eurocenti/ apel, conform site-ului companiei - n.r.). Numarul gratuit de urgenta pentru anuntarea furtului telefonului este in continuare disponibil 24 de ore gratuit", au declarat oficialii Orange Romania.

Compania a introdus totodata si o taxa de 65 eurocenti per apel, valabila pentru clientii prepay care suna de mai mult de doua ori pe luna la serviciul de relatii cu clientii 444. Taxa se aplica per apel, incepand cu al treilea apel pe luna in curs. Anterior, clientii prepay puteau suna gratuit de maximum 6 ori pe luna la serviciul de relatii cu clientii, dupa care accesul le era restrictionat pana la finalul lunii, conform reprezentantilor serviciului de relatii cu clientii al companiei.

Modificarile au devenit valabile incepand cu data de 1 aprilie.



Vodafone Romania, principalul concurent al Orange pe piata locala, a lansat de asemenea, la inceputul acestei luni, serviciul de relatii cu clientii contra-cost prin care clientii pot intra mai repede in legatura cu un operator din call-center, ocolind meniul interactiv care este obligatoriu in cazul serviciului gratuit. Noul serviciu este disponibil la numarul *555 si se taxeaza cu 39 de eurocenti per apel. Serviciul functioneaza de luni pana vineri, in intervalul 8:00-22:00, iar in weekend in intervalul 8:00-18:00.

Numarul gratuit Vodafone *222 va continua sa functioneze, cu unele modificari. In timpul saptamanii, serviciul va fi disponibil in intervalul 8:00-22:00, programul incheindu-se cu o ora mai devreme decat in prezent, iar in weekend programul se incheie cu 5 ore mai devreme, serviciul functionand in intervalul 8:00-18:00, potrivit operatorului.

Veniturile Orange Romania au scazut cu 14,1% in primul trimestru al acestui an, la 264 milioane de euro, comparativ cu perioada similara a anului precedent, iar baza de clienti a scazut cu 237.000 in primul trimestru fata de sfarsitul lui 2008, la 10,11 milioane.

Principalul sau concurent, Vodafone Romania, a avut la sfarsitul lunii martie 9,58 milioane de clienti.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Dorin a spus:
22/05/2009 16:02
Am avut si eu trei abonamente, doua pe Orange si unul pe Vodafone cu care am avut numai probleme.
Dupa ce mi-am portat toate cele trei numere pe Cosmote nu am mai avut nici o problema, nici de semnal, nici de facturare.
Totodata se vorbeste mai mult la ele de cand sunt pe Cosmote, facturile fiind semnificativ mai mici.
Nu stiu ce politica aplica Cosmote-ul, dar se comporta ca operator altfel fata de primii doi, respectiv Orange si Vodafone, care in continuare se comporta si in oferte si in tarifare si in servicii ca si cand ar fi tot oligopol ca acum trei ani.
Ar trebui boicotati total atat de persoanele fizice cat si de persoanele juridice.
Cine nu stie sa-si maximizeze veniturile sau sa-si minimizeze pierderile sa stea in continuare pe Orange sau pe Vodafone si dormiti linistiti, ei lucreaza pentru voi...(nu invers?)
 
Catalin a spus:
22/05/2009 19:52
Voi verifica aceste informatii si daca se confirma voi discuta cu colegii sa facem uz de proaspat introdusa portabilitate a numerelor. Avem un abonament de grup in Orange.
 
Mihai a spus:
25/03/2010 11:46
@Dorin probabil ai dreptate. Acum depinde de ceea ce vrea fiecare de la abonamentul lui. Nu stiu daca s-a schimbat ceva intre timp dar Cosmote nu are 3G/3,5G deci nu are viteza buna de internet pe mobil(plus ca preturile sunt exagerate/MBs!), nu iti ofera posibilitatea apelului video, iar intr-o perioada nu aveau nici macar MMS. Eu unul am nevoie de toate astea.Nu dau 20 mil pe un tel cu functii avansate multimedia ca sa il reduca Cosmote-ul, aducandu-l la nivelul unui tel. fix prin simplul fapt ca reteaua este "in urma". Pentru mine Cosmote nu este o optiune. Pentru cei care sunt interesati DOAR de vorbit la tel., atunci da, merita schimbarea altfel....nu.Sper ca n-am suparat pe nimeni :)
 
JJ a spus:
19/02/2011 13:59
?ntre orele 7:00-22:00, accesul la Serviciul Clien?i este gratuit. Transferul cǎtre un consultant este taxat cu 0,6545 euro/apel (TVA inclus) doar de la al treilea apel efectuat ?n interval de 30 de zile.

daca sun la orange am o problema cu telefonul,cu conexiunea,cu internetul,nu sun de dragul de a auzi piesele lor si vocea asistentului.taxabil?de ce?ca sa am nr orange platesc abonament sau prepay.ca mai suna si nebuni la numarul asta ca sa auda o voce ...asta este.nu poti numai castiga in afaceri...pacat orange
 
Sebastian Stanescu a spus:
31/05/2012 20:40
... da ce sa spun ..la incasari de 264 milioane de euro.ii mai intereseaza parerea abomatilor... baga 20 de submeniuri ca sa nu poti contacta un operator ca sa rezolvi problema pe care o ai... eu am prepay si nici un drept..am incarcat cartela in termenul cerut.. dar surpriza ... trebuia pana la ora 06:25 dimineata... nu serala orele 18:00 cum am facut eu ca prostu.. dar nimeni nu m-a atentionat.. asa ca in 3 zile ..gata banutii... si dupa am incercat 1 ora sa vad ce s-a intamplat..si pana nu am sunat din alta retea... nici o sansa sa pot vorbii cu operatorii .. vai mama lor si a noastra .. si la serviciile de telefonie stam prost ..nu doar la turism .. e explicabil ..daca iau purcoiul asta de bani ..doar la noi in tara cate miliarde iau la nivel mondial..??? se mai incurca ei cu 2-3 amarati cu aia 4 euro ai lor...???
 
Pagini: 12
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Joi, 18 Ianuarie 2018, 03:50
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter