IT&C

Recomandari pentru utilizarea retelelor de telefonie in caz de cutremur

03 ianuarie 2017, ora 00:28 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
112.jpg
Retelele de telefonie au o capacitate limitata de gestionare a apelurilor. In situatii de urgenta, o crestere subita a numarului de apeluri poate duce la suprasolicitarea retelelor si, in cazuri extreme, chiar la blocarea acestora.

Retelele de telefonie au o capacitate limitata de gestionare a apelurilor. In situatii de urgenta, o crestere subita a numarului de apeluri poate duce la suprasolicitarea retelelor si, in cazuri extreme, chiar la blocarea acestora.

Cum poti sa ajuti la evitarea blocarii retelelor de telefonie in situatii de urgenta?
·         da numai acele telefoane care sunt neaparat necesare;
·         scurteaza, pe cat posibil, conversatiile;
·         trimite mesaje scurte (SMS);
·         foloseste internetul de pe telefonul mobil, Wi-Fi sau date mobile pentru posta electronica (mesaje instant pe platforme online precum WhatsApp, Facebook, Twitter etc. sau mesaje e-mail);
·         daca familia sau prietenii sunt in afara zonei afectate, roaga pe unul dintre ei sa le transmita celorlalti informatii despre situatia ta; in felul acesta vei da un singur telefon in loc de mai multe.

In situatii exceptionale (ex. cutremure, incendii, inundatii) trebuie acordata prioritate apelurilor cu adevarat urgente, precum apelarea serviciului de urgenta 112.



Apelurile efectuate doar pentru a discuta despre ce s-a intamplat sau despre orice altceva decat o urgenta contribuie la supraincarcarea retelelor de telefonie.   

112 este numarul european unic pentru apeluri de urgenta in caz de incendii, accidente, urgente medicale, dezastre si alte evenimente care necesita interventia rapida a serviciilor specializate (Politie, Jandarmerie, Ambulanta, Pompieri, SMURD).
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Ultima ora
Marti, 21 Noiembrie 2017, 08:09
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter