IT&C

Veniturile UPC Romania au crescut usor in al doilea trimestru

02 august 2013, ora 11:10, autor(i): Andreea Radu 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
UPC.jpg
In trimestrul al doilea al acestui an, UPC Romania a inregistrat venituri de 34,3 milioane dolari, ceea ce reprezinta o crestere cu 5,1% fata de 32,6 milioane dolari in trimestrul al doilea al anului trecut. In lei, veniturile companiei in T2 2013 sunt de peste 115 milioane lei, comparativ cu peste 112 milioane lei in T2 2012, reprezentand o crestere de 2,6%.

Daca ne referim la intregul semestru I 2013, veniturile inregistrate de UPC Romania sunt de 68,9 milioane dolari, o crestere cu 4,4% fata de 66 milioane dolari in semestrul I 2012. In lei, veniturile din primul semestru al anului 2013 sunt de peste 230 milioane lei, reprezentand o crestere de 3,2% fata de peste 223 milioane lei in prima jumatate a anului 2012.

Baza totala de abonamente (RGU) la 30 iunie 2013, este de aproape 1.750.000, mentinandu-se la aproximativ acelasi nivel fata cu trimestrul anterior.

Cresterea anuala a numarului de RGU este de aproape 6%, UPC adaugand 94.700 abonamente comparativ cu trimestrul al II-lea al anului trecut.



La 30 iunie 2013, UPC Romania avea un numar total de 1.153.700 clienti.

Ne concentram in continuare pe extinderea ariei de acoperire cu servicii de Internet Fiber Power 150 Mbps si pe oferirea de noi servicii in zonele unde suntem deja prezenti, declara Severina Pascu, CEO UPC Romania.

In al doilea trimestru al acestui an, UPC Romania a continuat sa inregistreze cresteri pe segmentele de televiziune digitala, Internet si telefonie fixa.

In al doilea trimestru din 2013, televiziunea digitala prin cablu a inregistrat 7.600 noi abonamente, o crestere de aproape 2% comparativ cu primul trimestru al anului, insumand in acest moment 442.700 de abonati. Fata de aceeasi perioada a anului trecut, UPC a inregistrat o crestere cu aproape 14% a numarului de clienti de televiziune digitala.
La sfarsitul lunii iunie 2013, UPC Romania inregistreaza aproape 54.000 de abonati HD, reprezentand peste 12% din baza totala de clienti pe segmentul de televiziune digitala.

Pe segmentul de Internet, UPC a castigat 6.500 abonamente in trimestrul al II-lea, raportand o crestere de aproape 2% fata de trimestrul anterior si de peste 14% fata de aceeasi perioada a anului trecut. La 30 iunie 2013, UPC Romania inregistreaza aproximativ 350.000 abonamente de internet.

Cresteri se observa si pe segmentul de telefonie fixa, unde, raportat la T1 2013, in trimestrul al II-lea al anului 2013 UPC a inregistrat o crestere de 3,6% a numarului de clienti, in prezent 251.700 de abonati beneficiind de serviciile de telefonie ale UPC. Comparativ cu trimestrul al II-lea al anului 2012, cresterea pe segmentul de voce a fost de aproximativ 22%.

UPC Romania ofera servicii de televiziune (digitala, prin satelit si analogica), Internet in banda larga si telefonie in aproximativ 200 de orase.

Compania este afiliata la Liberty Global, Inc, care are 20 de milioane de clienti in 13 tari. Brandurile Liberty Global includ UPC, Unitymedia, KabelBW, Telenet si VTR. Operatiunile grupului includ totodata si Chellomedia, divizia de continut, UPC Business, divizia de servicii pentru companii si Liberty Global Ventures, fond de investitii.


Concurentii principali ai UPC pe piata din Romania sunt Romtelecom si RCS&RDS.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 15 Noiembrie 2019, 00:18
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter