IT&C, MEDIA & MARKETING

Vodafone isi redefineste identitatea globala de brand

25 mai 2010, ora 15:45 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
vodafone.jpgmedie.jpg
Vodafone, cea mai mare companie de telefonie mobila din lume, a organizat un pitch pentru revizuirea identitatii de brand, castigat de agentia The Partners. Initiativa vine in conditiile in care competitia intre operatorii telecom se intensifica, potrivit Brandrepublic.com.
The Partners va lucra alaturi de echipa companiei, care coordoneaza activitatea altor agentii ale grupului WPP ce se ocupa de contul Vodafone.

Prima sarcina a The Partners este sa analizeze identitatea globala de brand a Vodafone si sa faca recomandari.

Initiativa vine dupa crearea brandului umbrela Everything Everywhere care va reuni Orange si T-Mobile. Analistii au speculat ca acesta va evolua intr-un brand de consum care va creste presiunea asupra concurentilor.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 04 Iulie 2022, 08:23
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter