- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Zapp a lansat serviciile pre-pay, cu bonusuri pentru apelurile primite

03 Dec, 13:27 • mihaela.tudorancea
Compania Telemobil, care opereaza reteaua Zapp, a lansat miercuri, 3 decembrie, serviciile prepaid de voce Zapp NoPay, cu bonusuri la apelurile primite si care ar urma sa creasca numarul de utilizatori, potrivit reprezentantilor companiei.
Zapp a lansat serviciile pre-pay, cu bonusuri pentru apelurile primite

Pretul unui pachet start up al Zapp No Pay este de 149 de lei, acesta incluzand un telefon z320i si 20 de euro credit.

Pentru fiecare minut de apel primit din alta retea, nationala sau internationala, utilizatorul cartelei Zapp No Pay va primi 8 eurocenti credit care poate fi folosit pentru a efectua apeluri. Astfel, un utilizator care primeste 2 apeluri pe zi din alta retea, cu o durata de 3 minute/apel, isi va adauga in cont un credit de pana la 14 euro in fiecare luna, conform companiei.

„Prin lansarea unui serviciu mass market am depus mari eforturi pentru a crea un produs care sa recompenseze utilizatorul si pentru apelurile primite si care sa le permita sa vorbeasca fara sa plateasca. Fiind pentru prima oara cand am lansat serviciile prepaid trebuia sa venim cu o oferta care sa fie greu de refuzat”, au spus reprezentantii Zapp.

Lansarea acestui serviciu acum, in mijlocul crizei financiare, nu este o intamplare, potrivit companiei. „Am analizat intreaga evolutie a pietei si stim cum va evolua si anul viitor pentru a veni cu acest produs si credem ca timingul este perfect. Exact intre criza financiara si intensificarea competitiei pe piata de telecom”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Chris Bataillard, directorul executiv al Zapp.

„Acesta este unul din cele cinci noi produse la care lucram. La sfarsitul acestei luni vom mai avea vesti noi. Iar saptamana viitoare vom primi noile telefoane atat low-end pentru utilizatorii No Pay cat si high-end. Producatorul este coreean”, a precizat Bataillard.

Zapp a raportat la sfarsitul lunii iunie a anului trecut putin peste 500.000 de abonati. Desi compania estima ca, pana la sfarsitul acestui an, sa ajunga la peste 600.000 de abonati, deocamdata acest obiectiv nu a fost atins.

„Momentan portofoliul de clienti a ramas neschimbat. Nu a avut loc nicio crestere in ultimul an”, a precizat Chris Bataillard. Totodata, profitabilitatea companiei va fi afectata, nu de criza financiara, ci de investitiile in retea pe care aceasta planuieste sa le faca anul viitor.

La sfarsitul anului trecut, grupul arab Saudi Oger, controlat de familia fostului premier libanez Rafik Hariri, a achizitionat actiunile detinute de Qualcomm la Inquam, actionarul majoritar al Telemobil, devenind actionar majoritar.