LIFESTYLE

Cum a reusit o reclama sa sparga stigmatul legat de papusi

14 aprilie 2017, ora 09:30, autor(i): DailyBusiness.ro 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
papusi.jpg
“Felicitari! Felicitari de un milion de ori. Felicitari, felicitari!”. Acesta a fost doar unul dintre miile de mesaje pe care producatorii de papusi Barbie le-au primit pe parcursul unei intregi saptamani. Motivul? Lansarea unei reclame la o linie noua de papusi.
Pana aici, nimic iesit din comun, dat fiind faptul ca Mattel este cunoscut de ani buni pentru papusile pe care le produce. In noua reclama a acestora apar doua fetite. Surpriza este produsa de intrarea in cadru a unui baiat, imagine cu care, pana acum, nu ne-a obisnuit niciun producator de papusi. Toti trei sunt incantati de noua colectie Mattel: “She’s so fierce!”, spune baiatul increzator, facand referire la una dintre papusile din colectie. Mai mult decat atat, o accesorizeaza pe aceasta cu o geanta.

Se pare ca ideea a apartinut designerului celor de la Moschino, Jeremy Scott. Cel din urma a confectionat hainele noii colectii si, in urma cu ani buni, intrebat fiind de motivul pentru care a ales sa devina designer, acesta a recunoscut franc: “Papusile Barbie m-au inspirat. Ele au fost muzele mele. Eram mic, dar atunci cand m-am jucat cu o papusa, am stiut ce vreau sa fac mai departe”. Iar baietelul a carui aparitie surprinde in reclama ar fi copia fidela a lui Jeremy Scott din perioada copilariei. “Cand eram mic, obisnuiam sa ma joc pe ascuns cu papusile pe care le avea sora mea. Imi era rusine, speram sa nu ma vada nimeni.

Copiii trebuie sa fie copii. Si ma bucur sincer ca au inceput si producatorii de jucarii sa vada acest lucru. Va multumesc, Mattel. Si baietii se pot juca cu papusi, da?”, a recunoscut un utilizator Facebook pe pagina oficiala Mattel. Iar comentarii de acest fel au fost foarte multe, in special de la tati de baieti.



Impactul reclamei si, implicit, al aparitiei unui pusti in aceasta? Cu mult peste asteptarile producatorilor. Potrivit celor de la The International Business Times, noua colectie de papusi a fost epuizata in mai putin de o ora: “Speram ca aceasta reclama sa le spuna copiilor un singur lucru: joaca-te. Cu papusi, cu masinute, nu conteaza.

Daca esti baiat, nu inseamna ca nu te poti juca cu papusile”, s-a aratat intr-un comunicat Mattel, venit dupa succesul reclamei. 150 de dolari a costat o papusa realizata de Mattel in colaborare cu italianul de la Moschino. Jeremy Scott mai este cunoscut datorita asocierii cu vedete precum Katy Perry si Miley Cyrus.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Marti, 30 Mai 2017, 15:53
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter