Grupul FlorideLux anunta deschiderea celei mai noi florarii
offline si prima din Moldova, la Iasi, dupa
o investitie de circa 25.000 de euro.
Noua florarie este
localizata pe strada Sfantul Lazar, nr. 30, in spatele centrului comercial Pallas
Mall.
„Iasiul este o piata atipica fata de cele cunoscute de noi pana
acum. Florariile sunt cochete, realizate cu bun gust si au un potential foarte
mare de dezvoltare. Am regasit in Iasi frumusetea de altadata a comertului cu
flori, pasiunea si dedicarea unor persoane deosebite. Desi din punct de vedere
economic este sub alte orase mari din Romania, am identificat aici un potential
de dezvoltare enorm, in special in zona de evenimente private importante,
precum nunti, botezuri sau aniversari”, declara Marius Dosinescu, CEO si fondator
FlorideLux.
Desi nu exista un studiu sau estimari oficiale ale pietei de
floristica din Iasi, datele FlorideLux o plaseaza la peste 2 milioane euro, impulsionata
atat de evenimente, dar si de vanzarile zilnice de flori sau cele corporate.
„Am identificat un potential de crestere enorm, in primul rand
pe zona evenimente, si, incepand cu al doilea an de activitate, cand locatia si
brandul se va impune pe piata locala, ne asteptam la o evolutie foarte buna a vanzarilor
zilnice de buchete si aranjamente. De asemenea, mediul de afaceri local
reprezinta un client cu potential foarte bun, pe care dorim sa il adresam”,
explica CEO-ul FlorideLux.
Potrivit lui Dosinescu, FlorideLux Iasi va aborda doua
categorii de clienti, pe de o parte cei care cumpara flori ocazional, pentru diverse
evenimente prestabilite, si, pe de alta parte, iubitorii de flori, care le cumpara
pentru placerea de a le oferi sau admira in spatiul personal. Ambele categorii
de clienti vor beneficia de o paleta larga de produse, la preturile corecte.
„In cazul clientilor ocazionali, vorbim de persoane cu varste
intre 18 si 55 de ani, cu venituri medii spre mari, dispuse sa ofere pe un
aranjament sau un buchet de flori intre 45 si 150 lei. In materie de
aranjamente florale, preturile vor incepe de la 20 de lei, sau chiar mai putin
pentru florile la fir, astfel incat sa ne adresam intregii piete, indiferent de
varsta si categoria sociala. Majoritatea clientilor, insa, prefera aranjamentele
deosebite, care pornesc de la o poveste sau o idee creativa, contin florile
preferate si sunt accesibile ca pret”,
explica Marius Dosinescu.
Astfel, iubitorii de flori din Iasi vor putea alege dintr-o
paleta de peste 5.000 de produse si aranjamente florale, realizate de floristi
profesionisti, disponibile atat in florarie, cat si online, pe site-ul
FlorideLux.ro, cu livrare gratuita in toata tara.
Cine este proprietarul francizei din Iasi
Proprietarul francizei FlorideLux Iasi, Monica Radu (foto), este un
antreprenor cu peste 8 ani de experienta pe piata ieseana de evenimente.
„Monica Radu ne-a impresionat prin simtul artistic si prin
calitatea executiei chiar inainte de a incepe training-urile FlorideLux. Este
un antreprenor cu o doza imensa de creativitate si bun gust si un nume deja
bine cunoscut pe piata locala de evenimente, cu peste 8 ani de experienta in
organizarea de nunti si botezuri. Calitatile umane, dar si cele profesionale,
ne-au facut sa spunem da, vrem sa pornim la drum impreuna”, spune Dosinescu,
care se asteapa la o evolutie treptata, sanatoasa a business-ului FlorideLux Iasi.
„Obiectivul nostru comun este sa fim liderul pietei iesene
de floristica”, afirma Monica Radu, managerul FlorideLux Iasi.
Pe langa trainingul de business si cel de floristica, echipa
FlorideLux Iasi va beneficia de tot suportul grupului pe o perioada de 1 an, intervalul
absolut necesar pentru pregatirea intregii echipe.
Cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, grupul
FlorideLux s-a extins la nivel global din iulie 2013, prin afilierea la 1800Flowers.com si alaturarea la cea mai
mare retea de florarii din lume, Bloomnet, lucru ce permite si livrarea rapida
de buchete oriunde in lume. Primele francize FlorideLux au fost deschise in Brasov,
Cluj, Arad, Pitesti si Iasi.
In iunie 2014, FlorideLux a atras in actionariat companiile
Mediafax Group, una dintre cele mai importante companii media din Romania, si
BAC Investment Banking, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de
consultanta in fuziuni si achizitii. Acestea controleaza impreuna 35% din
grupul FlorideLux.
LIFESTYLE
Franciza FlorideLux ajunge in Iasi, dupa o investitie de 25.000 de euro
08 decembrie 2014, ora 15:55
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din LIFESTYLE
20 aprilie 2018, ora 12:06 in Lifestyle |
57 vizualizari |
0 comentarii
18 aprilie 2018, ora 11:16 in |
334 vizualizari |
0 comentarii
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Articole similare
- FlorideLux: Pana la finalul anului, peste 25% din vanzari vor veni de pe smartphone-uri si tablete
- FlorideLux.ro accepta plati cu Bitcoin
- FlorideLux a atras in actionariat Mediafax Group si BAC Investment Banking
- TotalPR va comunica pentru serviciul online de muzica Zonga
- A treia franciza FlorideLux, deschisa in Arad de o fosta corporatista
Ultima ora
- Deschideri de magazine in premiera pentru Romania (miercuri, 11:23)
KeyJobs - Job-uri premium
- Deschideri de magazine in premiera pentru Romania
- "Avengers: Infinity War", cea mai recenta productie Marvel, din 26 aprilie in cinematografele din Romania