LIFESTYLE, CARIERE

Petrecerile de Craciun ale companiilor au bugete mai sarace anul acesta

10 decembrie 2008, ora 00:01, autor(i): Cristina Mihai   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
corporate_christ04.jpgmica.jpg
Majoritatea companiilor importante de pe piata romaneasca au hotarat anul acesta sa organizeze petreceri de Craciun, in ciuda crizei economice, micsorand insa bugetele cu 15-20%, a spus Cristina Udrescu, directorul general al companiei de comunicare si organizare de evenimente Creative Brand Communication.
"Nu putem spune ca a scazut numarul petrecerilor de Craciun, au scazut doar bugetele companiilor si atunci ne dovedim flexibili", a spus si Diana Litzica, directorul de marketing al hotelului Marriott din Capitala.


Companiile au taiat ori din amploarea evenimentului, ori din numarul de participantiCristina Udrescu, Creative Brand Communication

"Avem in acest moment confirmate 14 petreceri corporate de Craciun. Am avut mult mai multe cereri, insa datele si locatiile pentru astfel de petreceri sunt limitate", a spus Adrian Adam director de vanzari si marketing la hotelul Radisson SAS din Bucuresti.



Reprezentantii Petrom, cea mai mare companie romaneasca, admit ca intr-adevar anul acesta vor avea un buget mai mic pentru organizarea petrecerii de Craciun. "Inca nu am hotarat unde va avea loc petrecerea, insa bugetul va fi mai mic", a spus Dan Pazara, directorul de comunicare Petrom.

Pe de alta parte, au existat si companii care anul acesta au renuntat la organizarea acestui eveniment, spune Adrian Adam de la Radisson SAS.

Insa in principal, scaderea bugetelor a determinat modificari ale petrecerilor de Craciun. "Companiile au taiat ori din amploarea evenimentului, ori din numarul de participanti. Per ansamblu acest tip de eveniment s-a redimensionat", a explicat Cristina Udrescu de la Creative Brand Communication.

"Noi ca firma am avut mult mai multe cereri pentru organizarea de petreceri de Craciun anul acesta, comparativ cu anul trecut, ajungand de la 7-8 contracte, la 12. Insa au fost si petreceri care nu s-au mai organizat", a spus Laurentiu Guran, managing partner al Asha Media Events.

Sunt si companii care renunta la organizarea petrecerii de Craciun. Spre exemplu, reprezentantii Mol au renuntat la organizarea acestui eveniment motivand public ca in aceste momente o astfel de cheltuiala nu isi are rostul.

"Majoritatea petrecerilor care au cazut anul acesta au fost ale companiilor din domeniul constructiilor si din domeniul auto", a spus Laurentiu Guran, managing partner al Asha Media Events, care a adaugat ca in domeniul IT cererea este inca foarte mare.

Totusi, unii dintre cei mai mari importatori auto din Romania organizeaza si anul acesta petreceri de Craciun.

Importatorul auto Porsche Romania va organiza petrecerea de Craciun de anul acesta la Hard Rock Cafe din Bucuresti, iar reprezentantii companiei au spus ca bugetul nu s-a modificat fata de anul trecut.

De asemenea, si AutoItalia va organiza pentru cei peste 400 de angajati o petrecere intr-un restaurant din Capitala.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
www.khris.ro a spus:
10/12/2008 08:12
In toata aceasta isterie legata de criza, un singur lucru este sigur: romanii se vor calca in picioare in hypermarketuri de sarbatori.
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 07 Iulie 2020, 05:34
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter