- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

La Redoute vrea vanzari de 2,1 mil. euro in primul an de activitate in Romania

03 Nov, 11:31 • cristina.mihai
Brandul de articole vestimentare, mobila si articole de decoratiuni, La Redoute, parte a grupului Redcats, are o tinta de vanzari de 2,1 mil. euro pentru primul an de activitate in Romania, a spus, pentru DailyBusiness.ro, Alexandru Diaconu, directorul general AD First Company, importatorul brandului in Romania.
La Redoute vrea vanzari de 2,1 mil. euro in primul an de activitate in Romania

Magazinul online al brandului este deja functional, iar lansarea oficiala pe piata romaneasca va avea loc saptamana aceasta.

In Romania, La Redoute isi va focaliza strategia de vanzari pe vanzari prin catalog si prin Internet.

Printre marcile ce vor fi comercializate si in Romania pe site-ul laredoute.ro se vor numara branduri proprii ca: La Redoute Creation, La Redoute Essentiels, Taillissime dar si branduri consacrate precum: Converse, Puma, Nike, Adidas, Cacharel, Triumph, Levi’s, Pepe Jeans, Tommy Hilfiger, Porsche Design, Good Year, Champion, Umbro, Reebok, Sergio Tacchini, Lotto, Ben Sherman, Geox, Energie.

La nivel global, La Redoute foloseste trei canale de distributie: vanzarile prin catalog (cu o pondere de peste 50%), vanzarile online (in crestere, cu o pondere de peste 40%) si vanzarile traditionale prin magazine. In Romania, La Redoute nu va vinde si prin magazine traditionale.

Site-ul laredoute.ro este deja activ, existand deja clienti care au achizitionat articole vestimentare prin Internet.

In prezent, echipa La Redoute lucreaza si la primele cataloage editate in limba romana ce vor fi lansate odata cu colectia primavara-vara 2009; vor avea in jur de 800 de pagini full color, in format aproapiat de formatul A4.

Campaniile de brand-awareness ce vor fi lansate in urmatoarea perioada fac si ele parte din intregul process de lansare.

„In acest moment, nu putem decat sa afirmam ca volumul investitiei efectuate pentru lansarea La Redoute in Romania se va situa in limita unei sume cu 6 cifre, exprimata in euro”, a spus Alexandru Diaconu.

Profilul clientului La Redoute este reprezentat de femeia moderna si activa, interesata de tot ce este nou si la moda. Are o varsta cuprinsa intre 25 – 45 de ani, cu o medie de virsta de 33 de ani, in general casatorita, cu copii sau care isi doreste copii. Este absolventa de studii medii si superioare, preponderent din mediul urban, cu un venit peste medie. Este independenta, practica si dinamica, iar economisirea timpului este extrem de importanta, a mai spus Alexandru Diaconu.

Brandul La Redoute este deja prezent in peste 24 de tari

RedCats face parte din PPR, din care mai fac parte Gucci Group (Gucci, Balenciaga, Bottega Veneta, Yves Saint Laurent, Alexander McQueen, Sergio Rossi), Puma, Conforama, Fnac si CFAO.