- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

One Event pierde imagine, TicketPoint pierde bani din \”farsa\” AC/DC

15 Apr, 17:00 • elena.olteanu
Compania One Event, care urma sa se ocupe de aducerea trupelor romanesti la festivalul Bucharest Rock Arena, sustine ca nu a inregistrat pierderi financiare, ci doar de imagine, dupa ce evenimentul a fost amanat, iar reprezentantii AC/DC, formatie care fusese anuntata "cap de afis", au dezmintit oficial prezenta trupei in Romania. "Victima colaterala" este insa furnizorul de bilete TicketPoint, cu o paguba de circa 10.000 de euro.
One Event pierde imagine, TicketPoint pierde bani din \farsa\ AC/DC

TicketPoint a virat deja aceasta suma companiei PlayCool, organizatorul principal al evenimentului, ai carei reprezentanti nu mai sunt de gasit dupa ce au anuntat amanarea festivalului.

„Am efectuat o plata in valoare de 10.000 de euro catre PlayCool si eram foarte aproape sa realizam si a doua plata in valoare de 300.000 de euro, insa ceva era suspect si am oprit transferul”, au spus reprezentantii TicketPoint.ro.

„Vom merge la politie pentru a reclama acest caz , apoi vom lua legatura si cu OPC-ul”, au spus si reprezentantii One Event.

Bucharest Rock Arena trebuia sa aiba loc in perioada 30-31 mai la 15 kilometri de Bucuresti, pe Autostrada Soarelui.

PlayCool a trimis un comunicat in cursul zilei de marti in care anunta amanarea festivalului din motive organizatorice. Douchan Eran, cetatean israelian si principalul actionar al firmei PlayCool, infiintata in martie 2009, nu a mai putut fi contactat nici de catre TicketPoint, nici de catre Diverta sau One Event, dupa ce a fost trimis comunicatul.

TicketPoint a garantat clientilor returnarea sumelor platite, acelasi lucru fiind facut si de catre magazinele Diverta, unde de asemenea au putut fi cumparate bilete la acest eveniment. Ticket Point si Diverta fac parte din grupul RTC.

Cele doua companii vandusera, pana la data amanarii festivalului, 8.000 de bilete in valoare de 250.000 de euro.

AC/DC va mai sustine in Europa peste 20 de concerte anul acesta, dintre care mai mult de jumatate sunt „sold-out”.

Alte detalii despre subiect, pe Metalhead.ro si pe frontnews.ro.

Daca farsa ar fi continuat, compania PlayCool ar fi incasat in total 3 mil. euro, potrivit Mediafax.