LIFESTYLE, MEDIA & MARKETING

Tabloidul The Sun isi lanseaza propriul parfum - Buzz

06 septembrie 2010, ora 14:33 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Buzz-parfum-medie.jpg
Tabloidul britanic The Sun, editat de compania News International, si-a lansat propriul parfum, numit Buzz, care va fi promovat prin postere parfumate pe strazile din apropierea celebrului magazin londonez Harrods.
Parfumul a fost realizat in colaborare cu specialistul Roja Dove, care lucreaza pentru Harrods, unde va fi vandut, incepand de luni, la pretul de 70 de euro pentru o sticluta de 50 ml, relateaza Mediafax.

Doua postere parfumate vor fi amplasate in statia de autobuz situata vizavi de celebrul magazin.

Parfumul, a carui sticla doreste sa ilustreze "conceptul de divertisment", este descris ca fiind o combinatie intre stilul lui Sarah Jessica Parker, carisma Sophiei Loren, indrazneala lui Beyonce Knowles si farmecul prietenos al lui Cheryl Cole.



Un purtator de cuvant al News International a descris Buzz ca fiind format din note proaspete de citrice si bergamota, imbinate cu iasomie si ylang ylang, cu o baza de vanilie si santal.

"Colaborarea cu The Sun a fost un pas neobisnuit pentru mine. In cariera mea am creat parfumuri individuale pentru clienti, dar am fost foarte surprins cand mi s-a cerut sa creez un parfum pentru un ziar", a declarat parfumierul Roja Dove.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 27 Octombrie 2021, 00:02
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter