MEDIA & MARKETING

50 mil. $, contul american de media al Red Bull, a plecat la Carat

14 septembrie 2010, ora 12:30 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Red-Bull.jpg
Red Bull a acordat agentiei Carat, membra a grupului Aegis, contul ade media din Statele Unite, in valoare de 50 milioane de dolari, potrivit AdvertisingAge.
Batalia pentru cont s-a dat intre agentiile Carat, MediaCom, detinuta de WPP, si Optimedia, membra a grupului Publicis.

Red Bull a cheltuit in 2009 aproape 54 milioane de dolari pe servicii de media pentru promovarea produselor Red Bull Energy Drink, Red Bull Energy Shots si Red Bull Cola.

Compania Red Bull controleaza 35% din piata bauturilor energizante, ce valoreaza aproximativ 3 miliarde de dolari.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 08 Decembrie 2021, 05:13
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter