MEDIA & MARKETING

Adweek: OMD Worlwide, agentia de media a anului 2009

22 ianuarie 2010, ora 11:38 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
omd-mediu.jpg
OMD Worldwide, agentia full-service apartinand Omnicom Media Group, divizia de media a Omnicom Group Inc., a fost desemnata de revista de profil Adweek agentia globala de media a anului in 2009, pentru al doilea an consecutiv.
Criteriile care au stat la baza acestei alegeri au fost calitatea serviciilor oferite clientilor, modul in care agentia a a atras noi segmente de business intr-un an puternic afectat de criza economica si statutul de partener de afaceri pe care agentia si l-a asumat fata de clientii sai.

Potrivit revistei Adweek, aceasta recunoastere se mai datoreaza si eficientei managementului care a reusit sa se adapteze noilor conditii economice si financiare, elaborand strategii de business inovatoare si creative pentru clientii sai.

OMD Worldwide a mai fost desemnata Agentia Globala de Media a Anului si in 2008 de catre editia londoneza a revistei de specialitate Campaign si Adweek.



OMD Worldwide este cea mai mare agentie de media din lume, prezenta in peste 80 de tari. OMD este o entitate Omnicom Media Group, divizia de media a Omnicom Group Inc.

OMD functioneaza in Romania din 2000, fiind o entitate 100% Omnicom Group, si face parte din portofoliul Omnicom Media Group Romania.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Duminica, 23 Ianuarie 2022, 04:57
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter