MEDIA & MARKETING

Afaceri de 500.000 euro pentru Indoor Partnership in T1

12 mai 2010, ora 14:18 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Boschmedie.jpg
Polul de media Indoor Partnership, fondat in 2010 de companiile Elevate si Sugar Media, a inregistrat vanzari de 500.000 de euro in primele trei luni ale anului, iar numarul clientilor a crescut cu 40%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Astfel, de la 35 de clienti cumulati ai celor doua companii fondatoare in 2009, in prezent Indoor Partnership are 50 de clienti.

Printre clientii noi castigati se numara Cosmote, Bosch, Danone, Wrigley's, Dove sau Tomi.

Indoor Partnership este regie de vanzari specializata in publicitate indoor. Portofoliul Indoor Partnership cuprinde 10 medii: blocuri de locuinte, cladiri de birouri, hoteluri, saloane de coafura, cinematografe si mall-uri, galerii comerciale, hipermarketuri si supermarketuri, baruri si restaurante, spitale si clinici, licee.



Dintre clientii Indoor Partnership: Cosmote, Orange, Romtelecom, Unilever, Colgate Palmolive, Avon, Danone, Coca Cola, Ursus, Heineken, Orkla, Porsche, Renault, Opel, Chevrolet, Mitsubishi, Banca Romaneasca, Visa.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Duminica, 19 Ianuarie 2020, 04:53
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter