MEDIA & MARKETING

Afacerile DC Communication au scazut cu circa 20% anul trecut

01 martie 2010, ora 00:02, autor(i): Andra Gheorghe 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
crenguta-mediu.jpg
Agentia de relatii publice DC Communications a terminat anul 2009 cu venituri in scadere cu aproximativ 20% fata de 2008, a declarat pentru DailyBusiness.ro Crenguta Rosu (foto), managing partner-ul companiei.
"Suntem pe cale de a definitiva bilantul pe anul trecut. Dupa calculele facute pana acum, inregistram un minus de circa 20% la venituri. Pe cale de consecinta, raportat la evolutia veniturilor, ma astept sa scada si profitabilitatea", a explicat sefa agentiei.

Crenguta Rosu este membru Key People.

DC Communication a fost, in 2008, cea mai profitabila agentie de pe piata locala de relatii publice, cu un profit de 400.000 euro, la o cifra de afaceri de 2 milioane euro, conform datelor de la Ministerul Finantelor.



Fondata in 1995, de Crenguta Rosu si Teodor Frolu, DC Communication numara in prezent o echipa de 35 de specialisti in relatii publice si un portofoliu de clienti care include companii ca Nokia, Michelin Romania, Romtelecom sau Mobexpert.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 20 Mai 2022, 20:45
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter