- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Afacerile Pro TV s-au redus cu 10% in T2, la 43,5 mil. $

28 Jul, 14:24 • Redactia DailyBusiness
Compania Pro TV SA, detinuta Central European Media Enterprises (CME), care inglobeaza televiziunile Pro TV, Pro TV International, Acasa, Pro Cinema, Sport.ro si MTV Romania, a inregistrat afaceri de 43,56 mil. dolari in al doilea trimestru din acest an, in scadere cu 10% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Afacerile Pro TV s-au redus cu 10% in T2, la 43,5 mil. $

In T2 2009, compania a afisat afaceri de 48,51 milioane de dolari

Profitul OIBDA (profitul operational inainte de depreciere si amortizare) Pro TV s-a redus la 10,74 milioane de dolari in perioada aprilie-iunie, de la 19,25 milioane de dolari.

In ceea ce priveste primele sase luni din 2010, veniturile Pro TV au scazut la 80,11 milioane de dolari, de la 84,03 milioane de dolari, cat au fost in acelasi interval din 2009. Totodata, profitul OIBDA s-a redus la 15,27 milioane de dolari, de la 29,03 milioane de dolari.

In Romania, veniturile nete ale Media Pro Entertainment, s-au majorat cu 42% in S1, pana la 66,35 milioane de dolari.

Central European Media Enterprises (CME) a raporatat o crestere de 10% a veniturilor in al doilea trimestru, pana la 201,7 milioane de dolari, iar profitul OIBDA a urcat cu 0,4 milioane de dolari, pana la 46,2 milioane de dolari.

In primul semestru al anului, CME a avut venituri de 345,36 milioane de dolari, in crestere cu 8,2%, si un profit OIBDA de 47 milioane de dolari, in scadere de la 73,5 milioane de dolari.

CME opereaza pe 6 piete de televiziune: in Romania, Cehia, Bulgaria, Croatia, Slovenia si Slovacia.