MEDIA & MARKETING

Agentia de PR Headline a atras trei noi clienti de la inceputul anului

11 martie 2010, ora 13:34   | 8 comentarii publicate
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Mihaela Apetrei, senior manager Headline, spune ca piata de PR s-ar putea dezgheta anul acesta
Mihaela Apetrei, senior manager Headline, spune ca piata de PR s-ar putea dezgheta anul acesta
Primele luni ale lui 2010 au adus pentru agentia de marketing si PR Headline trei noi parteneriate, incheiate cu Romsys, Standard Snacks si Ecotic, pentru furnizarea de servicii de PR, comunicare si consultanta specializata.
"Este evident ca relatiile publice si-au castigat un loc important in strategiile de promovare ale companiilor. Acest an se pare ca va aduce o dezghetare a pietei de PR", a declarat Mihaela Apetrei, senior manager Headline.

Doua dintre cele doua noi parteneriate incepute in 2010 reprezinta o sustinere a planului de dezvoltare a agentiei pentru acest an, care are ca obiectiv situarea Headline ca numarul "1" printre agentiile specializate in marketing si PR pentru industria IT.

Un alt reper de atins este angajarea a trei noi consultanti in acest an. Recent, echipei Headline i s-a alaturat deja Adrian Popa, fost jurnalist.



Ecotic, prima organizatie a producatorilor de echipamente electronice din Romania, este o asociatie non-profit, independenta si neguvernamentala, care are drept scop protejarea mediului inconjurator prin preluarea responsabilitatilor ce revin producatorilor sau tertilor in ceea ce priveste realizarea obiectivelor anuale de colectare, reutilizare, reciclare si valorificare a deseurilor de echipamente electrice si electronice (DEEE).

Creata in 1993, Romsys este astazi unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii si servicii informatice, clasandu-se in prezent in Top 5 integratori de sistem din Romania. Solutiile si serviciile Romsys sunt destinate in special sectoarelor financiar - bancar si asigurari, telecomunicatii, industrie, utilitati, public si aparare.

La sfarsitul anului 2007, compania a fost preluata de catre New Frontier Holding, concern austriac a carui viziune este aceea de a crea prin achizitii unul din cele mai puternice grupuri de furnizori IT din Europa Centrala si de Est pentru clienti corporate si enterprise.

Prezenta pe piata locala din 1995, activitatea companiei Standard Snacks consta in fabricarea si distributia produselor alimentare.
De la infiintare pana in prezent, compania a investit permanent in activitatea de productie (hale de mari dimensiuni, fabrici, personal specializat, tehnologie, echipamente moderne) pentru consolidarea unei cote cat mai mari din piata romaneasca de profil.

Headline si-a inceput activitatea in anul 2001. De-a lungul timpului, agentia a lucrat pentru clienti din domeniul IT&C (Microsoft, Apple, GIGABYTE, Symantec, Autodesk, Siemens, Brinel, Teletrans, AMD), medical (Centrul Medical Med-As, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Dent Estet) sau cultural (Teatrul National de Opereta).

Incepand cu aprilie 2009, Headline este implicata regional in activitati de marketing si PR pentru compania Symantec, desfasurate in Europa de Sud-Est. Pe plan extern, Headline este afiliata retelei internationale de agentii independente Bond PR.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Lara a spus:
11/03/2010 14:03
Inseamna ca PR-ul a facut ce trebuia sa faca. Publicitatea se pare ca a pierdut teren important anul trecut.
 
Paul a spus:
11/03/2010 14:09
Pe praful asta, trei parteneriate noi de la inceputul anului inseamna ceva, sa speram ca si la nivel de industrie, nu doar punctual, in cazul agentiei Headline.
 
bogdan a spus:
12/03/2010 12:53
Sa inteleg ca piata de PR din domeniul IT este atat de mica incat poate fi sustinuta cu o mana de consultanti?

Nu este prima data cand tot soiul de agentii din-astea minuscule (de garsoniera), de nu a auzit nimeni de ele, se bat cu pumnii in piept ca vor sa devina numarul 1, dar cand e vorba sa o dovedeasca arunca la inaintare 2-3 amariti (consultanti) sa se sparga oalele in capul lor. Sunt satul de astfel de "arogante" si nu ma mira faptul ca agentiile serioase nu se preteaza la astfel de materiale "publicitare". Ele tac si fac, promovandu-se prin insasi calitatea muncii lor.
Ceilalti raman sa se laude prin ziare ca vor sa devina numarul 1 cu 2-3 angajati.
 
gelu tofan a spus:
13/03/2010 11:01
Wow, ce obiective indraznete la Headline. Vor sa angajeze inca trei consultanti cu care sa atace gigantii pietei IT.

Oare agentiile alea care aloca echipe intregi (3-4 consultanti) doar pentru un singur client (de nivelul unui Intel, de exemplu) sunt fraiere si nu cunosc adevarata cale spre succes. :))
 
Mihaela Apetrei a spus:
15/03/2010 15:39
Bogdan si Gelu Tofan (dupa virulenta tonului presupun ca sinteti aceeasi persoana), informatiile pe care le aveti sint false. Agentia Headline are 10 angajati si colaboratori (fara cei care urmeaza sa fie angajati), ceea ce inseamna o echipa importanta pentru o agentie de PR. Desi tonul comentariilor voastre imi da de gindit, consider ca este de buna credinta sa va ofer o informatie autorizata; nu mai luati de bun tot ce auziti - era mai simplu sa intrebati. Daca vreti sa vedeti "agentia de garsoniera", va invit la punctul nostru de lucru, sa ne vedeti la treaba. Lasati in seama mea planurile de dezvoltare ale Headline si in seama jurnalistilor ce decid sau nu sa promoveze si faceti-va treaba pentru care sinteti voi platiti.
 
Pagini: 12
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 21 Octombrie 2020, 07:25
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter