- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Agentia GAV a castigat contul de creatie si ATL al Penny Market

24 Jul, 14:54 • Redactia DailyBusiness
Agentia de publicitate GAV a castigat contul de creatie si ATL (publicitate conventionala) al lantului de magazine de retail Penny Market Romania, parte a Grupului Rewe, informeaza oficialii agentiei.
Agentia GAV a castigat contul de creatie si ATL al Penny Market

Acestia nu au oferit informatii referitoare la valoarea contului.

GAV va asigura pentru Penny Market servicii de creatie si media ATL, iar prima campanie realizata pentru acest client se va lansa in septembrie si va folosi ca principal canal televiziunea, urmand ca in viitor colaborarea sa se desfasoare si pe alte suporturi media.

Principalul obiectiv comun al colaborarii dintre agentie si client este cresterea brand awareness-ului Penny Market.

Echipa GAV care va gestiona contul Penny Market este alcatuita din Marius Rosu -creative director & partner, Vali Grigore – account executive, Puiu Oncescu – associated creative director, Luisa Leizeriuc – copywriter si Radu Radulescu – art director.

Penny Market, care a intrat in 2005 pe piata romaneasca, opereaza peste 3.000 de magazine in Germania, Austria, Italia, Romania, Ungaria, Cehia si Bulgaria, in Romania detinand 46 de magazine. Grupul Rewe, infiintat in1927, este reprezentat in prezent in peste 14 tari europene, cu o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de euro si peste 187.000 de angajati.

GAV (Generic Audiovizual SRL) si-a inceput activitatea in anul 2003, impreuna cu atelierul de marketing cultural balkanski, ambele fondate de Lucian Georgescu.

Din portofoliul de clienti ai agentiei fac parte companii precum Brita, Balkan RO, Citroen Romania, Forumul Democrat al Germanilor din Romania (FDGR), Lindab Romania, Mercedes-Benz Romania (Mercedes, Jeep, Dodge), Raiffeisen Leasing, Stefanel, Cramele Halewood, OBI, Sibiu Jazz Festival si Dakino International Film Festival.