- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Agentia GAV semneaza prima campanie TV pentru Penny Market

26 Aug, 10:50 • Redactia DailyBusiness
Agentia de publicitate GAV a lansat prima campanie TV de comunicare pe plan local a lantului de magazine retail Penny Market, sub sloganul "La indemana", in care sunt incluse doua spoturi ce vor rula in perioada august-septembrie, au anuntat reprezentantii GAV.
Agentia GAV semneaza  prima campanie TV pentru Penny Market

Contactati de DailyBusiness.ro, oficialii agentiei nu au precizat valoarea campaniei realizate.

Obiectivul principal pe termen scurt si mediu a campaniei este cresterea notorietatii brandului Penny Market.

Campania „La indemana” are ca principal suport televiziunea, dar este sustinuta si de radio, urmand a fi extinsa ulterior catre alte canale de comunicare. Cele doua spoturi TV principale dureaza 20 de secunde si vor fi sustinute de spoturi de 10 secunde care vor rula in perioada august-septembrie pe cele mai importante canale TV romanesti.

Productia video s-a realizat in colaborare cu Scharf Advertising, cu care GAV colaboreaza de 3 ani.

Din echipa care a dezvoltat campania fac parte Luisa Leizeriuc (copywriter), Radu Radulescu (art director), Puiu Oncescu (art director) si Marius Rosu (creative director).

Penny Market, concept implementat de grupul Rewe, a intrat in 2005 pe piata romaneasca. Magazinul are o suprafata standard de vanzare de 750 metri patrati si un sortiment de 1.400 de articole. Expansiunea vizeaza intreaga tara, in orase de peste 20.000 de locuitori.

Penny Market opereaza peste 3.000 de magazine in Germania, Austria, Italia, Romania, Ungaria, Cehia si Bulgaria. In Romania, compania detine 46 de magazine.