MEDIA & MARKETING

Bauturile si alimentele nocive pentru copii nu vor mai fi promovate in media

22 septembrie 2008, ora 14:32 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
food-mediu.jpg
Produsele alimentare si bauturile nocive pentru sanatatea copiilor nu vor mai fi promovate in timpul emisiunilor radio si TV pentru copii si nici in presa scrisa, potrivit unui cod etic pentru marketingul produselor alimentare destinate copiilor, elaborat de Protectia Consumatorilor.
Codul, realizat de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), defineste un criteriu nutritional minimal pe care ar trebui sa-l respecte alimentele destinate copiilor, pentru a nu le afecta sanatatea si a nu-i predispune la obezitate, relateaza NewsIn.

Astfel, alimentele care vor putea fi promovate copiilor trebuie sa aiba continut scazut de zahar, grasimi si sare.

Proiectul Codului etic pentru marketingul produselor alimentare destinate copiilor este supus dezbaterii publice, urmand sa fie analizat de producatorii din domeniu, de autoritatile statului si de cei implicati in promovarea acestor produse, urmand sa se stabileasca o varianta finala, care va deveni litera de lege.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 18 Septembrie 2019, 17:22
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter