MEDIA & MARKETING

Bergenbier isi muta contul de media de la Stracom la Initiative

09 decembrie 2010, ora 13:02 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Producatorul de bere Bergenbier, parte a grupului StarBev, a anuntat joi ca, in februarie 2011, va demara colaborarea cu compania Initiative pentru toate activitatile de media ale companiei, respectiv strategie, planificare si achizitie de spatiu publicitar.
In ultimii 3 ani, Bergenbier a colaborat pentru aceste servicii cu Starcom, companie ce face parte din grupul Leo Burnett.

"Decizia nu afecteaza relatiile companiei Bergenbier cu agentia de publicitate Leo Burnett, care va continua sa fie agentia de brand si creatie pentru marcile Bergenbier", au spus oficialii producatorului.

Bergenbier este prezenta pe piata locala din 1994, produce marcile Bergenbier, Noroc, Beck's, Stella Artois, Lowenbrau si importa marcile belgiene Leffe si Hoegaarden.



Bergenbier este unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, ocupand pozitia a 3-a in industria berii in anul 2009 (conform companiei de cercetare MEMRB). Compania face parte din grupul StarBev, care mai cuprinde operatiuni din alte 8 tari din Centrul si Estul Europei din domeniul producerii si distribuirii berii.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Sambata, 02 Iulie 2022, 00:56
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter