MEDIA & MARKETING

BMW cheltuieste pe TV 70% din bugetul campaniei de publicitate pentru Seria 5

27 aprilie 2010, ora 13:11 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
BMW-Mesh-medie.jpg
Dezvoltata de Initiative, campania de media pentru promovarea noului model BMW Seria 5 se intinde pe durata a doua luni, urmand sa se incheie la mijlocul lunii mai, compania acordand peste 70% din bugetul de investitii in spatiu TV.
"Cu peste 70% din buget investit in spatiu TV, campania este una dintre cele mai mari derulate de BMW in Romania", au spus reprezentantii Initiative.

Campania se desfasoara si in presa scrisa, in online, outdoor, in locatii premium si pe aeroporturi.

Cu o cifra de afaceri de 11,6 miliarde de dolari (conform clasamentului de specialitate RECMA), Initiative Worldwide numara peste 2.500 de angajati in cele 91 de birouri la nivel global.



In Romania, Initiative este activa de 16 ani si are un portofoliu de clienti format din: Austrian Airlines, BMW, Burger King, Ferrero, GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, KIKA, Millennium Bank, MOL Romania, Orange Romania, Pernod Ricard, Provident Financial, Supreme Chocolat (Primola).
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 08 Decembrie 2021, 05:06
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter