MEDIA & MARKETING

BMW Romania investeste un sfert din bugetul anual de comunicare intr-o campanie difuzata simultan in 10 tari

10 august 2010, ora 12:03 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
bmw-mediu.jpg
Platforma de comunicare Joy is BMW, dezvoltata de agentia Initiative Romania, care include 4 spoturi TV difuzate de National Geographic in 10 tari europene, inclusiv Romania, dispune de 25% din bugetul de comunicare al BMW in Romania anul acesta, potrivit oficilailor Initiative.
Campania Joy is BMW este comunicata printr-o serie de proiecte media si interactive pe TV, in presa si online.

In afara strategiei de media, Initiative a coordonat si dezvoltarea unui serial compus din 4 video-spoturi cu durata de 2 minute fiecare, difuzate simultan pe National Geographic in Romania, Malta, Grecia, Serbia, Croatia, Slovenia, Albania, Macedonia, Bosnia si Bulgaria.

Platforma este o continuare a campanie de imagine lansate de Initiative pentru BMW anul trecut.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 08 Decembrie 2021, 04:25
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter