- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Burda a inchis revista Quattroruote din cauza veniturilor mici

07 Jan, 16:50 • Redactia DailyBusiness
Publisherul Burda a incetat publicarea revistei auto Quattroruote, la doi ani dupa achizitia acesteia. Motivele invocate au fost vanzarile reduse, veniturile mici din publicitate dar si lipsa unei perspective de aducere a revistei pe linia de plutire, informeaza oficialii Burda printr-un anunt facut miercuri, 7 ianuarie.
Burda a inchis revista Quattroruote din cauza veniturilor mici

„Trebuie sa ne analizam portofoliul de publicatii cu un ochi critic pentru a putea asigura profitabilitatea pe termen lung a Burda si pentru indeplinirea obiectivelor pe termen lung. Privind, in special, vremurile grele care ne asteapta, compania trebuie sa fie pregatita si in forma buna”, conform lui Michael Schroeder, general manager Burda Romania, Casa Lux si Casa Lux Difuzare.

Editia de decembrie a fost ultimul numar al revistei Quattroruote, iar redactorul sef al revistei va face echipa cu Dan Scarlat, redactorul sef de la Autoshow, la o alta revista auto detinuta de Burda.

Oficialii Burda nu au oferit mai multe informatii referitoare la economia realizata prin inchiderea revistei, sau pierderile financiare inregistrata de aceasta in ultimul an.

„In viitor planuim sa punem accent pe revista Autoshow, care are o pozitie promitatoare pe piata si suntem convinsi ca anul acesta va fi unul de succes”, au spus oficialii Burda.

Compania Burda, prezenta de 10 ani in Romania, editeaza reviste precum Cool Girl, Ioana, Locuinta Mea, Burda, Men’s Health, Autoshow sau Practic in bucatarie.

Burda a achizitionat, in decembrie 2006, titlurile revistelor Autoshow – singura publicatie bilunara auto de pe piata (in acel moment – n.r) – si Quattroruote, publicate pana atunci de compania Automedia.