Publicat pe 15 iun. 2009 la 12:10 | 103760 afisari

Click pentru zoom. Foto: Alex Goaga, DailyBusiness.ro
Click pentru zoom. Foto: Alex Goaga, DailyBusiness.ro
Ce fel de businessman e Dan Diaconescu? "Mai semnez acte in pauza de publicitate, cateodata chiar si in direct"
112 comentarii Dan Diaconescu face televiziune pentru ca ii place si din ambitia de a fi propriul lui patron. Insa iese si pe plus: anul trecut OTV a facut profit 1 milion de euro. Ce fel de businessman este, cum isi gandeste strategiile, investitiile si proiectele? Ce "arogante", dupa cum spune el, orgolii, conflicte si vise are un om care se autointituleaza vizionar? Aflati dintr-un interviu acordat DailyBusiness.ro in cele fix 16 minute dinaintea unei noi emisiuni "Dan Diaconescu in direct".
Interviul foarte-pe-scurt
- Niciodata nu am pierdut bani in televiziune mai mult de 2-3 luni. Presa scrisa in schimb a pierdut foarte multi bani.
- Cel mai prost post de televiziune din Romania are mai multi telespectatori decat are cititori cel mai bun ziar.
- Cand rata de penetrare a Internetului va ajunge la 50%, in cativa ani, va disparea si CNA-ul.
- Toata lumea se va muta pe net. Emisia noastra va fi pe net si "o sa ma doara pe mine undeva" daca ei (CNA - n.r.) vor sista emisia postului OTV in eter.
- Mi-am dorit foarte mult sa fac o vanzare (a OTV - n.r.) de 20% catre telespectatori, pe modelul FC Barcelona.
- Cand a fost toata isteria Elodia, pierdeau si 3-4 milioane euro pe luna, si Pro-ul si Antena.
- Avantajul OTV-ului e ca nu-si plateste vedetele.
- Nu-l intelegeam pe Ceausescu de ce nu facea talkshow-uri. Ar fi trait si astazi.
Interviu printre ultimele pregatiri de direct, cu reluari pe fundal
L-am asteptat pe Dan Diaconescu intr-unul dintre birourile de la etajul sase al sediului din Piata Romana, unde chiria pentru incaperile detinute de OTV este, lunar, de 16.000 euro. Inainte de a intra in birou, Diaconescu a discutat cu un coleg producator, dand ultimele indicatii privind emisiunea de la ora 22:00 in care urma sa intre in direct.
"Baga-l si pe Mircea Badea, imediat, la inceputul emisiunii. Ce zici?", spune Diaconescu.
"Cand? Imediat, din prima, la inceput? Bagam inregistrarea, da?", i se raspunde.
"Da, imediat dupa publicitate. Termin in cateva minute interviul si intram in direct, dupa inregistrarea cu Badea".
Inchide usa si se asigura ca televizorul ruleaza, in fundal si fara sonor, canalul OTV, urmarind printre intrebari si raspunsuri desfasurarea unei emisiuni "Dan Diaconescu in Direct", dar in reluare. Incepe interviul.
DailyBusiness.ro: De obicei lucrati atat de "la limita"? Mai sunt circa 15 minute si trebuie sa intrati in direct...
Dan Diaconescu: (zambind, ca pe aproape intreg parcursul interviului) Nu, de fapt sunt chiar relaxat. Face parte din munca mea si imi place. Plus ca fiind in direct, trebuie sa si improvizam. Este foarte bine.
DB: Sunteti in direct de 11 ani, in fiecare zi. Totusi, nu ati obosit?
DD: (zambind) Nu. Credeti-ma. Imi fac programul emisiunii in functie de programul meu de viata. Imi era mult mai greu la inceput, acum 9-10 ani. Acum imi e mult mai usor.
DB: Va place meseria.
DD: Foarte mult. Mai ales de cand sunt propriul meu patron imi place din ce in ce mai mult. E ca o pasiune. O fac in timpul liber (zambind).
DB: Apropo de business, dvs. faceti bani la un nivel peste multi oameni de afaceri cunoscuti din Romania. Totusi nu sunteti perceput in cadrul comunitatii de business, neaparat, ca un om om de afaceri in adevaratul sens al cuvantului. De ce?
DD: Eu sunt in primul rand, ziarist. E adevarat ca sunt singurul proprietar de televiziune care face emisiune. Inchipuiti-va cum ar fi daca
Adrian Sarbu sau Dan Voiculescu ar face un talkshow de 10 ore pe zi, 7 zile din 7. Probabil si ei ar fi perceputi la fel. Eu nici macar nu ma ocup de afacerile posturilor de televiziune pe care le detin. De ele se ocupa niste colegi de-ai mei foarte buni profesionisti. Toti cei care i-au cunoscut mi-au zis ca si i-ar dori in fruntea televiziunilor lor. Sincer, cumpararea OTV-ului se doreste, sau s-a dorit, mai mult pentru managerii postului decat pentru mine, ca moderator. Forta OTV-ului e data de oamenii care nu se vad, si care intr-adevar se pricep foarte bine sa "invarta" banii.
DB: Ati atins un subiect mai putin cunoscut publicului. Care este cumulul de functii in cazul dvs.? Sunteti patron, prezentator, ce altceva mai faceti?
DD: In mare nu mai fac altceva. (razand) Dorm si sunt in direct.
click pentru marire
DB: Cate ore apucati sa dormiti, si cand? Noaptea sunteti mai mult in direct.
DD: Doar ziua apuc sa dorm. De la 8-9 dimineata pana la 5 dupa amaiza. Daca stau 10 ore in emisiune, ganditi-va ca trebuie sa dorm 9 ore, de regula, ca sa fiu odihnit. Imi mai raman cateva ore de mancare, transport, lucruri de care am nevoie ca orice alt om. Mai semnez acte in pauza de publicitate, cateodata chiar si in direct. Nimic altceva. Am incercat sa ma extrag, de fapt sunt in plin proces de extragere si din aceasta procedura. Nu mai vreau sa semnez niciun fel de hartie.
DB: De ce?
DD: Pentru ca nu mai vreau sa fiu implicat absolut deloc. Am avut tot felul de probleme in 2002-2004, si de-atunci m-am ferit de hartii. Tot din aceasta cauza mi-am facut si doua televiziuni.
 |
Gazeta Sporturilor si CanCan-ul ne dau 300 euro pe spot. Sunt foarte nemultumiti. |
 |
| |
|
|
DB: Care este scopul DDTV, al doilea post pe care l-ati deschis?
DD: Cand l-am facut a fost de rezerva, pentru ca am patit ce-am patit cand aveam unul singur, si am ramas 2 ani de zile fara niciun fel de "tribuna". Intre timp, si pe el l-am gandit ca pe o afacere, pe care acum vreau sa o extind.
DB: Este un business profitabil?
DD: Da. Mai putin decat OTV-ul, evident. Dar e si el profitabil. Niciodata nu am pierdut bani in televiziune mai mult de 2-3 luni. Chiar si atunci, in acei 2-3 ani de probleme. In rest, tot timpul a fost o afacere buna. Presa scrisa in schimb a pierdut foarte multi bani.
DB: Si va continua sa piarda?
DD: Da. Presa scrisa e un dezastru. Si spun asta cu parere de rau. E o presa mult mai de calitate decat audiovizualul, dar pierde cei mai multi bani. Problema e ca in Romania lumea nu are bani de ziare. Televiziunea este singurul spectacol cat de cat ieftin, poate chiar gratis pentru multi romani, comparativ cu ziarele. Si asta-i drama. Cel mai prost post de televiziune din Romania are mai multi telespectatori decat are cititori cel mai bun ziar.
 |
Presa scrisa e un dezastru |
 |
| |
|
|
DB: De online ce parere aveti? OTV-ul este si pe net.
DD: Da. Suntem prezenti pe online si chiar acum relansam site-ul. Eu sunt, intre ghilimele, (zambind) un vizionar. Am OTV-izat tara. Spre bucuria mea, sau a unora ca mine, totul se va muta spre Internet, cred ca in 5-6 ani. Am vazut cat de tare creste acoperirea net-ului in casele romanilor. Daca acum rata de penetrare e la 33%, probabil intr-un an va ajunge la 50%. Cand se va intampla asta, va disparea si CNA-ul. Poate nu intr-un an, dar in cativa, sigur. Pentru ca nu va mai avea ce sa cenzureze, sa monitorizeze.
Toata lumea se va muta pe net, si va avea loc o explozie a programelor de televiziune in acest sens. Acum, toti suntem, si mai ales OTV-ul, cu un bolovan de picior din cauza legii audiovizualului. O lege atat de comunista nu exista nicaieri in lume. CNA-ul nici nu exista in tarile normale la cap: in Italia, in Spania. Dar, totul mutandu-se pe net, nu vor mai avea ce sa sanctioneze. Emisia noastra va fi pe net si "o sa ma doara pe mine undeva" daca ei vor sista emisia postului OTV in eter.
click pentru marire
DB: Apropo de programe, majoritatea televiziunilor va copiaza stilul. Care este urmatorul pas pe care il pregatiti, pentru a va diferentia in continuare?
DD: Ca programe cenzurate suntem aproape la maxim cu ce se poate face. Si asa, noi trebuie sa tinem o balanta sensibila intre cuantumul amenzilor si cel al incasarilor. Fiindca tot timpul cand cresti audienta, faci un program calitativ bun - in opinia mea asta inseamna cresterea audientei - vin in contrapondere amenzile de la CNA.
CNA-ul este folosit de mafia din audiovizual pentru a-i trage in jos pe cei care alearga prea repede, pentru a le pune piedica. Si atunci, ne luptam cu asta. La inceput am crezut ca este o gluma, pe urma ne-am dat seama - urmarind bilanturile contabile - de realitate:
cu cat cresc incasarile si audienta, cu atat creste cuantumul amenzilor de la CNA. Zici ca e un organism care lucreaza in procente.
 |
Vin momente cand castiga cei ca noi, si pierd cei care s-au lacomit anul trecut |
 |
| |
|
|
DB: Se zvonea la un moment dat ca din cauza cenzurii, va gandeati sa va mutati sediul in Bulgaria.
DD: Da. Nu a fost o gluma. Dar intre timp a trecut pericolul. In orice caz, vrem sa facem televiziunea asta, gen OTV, in alte tari.
In Austria o sa intram prima data.
DB: Cand?
DD: Noi ne dorim cat mai repede. Insa intervin si alte lucruri. Noi ne mutam chiar acum intr-un alt sediu, facem mai multe lucruri de-odata, suntem "imprastiati" ca investitii.
DB: Ati fixat un buget de investitii?
DD: Da, dar intre timp, scazand incasarile.. e mai greu. Oricum, in ceea ce priveste noul sediu, lucram la el deja de 4 ani. Pentru ca eu vreau sa fie cel mai frumos sediu de televiziune din Romania. (zambeste) Am si eu "arogantele", vanitatile, orgoliile mele.
DB: Nu dureaza cam mult, 4 ani?
DD: Ba da. Dar sa vedeti de ce. De exemplu, olteanul din mine (rade): m-am cramponat in niste lifturi. Am pus 2 lifturi, pentru ca aveam doar unul si se strica mereu. Ei, dupa aia am vrut sa pun in cele 2 lifturi cate 2 monitoare TV cu OTV si DD TV. Desi mi-a zis constructorul ca e aproape imposibil. Dar acum avem monitoare in lifturile noului sediu. In fine.. si aici ne-am contrat cateva luni de zile. In concluzie, cam asa lucram. Dureaza. Trebuia sa ne mutam anul trecut, dar speram sa o facem anul acesta, de la 1 septembrie.
 |
Spre bucuria mea, sau a unora ca mine, totul se va muta spre Internet, cred ca in 5-6 ani |
 |
| |
|
|
DB: Va mai ganditi sa vindeti OTV-ul?
DD: Nu. Tot timpul mi-am propus sa vand cel mult 49%. Mi-am dorit foarte mult sa fac o vanzare de 20% catre telespectatori, pe modelul FC Barcelona si toate cluburile de fotbal din lume care au vandut catre suporterii lor, si le-au pus o caramida mica pe zidul de la intrare cu numele lor. Asta am visat si eu. Din pacate nu e permis de lege in momentul asta. Voiam sa dau cate o actiune pe 1 euro, pe 5, sau 10 euro. Va dati seama. Asa reuseam sa adun si sume uriase si era si prins si publicul, fidelizat. Se simtea partas la ce se intampla aici. Dar n-a fost posibil.
DB: Sa inteleg ca nu v-ati mai intalnit recent cu Adrian Sarbu sau
Sorin Ovidiu Vantu?
DD: Ultima data, acum 1-2 ani, Sarbu a zis ca vrea sa cumpere. Ne-a trimis si hartie in scris in acest sens. Sorin Vantu ne-a spus de multe ori acelasi lucru.
DB: Care a fost cea mai mare oferta pe care ati primit-o?
DD: Cel mai mult si mai mult, pentru toate actiunile, se ajungea la 35 milioane euro, acum 2 ani. Cand a fost toata isteria Elodia si ei, concurentii, pierdeau. Cred ca de asta si vroiau sa-l cumpere, ca sa-l inchida. Asta e senzatia pe care mi-au lasat-o. Pierdeau si 3-4 milioane euro pe luna, si Pro-ul si Antena.
 |
Sunt cel mai bun om de afaceri dintre realizatorii TV. Si cel mai bun realizator TV dintre oamenii de afaceri |
 |
| |
|
|
DB: Cine e mai afectat de criza, OTV sau concurenta?
DD: Si pe noi ne afecteaza. Dar noi avem alta piata de publicitate fata de a lor.
DB: Cat e GRP-ul (punctul de rating - n.r.) acum la OTV?
[B]DD: 200 euro. Dar a venit aceasta lovitura de bumerang a Pro TV-ului. Ei aveau 500 euro, au lasat pana la 100. Antena 1 s-a repliat pe 90 sau 95 euro. Dar noi pastram pretul. Desi toti clientii ne-au spus ca suntem nebuni, ca meritam doar 65 de euro.
DB: Si nu e corect?
DD: Ba da. Atat ar fi corect, in procente. Insa le-am zis clientilor: "Noi nu avem nicio vina. Fie ca vreti, fie ca nu vreti, nu lasam pretul". Oricum, noi aveam putini clienti care cumparau in modul acesta. Avem clientii nostri vechi, care ne platesc pe spot. Vindem spotul cu 250 -300 euro. Si atunci suntem acoperiti. Preferam sa incasam pe contract, de dinainte. De exemplu, asa fac cu Gazeta Sporturilor si CanCan-ul, care ne dau acum pe spot 300 euro. Ei sunt foarte nemultumiti (razand): va dati seama, ne dau mai mult decat Pro-ului. Dar asta e. Vin momente cand castiga cei ca noi, si pierd cei care s-au lacomit anul trecut. Ma refer la celelalte posturi. Politica mea a dat roade. Le-am spus managerilor mei ca vreau sa castig ceva sigur in fiecare an, si sa am un profit.
DB: Cat a castigat OTV anul trecut?
DD: Catigam cam 1 milion de euro pe an, din 2004 incoace. Asta e profitul. Avem 4 milioane de euro venituri si 3 milioane cheltuieli.
DB: Anul acesta o sa scada afacerea?
DD: Da. O scada, cam cu 30%-40%.
 |
Mi-am dorit foarte mult sa fac o vanzare de 20% catre telespectatori, pe modelul FC Barcelona |
 |
| |
|
|
DB: Mai putin decat concurenta?
DD: Da. Cu siguranta. Din cate aud, concurenta e distrusa, terminata. Am inteles ca vor sa renunte la buletinele de stiri, Pro-ul se pare ca vrea sa renunte la Dansez pentru tine, Antena a renuntat deja la Din Dragoste, e in discutii si cu Divertis-ul. Si e vorba de salarii, ii inteleg. Sa ajungi sa-ti platesti vedetele cu 30.000-40.000 euro, e exagerat. Avantajul OTV-ului e ca nu-si plateste vedetele.
DB: Nu-l aduceti pe Mircea Radu la OTV, daca tot nu mai e la Din Dragoste?
DD: (razand) N-ar fi exclus, nu stiu inca. Noi avem aceasta politica, de a nu plati pe nimeni. Cei care vin sunt bine veniti. Noi lucram pe dos fata de toate televiziunile din Romania.
DB: Ce costuri minime lunare aveti?
DD: 220.000 euro "la blana". Adica fara sa facem nicio transmisie in direct. Nu putem scadea suma. Am incercat sa o facem. Mai mult de atat nu se va putea. Eventual mai scadem cand ne mutam in noul sediu cu 16.000 euro, chiria pe care o platim aici pe luna. Anul asta o ducem mai rau. Asteptam sa ne reglam si noi tirul.
Dar, repet, politica noastra de programe e alta si s-ar putea ca telespectatorii sa aiba mari surprize. Toate emisiunile aruncate de celelalte mari posturi, care nu mai au cum sa le finanteze, s-ar putea sa vina pe OTV. Noi avem un alt stil. Noi oferim minute de publicitate la schimb caselor de productie, care s-ar putea sa fie incantate de trocul asta. E mai bine decat deloc, sa stea cu emisiunile pe tusa. Noi le oferim minutele de publicitate aferente. Daca vor sa vina bine, daca nu, postul nostru merge in continuare si asa.
DB: Gurile rele spun ca sunteti un om de afaceri intre oamenii de televiziune, si un om de televiziune intre oamenii de afaceri. In opinia dvs., unde va situati?
DD: (razand) Pot sa spun ca sunt cel mai bun om de afaceri dintre realizatorii TV. Si cel mai bun realizator TV dintre oamenii de afaceri.

Locul I pe tara pentru merite deosebite
click pentru marire
DB: Daca nu ati fi facut presa, televiziune, ce ati fi ales?
DD: Asta vroiam sa fac de cand eram mic. De pe timpul lui Ceausescu. Am colegii martori. Si nu-l intelegeam pe Ceausescu de ce nu facea talkshow-uri. Ma rog, el cu ai lui, cu familia. In felul asta cred ca ar fi trait Ceausescu si astazi.
Nu intelegeam, de fapt, de ce nu se faceau mai multe televiziuni, TVR1, 2, 3, sa se atace intre ele. Nu intelegeam de ce Nicu Ceausescu nu-si facea un canal pe care sa difuzeze doar fotbal sau stiu eu, filme sexy, ce-i placea lui. Pe vremea aia eu cunosteam modelul sarbesc de televiziune. Eu fiind din Caracal, ma uitam pe sarbi. Aveau niste programe foarte faine! Nu intelegeam de ce tampitii nostri nu fac asa ceva. Ar fi trait pana in ziua de azi bine merci. Visul meu era sa fac o televiziune cu Ceausescu, un talkshow, cu interviuri, telefoane. Dar n-am mai apucat.
DB: Care credeti ca va este cel mai mare dusman, respectiv prieten in randul televiziunilor concurente?
DD: Mi-au fost dusmani toti concurentii. Dar pana la un moment dat cand mi-am dat seama ce bine mi-au facut. M-au atacat tot timpul, au spus ca OTV-ul ar trebui inchis, interzis. Chiar si interzicerea aia a dus la o martirizare extraordinara, si se vede modelul asta in Romania: Oprescu, Becali, toti cei martirizati au avut numai de castigat. Pana la urma mi-au facut un bine. Desi la inceput m-am simtit afectat. Acum, fara ei nu as fi fost ceea ce sunt.
DB: Ati incercat vreodata sau v-ati gandit sa abordati si altfel de programe, cu tenta educativa?
DD: Am incercat. Dar nu s-a uitat nimeni la ele. Mai bine incerc sa-mi educ altfel publicul. Sa strecor anumite idei, printre paranteze. Mai am eu anumite vise secrete ale mele, nu pot sa vi le spun. Insa problema e ca in Romania, cand omul butoneaza 70 de programe, trebuie sa faci ceva ca sa se opreasca la tine.
Asta e prima conditie. Si pe urma, vezi si ce-i spui omului odata ajuns pe postul tau. Si eu butonez in continuu telecomanda, cum fac toti romanii. Imi adaptez tot timpul emisiunea ca sa fie ceva acolo, ca sa "te ia de ochi", sa te "agate", sa ramai pe loc. Altfel esti un om mort. De aceea de 11 ani incoace in emisiunea mea se schimba cate ceva, pentru a fi diferit de celelalte 69 de butoane de pe telecomanda.
Autor: Andra Gheorghe

Comentariul lui: Andrei (15 iunie 2009 15:47)
Putin cam arogant, i-am citit interviul in intregime. Nu sunt deloc fan DD, face cele mai de prost gust talkshow-uri. Din pacate are audienta mare, pentru ca asta e nivelul romanului si asta cauta sa vada la televizor.
Nu am vazut in alte tari europene asa emisiuni slabe ca si cele a lui Diaconescu, si nu poate sa ma contrazica nimeni.
Oricum, cat timp pe romani ii intereseaza barfa, porcariile mondene, scandalul si e frustrat de averea vecinului, cu siguranta ca DD o sa conduca in topurile incasarilor publicitare.
Daca eram patron, nu imi luam nici lada aia de masina de juma' de milion de EUR, mi se pare cel mai prost design ever, dupa Chrysler 300C. Nu masina il face pe om, oricum, dar in schimb, romanii considera achizitia ca motiv de a se lauda prietenilor.. Stil balcanic.
Spre deosebire de mine ganditi in sute de mii de EURO .
Fara castig la loterie,fara rabdare pentru Elodii ,fara succes in viata particulara ,Fara nota 10 la Drept sau 9,99 ca sa fie economic , cum sa procedez?
Mai nou sunt partial deconectat de pe E-jobs (foarte rau)
Revenind ,va rog sa oferiti o solutie , pentru criza personala .
Trebuie sa fie benevola fiindca nu dau cecul inapoi .
God bless you
Comentariul lui: ana (16 iunie 2009 03:39)
in aprope toate tzarile din lume sunt emisiuni ca ale lui ..circ si scandal e peste tot in lume..ei pana la urma nu fac decat sa prezinte realitatea din romania de care toti ne ferim sa vorbim..toate personajele care apar si fac circ si scandal exista..in toata lume..si mai mult la noi..si exista poate si in fiecare familie..asa ca nu va mai datzi desteptzi ...asta e realitatea si asta e un om destept care stie sa profite ..BRv
Comentariul lui: emma (16 iunie 2009 04:25)
Bravooooo,DD,te admir,nu sint multi ca Tine
Comentariul lui: Robin Hood (16 iunie 2009 09:24)
Viitorul mogulilor http://reeducareadelapitestiserienoua.blogspot.com/
Comentariul lui: sergiu (16 iunie 2009 11:57)
Voi radeti si-l criticatii, dar dupa cum zicea diaconescu din 70 de canale va opriti la Otv, asa ca abtineti-va
Comentariul lui: ingrid (16 iunie 2009 12:09)
Problema clara este ca, ne place sau nu, acest om are stofa de afacerist. A facut bani din prostia romanilor, i-a mirosit din timp ce le place, a lansat o moda a televiziunilor. Ia uitati-va ce face acum PROTV-ul si ANTENA...pai acelasi tip de emisiuni, cu scandaluri, tipete, acuze, tot felul de prosti si isterice aduse in platouri, nimeni venit de nicaieri care devine vedeta peste noapte la televizor. De fapt, dupa ce au acuzat si au tipat vehement ani de-a randul ca OTV-ul este circ pe paine, dupa ce au pirdut ani de-a randul bani din cauza acestui post de televiziune, s-au repliat si l-au copiat; da, pe el, pe Diaconescu. Mie nu de Diaconescu mi-e scarba, asta macar a simtit pulsul prostiei din Romania, mie mi-e scarba de fandositii din celelalte televiziuni care, vai Doamne, ei nu suportau nici sa li se pomeneasca de astfel de emisiuni. Asta pana intr-o zi cand au bagat-o si ei pe Elodia in casa lor si au vazut ca le mai cresc audientele. Pai stati sa vedeti, Diaconescu mai coace ceva; la el totul sunt banii, iar daca isi pune mintea o sa va puna iar pe butuci. de ce? Pentru ca sunteti toti prosti, va copiati unul dupa altul si in general la talkshow-uri va luati dupa el. El va da ora, in rest numai prostii. Din partea mea, schimbati toti canalele si uitati-va la History sau la Discovery, este mai educativ, mai relaxant si mult, dar mult mai sanatos.
Comentariul lui: gabi p. (16 iunie 2009 13:12)
Bravo lui, omul stie sa faca bani, si daca o face pe prostia romanilor, oare cine e de vina? Recunosc ca ma mai prinde si pe mine miezul noptii la postul Otv...Si cum noua ne plac scandalurile, omul profita, inca o data bravo lui. Fiti sigur ca e si inteligent...poate mai destept decat multi patroni de televiziune...stie sa faca si sa invarta banii.
Comentariul lui: Andrei (16 iunie 2009 14:11)
Mare inteligent trebuie sa fii, sa faci sute de episoade din Elodia (cine erau prietenele ei, cand a facut sex ultima data, ce firma de hartie igienica folosea, ce ii scria in jurnal, cine era iubitul ei etc etc) si sa-i lasi pe altii sa vorbeasca in locul tau. Ca sa nu mai zic ca i-a adus pozele Elodiei cand era imbracata in costum de baie si defila pe plaja, in timp ce fata aia era moarta. Ma amuza teribil dobitocia unora, cand vedeau ce porniti pe scandal erau, iar fata aia era moarta. Pic de respect pentru viata si persoana ei.. Diaconescu i-a adus tatal la TV, prietenii.. pe toti.
Ei au vorbit, nu Diaconescu. Diaconescu rade pe sub mustatile care nu le are si-i lasa pe altii sa se certe.
Vorba aia, nu e prost cine cere.. fraier e cel care da. Deci, cei care se uita la emisiunile lui si cei care-i platesc publicitatea. Imi pare rau daca se vor simti unii atacati, dar asta e adevarul, daca asta e cultura unora si de la Discovery, History sau Animal n-au ce invata. Eu prefer sa dorm la ora aia, ca sa fiu fresh pentru a doua zi la servici..:)
Comentariul lui: filip (16 iunie 2009 14:36)
Dan Diaconescu se incadreaza perfect in peisajul Romanesc.Isi cauta cu atentie segmentul de piata cu mintea unui foarte bun strateg.Il cred.da il cred un bun om de afaceri care amticipeaza monentele de slabiciune a conurentilor.Soarecu ata e dat dracu.Nu urmaresc chiar deloc emisiunea lui,dar acest interviu m-a pus sa ma uit la omul Diaconescu altfel.
Comentariul lui: viasu (16 iunie 2009 15:59)
Emisiuni pline de mediocritate pentru romanii mediocrii.
Din pacate succesul OTV se datoreaza numarului mare de romani mediocri.
Diaconescu a spus un lucru ce ar trebui sa ne dea de gandit: ,,am facut si emisiuni educative dar nu se uita nici dracu la ele".
Astia suntem fratilor : manelisti,avizi dupa scandaluri,dornici de senzational indiferent de veridicitatea si calitatea acestuia.
Comentariul lui: lidia (16 iunie 2009 16:42)
este absolut groaznic sa cistigi atitia bani pe tocarea atitor oameni.De fapt daca asta e caracterul sau , e cumplit.Ma mir ca gaseste atitia oameni care il acampaniaza. E bine sa faci bani dar nu in modul asta.Nu stiu cum nu-i e frica de dzeu! Groaznic,cumplit degradant,odios.Probabil ca de un lucru nobil, elegant diaconescu e paralel.
salutare.un super interviu.il apreciez pe dan diaconescu.cu otv lui a stiut sa castige.multi zic ca nu se uita la otv,dar mint pe fata.acolo este realitatea din romania.multi ii copie formatul dar degeaba.nu o sa ajunga vreodata la nivelul showului pe care il face in fiecare seara.bafta dl.dan.multa bafta.cu respect cristi rm.sarat.
Comentariul lui: Diana (16 iunie 2009 16:45)
Eu sunt fan Dan Diaconescu! Ma uit la el in fiecare seara,indiferent din ce colt de lume o fac,sau in ce conditii.Ma uit la Dan Diaconescu si am mereu impresia ca citesc o carte,o carte plina cu lectii de viata.Ma uit la Dan Diaconescu si-o fac cu drag.Si de-si doreste sa se extinda,InGermania,are deja sediu)))O casa enorma in centrul unui oras din N Germania))))Iti doresc numai de bine,Dane!
Comentariul lui: Andrei (16 iunie 2009 17:01)
Viasu, ai pus punctul pe I, ai dreptate.. La ideea ta vroiam sa ajung si eu, referitor la Diaconescu.
Emisiuni low-cost (ma mira DD ca INCA nu se filmeaza si pe WC in timp ce face emisiunile, asta mai lipsea), sau sa ne spuna ca semneaza contracte si in timp ce face sex. Nu il invidiez pentru banii care-i are, e treaba lui.. dar OTV e zero, dupa parerea mea, indiferent cati bani genereaza televiziunea aia. Sunt sigur ca daca era intr-o tara CIVILIZATA gen Olanda, Suedia etc, televiziunea lui low-cost dadea faliment.
Emisiuni mediocre pentru oameni mediocri.
Numai un geniu poate face asta.Cei care il critica nu inteleg nimic din visele si ambitiile unui creator ca DD si nici din realitatile vietii,in speta Romania.
Cei care il apreciaza inteleg printre rinduri si il vor urma in continuare.
Multumesc,DD.
Comentariul lui: angela (16 iunie 2009 22:24)
un caracter indoielnic care cu titluri mincinoase si prezente fara scrupule ! a creat in Romania foamea de scandaluri si a promovat nulitati pe care le-a rasfatat in direct cu numele de " vedete" ! acum se intreaba fara rusine cine e de vina cu raspandirea lor in toata Media !! ce ipocrizie fara egal ! pai , aproape toate au inceput la OTV ! si realizatorii , elevii lui , fac emisiuni prin preluarea acelorasi nulitati ! acesta e DD !!! a profitat de prostia romanilor ? Da , dar a incurajat incultura , minciuna si smecheriile , prostitutia !!!!!! si asta e o crima !!!!!
Comentariul lui: angela (16 iunie 2009 22:32)
a promovat minciuna , incultura , prostitutia de orice fel prin invitati indoielnici , numindu-i vedete ! a facut numai rau , se foloseste de oameni naivi cu care face un aranjament simplu : " apari in emisiuni , spui minciuni , creezi scandal si te fac " vedeta " . Nu conta ca distrugea suflete ! e un atentat la cultura si bun simt ! asta e DD & Co
Comentariul lui: Andrei (17 iunie 2009 00:36)
Un mare geniu DD, ce sa spun!
Sincer, mi-e teama pentru copiii mei daca omul asta va mai tine emisiuni cand vor fi ei mari.. Unii chiar nu realizeaza cat de mult polueaza intelectual pe romani emisiunile lui.
Nu il urasc, nu am banii lui si nu ma intereseaza cat are, e treaba lui cum a facut ce a facut.. Pe mine ma deranjeaza cat au ajuns de penibile talkshow-urile lui, iar pe unii din voi va prostesc si mai mult fara sa va dati seama.
In fine, nu vad eu oamenii cu functii importante, cei cititi sau intelectualii uitandu-se la emisiunile lui. Pacat ca doar vreo 3-5% din poporul roman sunt cei intelectuali. Ce aduce in emisiunile lui? Va zic eu: scandalagii, manelisti, cocalari, oameni fara nicio personalitate. Se discuta de Sexy Braileanca, Nikita, eleva porno, manelari, batausi, scandaluri, Elodia si alte nimicuri. Asta va place unora din voi, asta va e cultura!
Dar chiar atata incultura au unii incat sa sustina cu atata tarie ca sunt si educative emisiunile lui? Inseamna ca unii ori sunt tembeli, ori traiesc in prostie (fara sa stie ca traiesc in ea) si se complac undeva acolo.
Oare asta e nivelul de cultura al celor care il sustineti atat? Eu nu il vad ca un om ce trebuie inlaturat de unde e, e treaba lui ca exista si nu ma intereseaza ce face. Bine ca se descurca, il apreciez pentru asta. Totusi, eu nu il sustin doar prin faptul ca nu ma uit la emisiunile lui. E de ajuns. La fel cum si cersetorii de pe strada poate ar face altceva mai bun, daca nu i-am incuraja dandu-le bani.
Dar legat de emisiunile lui, nu am pic de stima! Sunt de-a dreptul penibile multe din temele de discutie..
Comentariul lui: Gogu (17 iunie 2009 08:42)
Nu-i prost olteanul (scuze!), dar eu cred ca jocul lui merge asa de bine si pentru faptul ca cei care ne conduc tara sunt jalnici...Ne-au dezamagit mereu, ne-au furat si ne fura la greu, au dat legi doar pentru ei, nu-i putem inlatura, s-au "insurubat" in scaunul puterii si in felul acesta omul de rand isi varsa amarul uitandu-se la OTV, iar DD stie ce sa le dea...Acolo, cei multi si atat de umiliti ,mai gasesc putina "rasuflare", isi mai varsa obida...Ce poate sa faca ramanul de rand cand el se zabate zilnic pentru o coaja uscata de paine? Aici ne-au adus hotii din fotoliile de guvernanti, iar acest oltean spune de multe ori ceea ce ar vrea romanul de rand sa auda si asta atrage, le da sperante, le alina durerea...Vedeti, acum suntem in criza, recesiune, insa nici unul dintre cei de la putere nu simte asta, au grija de ei, au grija sa nu le lipseasca nimic...Este corect?!
Comentariul lui: eugenia (17 iunie 2009 09:43)
"Mi-au fost dusmani toti concurenti"..."ce bine mi-au facut"! sa ai aceasta intelepciune trebue sa treci prin multe "examene" ale vietii. In lupta concurentei,DD a iesit invingator inarmat cu: pasiune pentru profesie,perseverenta,abilitate,vointa ...alte calitati. A reusit ! In ce privesc emisiunile,audienta...depinde de felul in care sunt percepute.Ca telespectator ,important este sa intelegi mesajele transmise de tv-unea OTV,DDTV,nu conteaza cate Facultati ai absolvit! Cred ca DD ne invata "Cum sa reusim intr-o afacere!": ne arata "Ce fel de romani sunt majoritatea societatii noastre"-deci REALITATEA! Alte tv-uni oare, nu prezinta emisiuni fara interes public,fara vreo urma de educatie, doar asa sa fie in programe??!!! mai mult cu impact negativ...?! Ideea este urmatoarea: daca o Tv-une nu prezinta ineres pentru un telespectator,nu-i o problema;evita! Nu critica !In fon DD a reusit intr-o afacere,fara sa insele,sau sa pacaleasca. Imi doresc,sincer sa fiu in acest moment DD ,in activitatile pe are le desfasoara!
Comentariul lui: alina (17 iunie 2009 11:05)
nu mai fiti voi aroganti pt ca Dan diaconescu este unul dintre cei mai buni moderatori din romania este unu care da cartile pe fata si ii demascheaza pe toti pe cei care fura o tara si nu au mila de persoanele care nu au ce manca si stau in strada el a ajutat foarte multe persoane fata de alti care trag doar pt ei .El munceste intradevar si bravo lui ca se descurca sper sa o tina in continuare asa si nu mai fiti invidiosi si nu mai lasati comentari absurde...
Comentariul lui: Alexandru Muntean (17 iunie 2009 11:36)
Prostia e peste tot, e amuzanta si alarmanta, in acelasi timp. Prostia nu tine cont de locul nasterii sau de varsta.
Dan Diaconescu si-a cumparat yacht de doua milioane si jumatate de euro. Nu stiu cat de necesara ii era ambarcatiunea, treaba lui, dar e nasol ca la Caracal nu prea are cum ajunge cu ea, sa crape vecinii de ciuda.
In fine, sper ca Dan Diaconescu va avea decenta sa-si boteze yacht-ul Elodia. Ca si din dsparitia femeiii si-a facut aparitia barca!
Comentariul lui: Eva (17 iunie 2009 11:54)
Bravo DD .. OTV ne arata Romania asa cum e..celelalte televiziuni incearca sa ne arate o Romanie prin niste platouri frumos colorate dar aceea nu e Romania reala.Mult succes OTV ului!
Comentariul lui: nemernica (17 iunie 2009 12:44)
am zis odata de un tip ca este un prost (avea doar 4 clase primare) ... dar ... el avea 44 camioane de 20 tone ... eu am 2 facultati si un salariu de 15 mil :))) cine este prostul ? asta este Romania fratilor ! DD este pe gustul celor multi ! este un tip destept daca a realizat asta :)) ofera si el ce se cere :))
Comentariul lui: titu (17 iunie 2009 13:45)
Printre emisiunile de Tv, cele ale OTV/DDTV sunt ca manelele in muzica: suburbane, dar profitabile. Pt. ca audienta ambelor categorii este formata din aceeasi "prosti, dar multi!"...
Comentariul lui: eneida_B (17 iunie 2009 14:44)
Diaconescu , proprietarul "televiziunii poporului "face banii pe prostia romananului; este insa adevarat ca printre telespectatorii lui se numara si oamenii cu mai multa stinta de carte, in dorinta de a vedea pana unde ajunge prostia omeneasca ; constata insa ca ea (prostia) nu are limite; pe asta marseaza si DD.
Comentariul lui: anghel (17 iunie 2009 15:46)
eugenia spune ca DD invata cum sa reusesti in afaceri fara inselaciune ! cred ca e in afara realitatii evidente ! pai tocmai asta promoveaza DD ; sa reusesti prin minciuni , scandal si prostitutie . TOTI care sunt promovati prin astfel de deprinderi au averi si .... iaht , vile , masini , etc Si cand ma gandesc ca DD isi lasa parintii traind in mizerie ! nu i-a facut destul de ras ????? macar sa le ofere conditii decente , o locuinta mai omeneasca !!!
Comentariul lui: Corina F (17 iunie 2009 16:36)
Cei care spun ca au ce invata de la omul asta ... Asta va e nivelul de cultura: 0, de aia vi se pare ca e mai destept decat toti.
Comentariul lui: TATIANA (17 iunie 2009 17:40)
ESTE BAIAT DESTEPT .FACE DIN R... , BICI.DIN CAUZA INVITATILOR PE CARE -I ARE NU PREA URMARESC OTV.
Comentariul lui: mirela (17 iunie 2009 17:54)
mai destept decit noi toti
erata la comentariul anterior
Comentariul lui: dorin (17 iunie 2009 19:23)
DD invita personaje de la marginea societatii , le manipuleaza sa zica ce vrea el . In schimb , le promite sa le faca " vedete". Nu-i pasa ca , de fapt le distruge pt viitor .Cine sa se mai incurce cu ele pt o viata normala de familie ??? Ciumaca crede ca va scapa de huiduielile trecatorilor , daca se razbuna acum pe DD ? CINE A OBLIGAT-O sa intre in jocul murdar si sa irite 99% din telespectatori ? a vrut sa devina " vedeta" ? este , dar cu ce pret pt sasha si Tolea ?Copilul , cel putin , nu o va ierta niciodata ! va creste si va judeca singur ce cruce grea trebuie sa poarte din cauza acestei creaturi macabre ! Sa-l dea in judecata pe DD ca a mintit in emisiune si a fost obraznica cu toti care o dezaprobau ? A avut cumva un pistol la tampla ?????e la fel de VINOVATA !!!!!
Comentariul lui: Alex (17 iunie 2009 21:26)
Macar bine ca a zis ca e din Caracal unde toate sunt pe dos ... Cine mai e si asta care vine si ne vorbeste noua de afaceri ... Cate actiuni de caritate a facut OTV pana acuma ca sa vorbeasca de profitul fata de concurenta ? ... Un capitalist adevarat gandeste altfel si gandeste in primul rand ce sa faca pentru a ramane ceva posteritatii de pe urma lui ... as vrea sa vad si eu cu ce ramane Romania peste 10-15 ani legat de o emisiune la OTV ... intre timp o sa se schimbe si mentalitatea romanului despre emisiuni de calitate ... criza asta o sa puna multi oameni pe drumuri ... Cine mai are timp sa se uite la OTV cand trebuie sa isi gaseasca un loc de munca ?
Comentariul lui: elda (18 iunie 2009 03:19)
Imi plac emisiunile facute de Dan Diaconescu!...Chiar daca de cele mai multe ori e considerat si desconsiderat,demonstreaza ca e un om capabil,fara frica de nimic,un justitiar convins si dornic sa faca dreptate sau sa ajute autoritatile ca adevarul sa iasa intotdeuna la suprafata.Pe multi ii deranjeaza ptr ca le-SIFONEAZA IMAGINEA -deja tavalita!...Daca a reusit sa faca avere...nu a bagat mana in buzunarul nimanui si nu a cerut la nimeni!...Aduce in prim plan imaginea realitatii necosmetizata,trateaza subiecte aparent banale dar de o importanta nationala,provocand in randul celor care sunt platiti sa faca dreptate o adevarata teama ca isi vor pierde locurile caldute!...ELODIA,MAGDA CIUMAC,OGICA...si multi altii reprezinta nivelul nostru,nu trebuie invinovatit DAN DIACONESCU!...Astia suntem ...si asa defilam!...OTV-ul are si dusmani,e normal cand exista concurenta!...Si ...atunci cand ai dusmani inseamna ca esti mai bun decat ceilalti!...
Comentariul lui:
monna (18 iunie 2009 10:45)
are dreptate elda
Comentariul lui: Din Timisoara (18 iunie 2009 12:58)
Atunci cand TOTI TE BARFESC, CAND " N-AU LOC de TINE ", CAND VESNIC TE CRITICA, atunci sa sti ca esti CU ADEVARAT O VALOARE. Asta este DAN DIACONESCU. Va place sau nu, Dan DIACONESCU este NR. 1. FELICITARI, SUCCES ...
Comentariul lui: Paiu Cristian din Ploiesti (18 iunie 2009 15:57)
Are cele mai bune interviuri,cel mai bun post tv.Eu nu prind acest post dar stiu ca e unul din cele mai bune posturi tv.Nici nu trebuie sa-l prin ca daca ma uit pe otv sau ddtv emisiunea lui Dan Diaconescu Direct e in fiecare ora emisiune dupa emisiune.CNA are ce are numai cu cei de la otv si ddtv.De ce nu se ia de ceilalti,inclusiv televiziunile locale.Imi pare rau ca nu mai exista pe piata ziarele Oglinda,OTV EXPRESS.Eram un mare cititor al acestora.Pacat ca nu mai exista.
Comentariul lui: angela (18 iunie 2009 22:23)
DD a deschis primul cutia Pandorei si a revarsat asupra romanilor toata mocirla omeneasca . DDD nu are nimic din intentia de a educa , nu a explicat acestor invitati indoielnici riscum pe care si-l asuma intrand in jocul lui murdar . S-a folosit de ei , incurajandu-i la minciuni si scandal .Ii rasfata cu promisiuni de " vedete" , fara sa le explice ce inseamna o vedeta . Si acum se lauda cu aceste "produse OTV " , cand de fapt a comis o infectie Media . S-a produs o " septicemie " ,aceste produse fiind preluate de elevii lui DD : Lazarus , Ionescu , Capatos .Acum le ia pe rand , pt ca au emigrat la Lazarus .Iata de se razbuna !!!
Comentariul lui: ciprian (18 iunie 2009 22:30)
DD = o plaga , emisiunea ar trebui sa se numeasca " Pact cu diavolul " , pt ca este satanic . Distruge fiinte nefericite si naive pt interesul lui ! Si nu prea citeste SMS-uri care-l critica ! Sa lase pe jumate din ecran , cum curg aceste mesaje , nu sa citeasca ce vrea el . Asa cum a facut cu Magda , cand 99% nu o mai vroiau , ei spuneau ca 50% .Numai MINCIUNI !!! Da emisiuni vechi in reluare , fara a avea bun simt sa specifice data . Pune titluri mincinoase , fara a pune macar un semn de intrebare ! Iata cate motive ca acest " jurnalist" sa nu-si cunoasca obligatiile deontologice !
Comentariul lui: dan (19 iunie 2009 08:15)
e tare , gurile rele trebuie sa-l lase in pace , altii sunt de vina pentru tot ce se intampla in tara asta .
Comentariul lui: meri (19 iunie 2009 14:00)
E destept, ce sa mai discutam. Le da lectii colegilor de breasla, vis-a-vis de cum se fac banii.
Dar sa nu mai cheme la emisiuni toate prostovanele, ca ramane fara audienta
Comentariul lui: BGD (19 iunie 2009 17:28)
Ma ingrozesc cand vad unele emisiuni ale Dlui DD. Stiu ca Romania a luat-o pe cale gresita, si Dl DD continua sa hraneasca incultura romanilor cu ce vor ei sa vada nu cu ce au nevoie. Nu e atat de mare vina lui (care vrea dor sa faca multi bani) pe cat de mare este vina oamenilor ca urmaresc postul dumnealui (din punctul meu de vedere cel mai prost din Romania, a intrecut taraful)... Majoritatea telespecatorilor OTV sunt oameni de varsta a III a care nu au altceva de facut decat sa se uite la pleava societatii dansand pe manele pe biroul Dlui DD.
Comentariul lui: moni (19 iunie 2009 18:00)
Sunt proaste emisiunile lui DD, dar vad ca toti il imita. Si il imita execrabil. Lazarus, cel putin a devenit din justitiarul sever si orgolios in care poza la OTV, o tzata care se uita pe gaura cheii sa vada cum isi schimba vecinii chilotii. Ma ia voma cand ma uit la prostiile pe care le face sa semene cu Diaconescu. Niciodata nu va reusi. Urmeaza Madalin Ionescu si Dan Capatos, care sunt la fel de jalnci....Dan Diaconescu este un vulpoi batran si stie el cum sa atraga telespectatorii. Dupa ce scoate tot ce se putea scoate de la penibili ca Naomi, Nikita, Sexy Braileanca, Magda Ciumac si mai noi Roxy Manelista ii lasa celorlalti ca pe niste resturi (sa nu zic laturi) de la o masa copioasa, numai bune de aruncat. Bibicilor mai aveti de invatat de la "maestrul" Dan. Parca va vad azi-maine facand sluj in fatza lui, chiar daca acum strambati din nas "a pute". Sensibilosilor....
Comentariul lui: dragos (19 iunie 2009 22:30)
E clar de ce aceste scursori sunt preluate de altii . Sunt exact cei formati la " scoala" lui DD . E jalnic cum se propaga acest FLAGEL Media , riscand ca romanii sa fie infundati incet dar sigur in mocirla ! Si totusi , un profesionist nu se conduce dupa celebra afirmatie : " Scopul scuza mijloacele " .Concluzia e ca acestia sunt impostori de joasa speta ! Nu ar trebui sa fie invidiati ca fac astfel bani , sunt taxati pe masura de adevaratii oameni de calitate ! credeti ca nu le pasa ???
Comentariul lui: UN FAN DD (21 iunie 2009 14:01)
DAN DIACONESCU este destept si un foarte bun profesionist. Comentariile la adresa averii (ce masina are, ce barca si-a cumparat, etc.) reflecta "inteligenta" celor ce citesc articolul. Ne intereseaza ce face omul, sau citi bani are in cont si ce-si mai cumpara, cu citi bani? DD este un oltean destept.
Comentariul lui: Radu (21 iunie 2009 18:03)
mai dati-o naibii de treaba...lasati-l o data in pace, pe el si pe toti cei ca el, are dreptate cand spune ca "dusmanii l-au crescut", el e doar un oportunist care a calcat in multe cacaturi de si-a capatat norocul...iar acum toti ii acordati atentie...
cat despre ideile lui, ar trebui sa apara pe vreo undeva interviul asta, pt ca ai lui dragi spectatori sa observe cum isi bate joc de ei domnisorul...auzi la el cica "as fi vandut actiunile pt cate 1 5 sau 10 euro..." ...nush nu am cuvinte...e dezamagitor lucrul...si mai rau e ca incepeti sa creati un cine stie ce "big boss" al afacerilor...e doar un parsiv...
Comentariul lui: dorin (21 iunie 2009 22:02)
Pt Eugenia si fanii OTV ! DD e un profesionist ??? calca pe cadavre , cred ca trebuie dus la psihiatru !! E primul care a adus la TV asemenea specimene , minciuni si scandaluri ! Nu are nimic din profesiunea de jurnalist ( de altfel nici nu are pregatire in domeniu ) ci doar lacomia de a face altfel de presa , pt BANI !!! Banul este singurul lui Dumnezeu si face atatea murdarii doar pt avere !!! a starnit curiozitatea prin facaturi , a facut mult rau mai ales pt tinere , promovand prezente scarboase dar cu bani obtinuti prin scandal si prostitutie : magda , sexy , nichita , roxy , etc ...Asteptam ca Magda sa spuna TOT !!!
Comentariul lui: angela (21 iunie 2009 22:09)
In interviu spune ca are avantaj ca nu-si plateste invitatii . Bineinteles ca mai inainte discuta cu ei , ii prelucreaza pt scandal si minciuni ! In schimb ii amageste ca-i face " vedete" . Pescuieste personaje nefericite , dar ii exploateaza pt planul sau diabolic ! Aceste "vedete "nu vor mai putea sa se reabiliteze in societate , dar nu-i pasa !!!
Comentariul lui: elena H (21 iunie 2009 23:03)
Pentru toti care comenteaza felul in care DD isi creaza emisiunile si "manevreaza" poporul:
Pai fratzilor, de ce nu va plac emisiunile lui DD?? Ca spun adevarul, ca arata realitatea romanilor?? Dar inca tanjitzi dupa comunism, unde totul se cosmetiza inainte de a fii aratat poporului. Nu spun ca "vedetele" lui sunt culte, insa fratzilor..astia sunt majoritatea romanilor;nu au toti scoli de mintzit ca si guvernantii si parlamentarii cu "CARTE" care traiesc vietzi duble si baga in mocirla INSTITUTIA-FAMILIE, ca si ex. Petre Roman, Madalin Voicu,..si mai nou o gramada de asa zisi "OAMENI CULTI" cum ar fii Adrian Enache, Horia Moculescu, Romanita Iovan...si lista continua,voi cei din tara (Eu am reusit sa plec) ii stiti mai bine...cu ce sunt mai presus aceste "personalitati" de "VEDETELE" lui DD?? Macar DD prezinta viata asa cum e...fara cosmetice..desi o prezinta intr-un mod mai vulgar..."mai de la Caracal"...dar asta e realitatea fratzilor...de ce va e rusine de ea? Si..cei ce se cred "CULTI"..cum dreak de sunteti asa culti insa citit tot ce se scrie despre DD si mai faceti si comentarii?? Asta e cultura voastra? De ce vreti sa pareti ceea ce nu sunteti?? Hai mai lasati gura mica....si lasati olteanu sa arate romanilor adevarul fratilor...asta e realitatea care ne inconjoara...nu aia care voi vreti sa o vedeti-roza cu trandafiri in jur. Bravo oltene..sper sa am ocazia sa ma mai pot distra la emisiunile tale prin internet. Imi mai aduce aminte de tzara si de oamenii ei.
Comentariul lui: Andrei (22 iunie 2009 14:06)
Pt elenaH: ma uit la ce vreau, nu mi-l baga tu pe gat pe DD si ne da lectii la toti ce ar trebui sa facem! daca pe tine te pasioneaza emisiunile lui, e pb. ta. Prefer sa am o viata echilibrata si sa ma uit la alte emisiuni.
Sunt sigur ca DD citeste in fiecare zi comentariile de pe aici in emisiunile lui sau pe WC si rade de se sparge, in timp ce sustinatorii lui incearca sa ne convinga sa ne uitam si noi la prostiile lui..:)))
Comentariul lui: sorin buzoianu (22 iunie 2009 16:17)
dan deaconescu este cel mai mare SARLATAN care aduce pe sticla numai dementi,prostituatesi oligofreni.Acest individ nu merita sa fie numit realizator ci mai degraba DERBEDEU,A intocsicat ,toata Romania si a promovat lalaiturile manelistilor, asa zisa muzica de 2lei...
Comentariul lui: elena H (23 iunie 2009 08:26)
Pentru Andrei.
Unde am spus eu sa te uiti la emisiunea lui DD?Unde iti spun eu ce sa faci? Mai citeste odata Andrei si vezi ce am scris. Am scris si aici citez:"Si..cei ce se cred "CULTI"..cum dreak de sunteti asa culti insa cititi tot ce se scrie despre DD si mai faceti si comentarii?? " am incheiat citatul.Si am mai spus ca emisiunea lui nu foloseste "cosmetizarea" asa cum fac alte emisiuni. Cel putin cei ce urmaresc emisiunile lui, vad realitatea...fiinca asta este. E foarte adevarat ca sunt unele personaje invitatii lui DD,care lasa de dorit, insa credeti-ma...asta e cultura majoritatii.Chiar ma distreaza cum se arunca cate unii sa faca tot felul de comentarii..si i-am mai citit si in legatura cu alte subiecte...dar se vede din avion ce cultura au. Asa ca Andrei..mai citeste inca odata si vezi ca eu nu am obligat pe nimeni sa se uite la nici un fel de emisiune...ci..am facut comentariul ca cel putin DD arata cruda realitate care ne inconjoara..din pacate.Numai de bine la toti.
Comentariul lui: paty (23 iunie 2009 12:39)
ASA DIACONESCU...FA-LE IN CIUDA LA DUSMANI....BRAVO TIE.....ESTI CEL MAI TARE......TINE-O TOT ASA
Comentariul lui: Dan (23 iunie 2009 12:42)
Mai oameni buni.Eu personal nu m-as uita pe OTV nici daca mi-ar da DD salariu lunar in acest sens si totusi nu pot sa nu observ audientele pe care le face.Are emisiuni de toata jena dar noi,romanii,suntem o tara de toata jena si astfel suntem perfect compatibili acestor emisiuni.
Mai noi,mai pe fata sau mai discret,toate celelalte posturi de televiziune cata sa copie un pic din stilul OTV.
Uitativa de exemplu la emisiunea care deranjeaza vazul si auzului facuta de Zavoranca pe Kanal D (caterinca de 2 lei si scandalul se simte ca la mama acasa in platoul acelei emisiuni).Ati vazut cata audienta scoate si emisiunea asta?
Alt exemplu,emisiunile alea de tot rasul din ciclul "fata lui tata,test de fidelitate,tradati din dragoste" ,emisiuni fara pic de realism in ele in care totul e regizat atat de prost incat Sergiu Nicolaescu s-ar lua zilele daca ar fi martor la asa ceva.
Concluzia e ca,sub masca aia de om prost pe care o arata DD zi de zi in emisiune,sta un om destul de inteligent si un foarte bun om de afaceri.
Tot respectul.
Comentariul lui: ady (23 iunie 2009 15:48)
bravo diaconescule sun fan al tau da-le peste nas la totzi
Comentariul lui: aDy (23 iunie 2009 15:49)
bravo diaconescule sunt fan de -al tau da-le peste nas la totzi
Comentariul lui: Un anonim (23 iunie 2009 16:19)
Asa fratilor, faceti-i statuie lui Diaconescu daca se poate, ridicati-l in slavi, divinizati-l (mai sunt putini pe aici care mai ca nu fac asta). N-am mai vazut atata prostie si incultura si nu ma asteptam sa scrie atata lume de omul asta..
Comentariul lui: Un anonim (23 iunie 2009 17:00)
Dupa cum zicea Al Pacino in 'Avocatul Diavolului: "Let me give you a little inside information about God. God likes to watch. He's a prankster. Think about it. He gives man instincts. He gives you this extraordinary gift, and then what does He do, I swear for His own amusement, his own private, cosmic gag reel, He sets the rules in opposition. It's the goof of all time. Look but don't touch. Touch, but don't taste. Taste, don't swallow. Ahaha. And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off! He's a tight-ass! He's a SADIST! He's an absentee landlord! Worship that? NEVER!" Can asa e si Diaconescu, daca ati inteles ce vreau sa spun si daca stiti engleza.
Comentariul lui: Aurica (25 iunie 2009 00:25)
Sincer, sunteti penali daca mai il ridicati in continuare in slavi pe DD. Hai sa va dau un link, asa ca de incalzire: http://www.youtube.com/watch?v=Vpy2pKARxjM. Uitati-va la ce panarame de femei aduce in emisiune. Pai daca sunt unii pe aici care imi recomanda sa ma uit la DD pt ca emisiunile lui sunt educative, inseamna ca sunt retarzi cu acte in regula.
Imi pare rau, dar eu nu ma cobor la nivelul emisiunilor lui. Am altceva mai bun de facut in timpul ala, fara suparare.
Comentariul lui: adina (26 iunie 2009 14:04)
Foarte bine ca face bani din prostia oamenilor, asta e nivelul de cultura al tarii noastre, majoritatea cer asta:scandaluri, certuri,personaje de gen nikita, sexy braileanca, magda ciumac, ogica, lazarus....etc lista continua. Ce e cu personajele acestea? Cu ce se remarca ele in peisaj? Cu prostie, cu incultura, cu tot felul de astfel de "calitati" pentru ca altfel nu s-ar preta la emisiuni de acest gen. Asta e romanul si asta cere pt ca atat ii permite nivelul...cat despre Diaconescu....bravo lui si felicitari ca face bani, ce poti sa spui, omul da ceea ce se cere: circ!!!
Comentariul lui:
nartip (27 iunie 2009 08:23)
-In lume-observ eu-in general,castiga teren/audienta stilul latin-balcanic.Mai pe romaneste spus "tiganeala"care si la ei,la tigani nu este acceptata,asa explicandu-se respingerea denumirii de tigan.
-La tigani-am trait si printre ei-,in momentul cand oricat te-ai targui cu el sau ai pune tara la cale,daca depasesti o anume masura,ti se spune ca "hai ca esti prea tigan",cum ar veni la noi cam "hai ca prea esti batut in cap",dar la eii semnificatia este mult mai cuprinzatoare/adanca.
-Adica nu esti in stare nici de lucruri -mai-bune,dar nici de cele mai mari rele.Esti un rebut atunci cand est numit tigan,de catre unul dintre ei.Ori,tocmai "tiganeala"asta prinde la noi Romanii.Circ,caragata,balci,targuiala,rafuiala,scandal.raca,intrigi,barfe....
-Asta este "inaltimea"stachetei culturii publice,grefate pe sorgintea latina.Manifestarea/gandirea tribala specifice fiintelor slab evoluate este perceputa mai usor de acesasta categorie de indivizi,care este -inca- la noi foarte mare ca pondere.
-O televiziune care prezinta viata ca la piata si nu ca in saloanele de lecturi sau teatru,nu pune probleme de apreciere calitativa cat de percepre ca atare,a vietii individului de toata ziua,de peste tot,de oriunde.Asa este vazuta viata,asa este perceputa realitatea cat si asa se vede "mai bine" culoarea ei.
Comentariul lui: Dana (27 iunie 2009 12:24)
Eu sunt fan DD. Nu sunt fan a genului de emisiune pe care o face insa el stie, si unii dintre noi stim, ca asta se vinde, iar el la acest lucru se raporteaza. Se mai raporteaza la nevoiele multimii, este locul - singurul loc - unde poti ajunge cu o problema pentru a o expune fara sa te conditioneze cineva.
Acum ca a plecat si Lazarus - care... intre noi fie vorba are un caracter mizer - este mult mai usor de ajuns la OTV.
Felicitari DD si abia astept noul sediu. Voi veni si eu cu doua proiecte.
Mult succes,
Dana
Comentariul lui:
irina (28 iunie 2009 11:34)
Mie sincer mi-a placut articolul pentru ca ne dezvaluie si o alta fateta a personajului Dan Diaconescu...
Comentariul lui: UN JUPAN (28 iunie 2009 15:49)
Dan Diaconescu = santaj, taxe de protectie prin interpusi luate de la inalti functionari ai statului sau oameni de afaceri , in special cei fara protectie prea inalta (straini sau oameni de afaceri locali) ; mafia dosarelor din justitie, sustrase pentru santaj; minciuna, ipocrizie, parvenitism.
Comentariul lui: Alex (28 iunie 2009 23:14)
Astept cu drag emisiunile lui DD in transmisiune directa de pe blocul din Romana... Asta mai lipseste la emisiunile lui de 2 lei..:D
Comentariul lui: ADRIANA STANCIU (29 iunie 2009 23:18)
Ce pot sa spun:respect pt d-nul Diaconescu!Locuiesc in Germania dar asemenea emisiuni n-am vazut...!Singurul lucru deranjant este aceala ca aduce toate "nespalatele,analfabetele",aceste femei fara scrupule,obraznice fara pic de respect pt publicul telespectator!Am toate programele de televiziune din tara dar este singurul OTV-ul pe care il urmaresc.Bravo d-le Diaconescu pt emisiunile d-voastra si pt faptul ca santeti un ff bun busineesman! Va doresc numai bine si succes in realizarea unei Televiziuni in Germania!
Comentariul lui: tom (30 iunie 2009 08:22)
Nu inteleg de ceotv-ul asi spune televiziunea poporulu !care popor?
Doar a unei parti din partea de sud a olteniei si aceasta apartinand lumii interlope!
Comentariul lui: catalin (30 iunie 2009 08:31)
sa traiti domnul diaconescu vreau sa spun ca lumea este invidiuasa pe dumneavastra pentru ca in emisiunea dumneavoastra se spune numai adevarul si se lucreaza bine si corect
Comentariul lui: BASE (30 iunie 2009 11:04)
Bravo dane!! Imi place de romanii astia care te critica, ca emisiunile tale sunt asa si pe dincolo, ca promovezi incultura, etc, etc...deci oamenii astia iti cunosc toate emisiunile, sunt nelipsiti de la emisiunile tale, si acum vin si te critica...hahahaha...pai de ce va mai uitati bai oameni buni la el???...ar trebui sa va faceti o introspectie, si sa va crititcati pe voi ca stati si va uitati la emisiuni jalnice, in loc sa faceti ce va place in viata, asa cum face dan. Mult succes in ceea ce faci dane!!
Comentariul lui: vasile patrascu (30 iunie 2009 11:23)
Este unul dintre oamenii care stiu ce vor. In privinta afacerilor la cat munceste are prea putina avere. Sunt atat de multi romani care au mult mai mult decat el numai din furaciuni si excrocherii. Felicitarile mele pentru cea mai mare parte a emisiunilor care le face. Cine vrea sa vada alt gen de emisiuni le reamintesc ca telecomanda TVului este inventata de multa vreme, totul este sa stii sa o folosesti.
Comentariul lui: Alx (30 iunie 2009 11:36)
Observ ca toti cei care il lauda si-l aplauda atat de mult pe DD, habar n-au sa scrie. Sa nu mai zic de semne de punctuatie si faptul ca de ani buni de zile se scrie "i" (spre exemplu cuvantul "incepe", NU "ancepe".. sau "pamant" si nu "pamint").
Invatati naibii sa scrieti, si apoi revenit aici cu comentarii.. Trebuia sa nu intervin in comentariile articolului, primesc in continuu update-uri la comentariile unor retarzi care nici nu stiu sa scrie. Am si optiunea de dezabonare, dar nu vreau s-o folosesc pt ca ma distreaza ce scrie prostimea pe aici.
Apropo, voi stiti care e diferenta intre un businessman si un mamaligar? Un businessman gandeste altfel, face planuri de afaceri, estimeaza costuri si face business development (imi pare rau ca pt unii termenul e strain).. pe cand restul tine doar de cum iti merge papagalul. Titlul articolului e gresit, iar DD nu e un businessman, care inseamna cu totul altceva. Potrivit era "ce fel de om este DD", pentru ca observ ca asta era titlul potrivit, la ce fel de comentarii lasa lumea pe aici.
Hai noroc!
Comentariul lui: Ciprian (30 iunie 2009 12:45)
Ce fel de bussinesman este Diaconescu? Pai e foarte simplu de raspuns la intrebarea aceasta: nu este nici un fel de bussinesman. Este tarabagiu. Atat. Nimic mai mult. Nu are treaba cu bussinessul. Este un tarabagiu care din toti banii pe care ii face din ceapa, isi cumpara cel mai scump Aro pe care il gaseste. El stie ca are ceapa cea mai proasta din piata insa are gura mare si te pacaleste. Tu cumparator tamp de ceapa, nu ai idee ca ceapa are mai multe calitati, ca exista ceapa de import, romaneasca, veche noua etc, tu cumperi ceapa de unde e coada. Iti place sa te certi cu ceilalti de la coada, sa te in juri, sa te atingi de ceilalti participanti la coada...ca uiti de ce ai venit...uiti ca iti trebuie ceapa. Nu te mai intereseaza ceapa. Esti fascinat de povestile care ti le spune tarabagiul. Stii ca sunt baliverne...insa cand ajungi acasa la nevasta-ta in afara de ceapa o sa ii mai spui si o poveste. Si esti fericit.
Comentariul lui: Mircea G. (30 iunie 2009 13:16)
Ciprian, sincer te felicit si te apreciez pt raspunsul tau. Ai dreptate, SPER sa inteleaga si altii ce ai vrut sa zici..
Si Alex are dreptate in comentariul lui, se pare ca e plin de analfabeti si retarzi care ii sustin emisiunile si il ridica in slavi. Cam asta le e nivelul, nu poti sa le ceri mai mult..:))
Comentariul lui: oriceon (30 iunie 2009 17:16)
Bestial! DD e cel mai tare om EVER! Importat e ca face un ban CINSTIT si cu cap... Ceilalti doar il copiaza insa NICIODATA nu vor ajunge la performantele lui...
Abia astept Duminica 12 Iulie marea relansare!
Comentariul lui: Marian (01 iulie 2009 08:28)
Un oltean care face bani din incultura romanilor. Oricum, marea masa de pensionari avea nevoie de un post de tv care sa le dea o ocupatie in desele ore de insomnie.
Comentariul lui: gogu (02 iulie 2009 03:14)
sunt din caracal bv otv , il admiram si pe lazaarus pana acum 2 ani dar diaconescu e caracalen destept lazarus e un ........ nu prea destept
Comentariul lui: gabriela (03 iulie 2009 08:27)
sa fim seriosi......l-a spart pe infumuratul de lazarus.bravo d-nule diaconescu tine-o tot asa sa moara dusmanii de ciuda
Comentariul lui: raul (03 iulie 2009 15:22)
ardei sau andrei tu nu esti roman?care este nivelul tau?tot roman ai sa mori,nu vei muri neamt TOT RESPECTUL PT DAN DIACONESCU A PLECAT DE JOS pleca si tu domnule andrei,sa vedem reusesti??
Comentariul lui: angela (03 iulie 2009 23:06)
Bravo pt Ciprian si Marian !!! DDD e o emisiune cu participanti de 2 bani ,care se gudura pe langa DD ! un clovn analfabete ca Ogica , parasute ca magda , roxi ,sexy ,nichita , ....; Asra e PLEAVA cu care a facut DD averi !!! rating pe minciuni , scenarii si mahala , titluri mincinoase ceu care atrage rating , deci bani pe Publicitate !!! E clar ce specimen e DD ????????
Comentariul lui: Andrei (04 iulie 2009 20:22)
Spre deosebire de tine, mai Raul, nivelul meu de cultura nu ma impinge in a ma uita la mizeriile de oameni (in mare parte) pe care le aduce DD in emisiunea lui, la fel cum la ora aia prefer sa stau cu familia, sa dorm sau sa citesc o carte.
Asta pur si simplu pentru ca nu am nimic de invatat de la asemenea specimene. Asa cum tie iti place scandalul, barfele si prostia romaneasca, exact asa eu prefer sa-mi petrec timpul acela facand ceva din care sa invat sau sa-mi aduca buna-dispozitie. Si din nou, daca asta ti-e nivelul de cultura (ma leg strict de persoana ta, nu e cazul pt nimeni altcineva sa se simta ofensat), iti mai spun ca, pentru a fi fericit, nu iti trebuie bani garla (echilibrul interior ti-l aduce familia si realizarile personale CASTIGATE CINSTIT, nu din naivitatea altora) si nici faima.
Nu vreau iahturi, nu vreau masini scumpe ca sa ma laud vecinilor, ci chiar mi-e prea bine cum mi-e acum, cu cat am. Nici nu vreau sa fiu in Top Forbes
Eu am reusit in viata altfel.. si as prefera sa ma realizez in continuare tot pe cale cinstita, la fel ca si pana acum.
Tu macar ai terminat o facultate? Nu de alta, dar vad ca nici nu ai reusit sa legi corect cateva fraze si sa le pui corect semnele de punctuatie..
Comentariul lui: vio (05 iulie 2009 07:44)
Cei care il critica, sunt cei ce se gindesc la cistig material, restul butoneaza si urmaresc de toate,... mi se pare penibil sa vina pe ecran acei "arta cu tendinta" si sa ne spuna despre " arta pentru arta". De ce credeti ca Paunescu, Vadim si alti au rezistat si cu "proprietaea tuturor" si cu "proprietatea privata", epntru ca ei elogieaza prima mare diviziune a muncii " mucim toti, adunam ce producem intr-un loc si distribuim noi cei alesi, dupa criterile noastre " si pentru ca omul s-a opus a fos inventata sclavia, iar cind aceasta nu a mai rezistat, a fost inventata democratia, care evident este tot sclavie. dar cu legi facute de "noi " cei ce impartim...
Comentariul lui:
nartip (05 iulie 2009 22:22)
-Ce sa mai spun.Acest stil/gen de emisiuni al lui Diaconescu,este ca si chinina.Este al dracului de amara,dar face bine.Este-in general-viata noastra insasi,cea de toate zilele,exploatata-redarea ei- cu dibacie de catre acest "sobolan",pe care l-am remarcat de la inceputurile lui ca avand fler.Si el asta face.Speculeaza inteligent prostia omeneasca si scoate bani.
-Este o afacere in care munceste cinstit si destul de mult.Este pe picior de egalitate,chiar mai sus,decat popii,la care "prostimea"da navala si ei profita.
Comentariul lui: Tibi (06 iulie 2009 13:23)
Acest palid, cianotic, ce pare atat de pirpiriu, bolnavicios si delicat, ma fascineaza. Acest Boris Becker al televiziunii romanesti, ma farmeca. Acest gri Robert Redford (simt nevoia sa precizez ca l-am comparat cu aceste uriase staruri doar pentru ca-ca si ei, si el are initiale identice, vezi DD, BB, RR) ma face sa-l admir.
De ce? Simplu. Conduce o super afacere. Din acel apartament sau garsoniera sau ce-o fi. Are cel mai urat studio din lume. Din Galaxie, probabil. Are cei mai slabi operatori de imagine din Univers. Are cei mai ciudati reporteri. Cei mai indoielnici, inediti, controversati invitati. Sau "analisti". Are cel mai pitoresc public. Televiziunea lui e un obor. Cu mizerie, sobolani, saracie, chiciuri, obscuritate, foame, spoiala, sclipiri, larma, vuiet, urlete, laude, injuraturi si hohote de ras. Televiziunea lui e o gaura neagra ce absoarbe cu foame si furie tot senzationalul ieftin. Il digera si apoi il improasca pe moacele telespectatorilor extaziati. Care urmaresc cu ochii beliti episodul 1095 din Elodia. Sau ce serial are la moda acum Dan Diaconescu. Scenaristii lui Tanar si Nelinistit sunt panicati; in curand recordul lor de episoade va fi doborat.
Il puteti condamna pe el, patronul-analist-moderator? Il puteti acuza de ceva? Nu. El e cel care cu costuri extrem de reduse obtine audiente chiar mai mari decat ale posturilor generaliste "grele". Ce investesc milioane si milioane in programe. Strange mii si mii de oameni in fata televizoarelor, in fiecare seara, avand curajul sa puna MARE MARE MARE un titlu care zice asa: "In seara asta nu avem nimic SENZATIONAL. Asteptam un subiect". Si telespectatorii il cred. Pentru ca le-a demonstrat de mii de ori ca el ofera subiecte senzationale. A dezgropat morti si secrete, a mers pe carari de sange, a facut experimente total iesite din tiparele acestei lumi, a facut rahatul praf din nou si din nou.
Jucand un rol. El, Dan Diaconescu. Rolul investigatorului timid. Retras. Politicos, intotdeauna la costum, cu ochii jucausi. Io sincer sint convins ca omul asta e extrem de destept. Si ca in fiecare seara-noapte-dimineata se distreaza copios. In sinea lui. Il amuza subiectele, il amuza invitatii, il amuza telespectatorii. Joaca un rol care e doar al lui si nu-l mai poate interpreta nimeni. A gasit nisa perfecta pe piata televiziunilor. A oferit poporului puterea. Orice nebun, orice florareasca, orice retardat poate suna, poate intra in direct, poate sa-si spuna parerea. Poate deveni vedeta peste noapte. Oborenii, acesti oameni simpli si cu nevoi extrem de animalice, stiu ca OTV-ul e televiziunea lor. La fel si pensionarii: aveau nevoie de ceva cu ce sa-si ocupe timpul.
Ideea acestei scriituri mi-a venit la finalul saptamanii trecute cand, vreme de vreo 2 ore, am stat cu ochii fixati in televizor. Am fost telespectator OTV. Invitata era Nikita, fata rea de cartier. Acea creatura blonda, cu un debit verbal inimaginabil, care se razboia cu familia ei. Familie despre care ea zicea ca nu-i adevarata. Ca familia ei e de fapt ingropata la Berceni. Iar familia ei, adevarata ori nu, a intrat pe rand in direct: mama, sora, varul Nicu, varul Gigel, verisorul, verisoara, sora verisoarei, vecinul de peste gard, matusa. Pe scurt, tot Ciolpaniul. Ca de acolo ar fi. Toti ii demontau mitul de fata orfana care a razbit in lumea rea, in jungla de asfalt dintre blocurile gri. Fa, esti o tiganca cu familie mare. Toti ii spuneau ca sint familia ei adevarata. Si o bagau si in ... mamii ei. Care era la telefon si ea.
Si Nikita anuntase ca vrea sa se sinucida. Ca se certase cu ma-sa. Si Dan Diaconescu a oferit, mare, pe ecran, urmatorul sondaj. SINTETI DE ACORD CU INTENTIA NIKITEI DE A SE SINUCIDE ? Iar telespectatorii infierbantati au raspuns DA in proportie covarsitoare. Simtind forfota lor si pofta de sange, Dan Diaconescu a mai pus pe una din multele benzi colorate pe care le are pe acolo urmatoare precizare: NIKITA SI-A CUMPARAT O STICLA CU CLOR SI O VA BEA LA FINALUL EMISIUNII. Masele populare erau in extaz. Nikita injura in dreapta si stanga, blestema, se tinea de burta - ca-i gravida in luna a 8-a, clanul din Ciolpani se oferea sa-i mai cumpere o sticla cu clor, invitati imbracati in treling Adidas cu ghiuluri pe degete si state de plata la societatea de salubritate analizau cazul. Ralu Filip, sarmanul fost presedinte al CNA, se invartea in mormant.
Si eu stateam si ma uitam la Dan Diaconescu. Magistralul regizor al acestui cine verite. In direct. El zambea. Si mai baga punea din cand in cand paie pe foc. Anunta ca vor merge in cimitir si ii vor dezgropa pe parintii Nikitei. Telefoanele sunau in draci. Lumea vroia ca Nikita sa se sinucida si transmitea asta pentru doar 0.40 euro apelul taxabil. Mesajele pe mail curgeau ca apa. Profesorii de gramatica ce le citeau se sinucideau in spasme. Si banii intrau val vartej in conturile domnului Dan Diaconescu. Palidul, pirpiriul Dan Diaconescu. Ce a inghesuit tot balcanismul si scursoarea dragului noustru popor intr-un studio de 8 metri patrati.
Si si-a mai comandat cateva costume si un Rolls.
Comentariul lui:
BLA (06 iulie 2009 19:21)
Imi place ca si capatos "colaboreaza" cu diaconescu (pacatosul dadea sms uri in emisiune la DD) si-mi place ca dd ii descoase pe toti. Aparent banal dd dar te prinde al naibii, si mi place k e seara la tv knd celelalte posturi dau filme plictisitoare, keep up the good work ;)
Comentariul lui: angelescu (06 iulie 2009 20:44)
Acest diaconescu nu are scrupule , nici vorba de talent jurnalistic !! El nu face chiar NIMIC jurnalistic ! Are invitati din paria societatii pe care-i lasa sa faca spectacol de teapa celor din canal - aurolacii care fac circ -, nu modereaza , nu intervine , ci se amuza cu cat tzigania ,promovata in totata hidosenia ei ,e mai mare !! Nu credeti ca formeaza pt romani gustul pt scandaluri si scenarite ???? si totul de dragul rating-ului , adica spatii de publicitate !! Va ganditi ce pret plateste natia romana pt un asemenea " criminal Media " ??? ce de laudat ??? si Hitler a fost un geniu , dar ...; ???? Vedeti singuri cu cine-si mai face DDD ! cu de-alde Ogica si Padiu ! ce om de calitate a mai intrat acolo ?????
Comentariul lui: razvan (06 iulie 2009 20:53)
Chiar el afirma ca trebuie sa " agate " ! dar procedeul e corect pt un reamizator ??? ce face el ??? titluri mincinoase fara nicio legatura cu emisiunea in sine !!! are voie sa-si bata joc de telespectatori ??? si-l mai admirati !! pt ce ,,, pt lipsa TOTALA de scrupulle ???Cum se va uita fata lui la el , cand va intelege caracterul tatalui care a facut avere infundanda si mai mult acest popor ( care crde orice ) in mocirla ??? NICIUN ROL EDUCATIV !!! DOAR PROMOVARE LA RANG DE " VEDETE" A PARIEI SOCIETATII !!!!! Se vede ca nu are nimic din jurnalist !!! si se mai lauda ca-i place sa se joace cu mintea romanilor , o afirmatie PENALA !! CNA ce mai zice de ac afirmatie , care dezvaluie acest personaj malefic !!!!
Comentariul lui: john travolta (09 iulie 2009 15:58)
saracii de ei...daca a-ti vedea cat spatiu dau spania sau anglia barfelor cred ca a-ti regandi ce a-ti scris p-aici(unii dintre voi) ideea e ca e vb de o investitie mare o tembeliziune, dar merita pt. 1 mil profit pe an. cate afaceri nu sant jegoase in rom....si scot bani; cel putin asta e entertainment!
Comentariul lui: Mihail Dumitrescu (09 iulie 2009 16:08)
Daca sintem atenti la retingul facut de acest post OTV ajungem la concluzia ca in Romania majoritatea oamenilor sint la nivelul acestor emisiuni pe care imi este rusine sa le numesc.
Comentariul lui: RAUL (09 iulie 2009 16:47)
rusine sa va fie romanilor va dati intelectuali dar tot romani muriti si cr?pati de ce vie rusine cu rasa noastra de barfitori???astia suntem no mai dati in tangouri in special pt andrei intelectualul!!
Comentariul lui: Andrei (09 iulie 2009 18:01)
Raul, desteptule/Preamarite/inteleptule, ca altfel nu pot sa-ti zic.. invata mai intai sa scrii CORECT romaneste, apoi revino pe aici si invata-ne si pe noi ce ar trebui sa procedam in viata..;) Deocamdata, personal nu cred ca tu esti un exemplu bun de dat celor de pe aici, asa cum te consideri..
Macar daca ai fi scris ceva coerent pe aici, mai intelegeam.. Am o intrebare la tine, esti cumva frustrat ca eu nu ma uit la DD si nu imi plac emisiunile lui?:)) Incercai cumva sa ma convingi ca sunt educationale?=)) Iti plangi idolul cumva?
Comentariul lui: anghel (09 iulie 2009 21:17)
Bravo Andrei !!!!!! dar , ce zici cand au facut emisiunea din Dubai cum ca au gasit-o pe Elodia ! a fost doar o campanie turistica 99,99 % si ....0,1 ca .... a trecut si Elodia pe acolo ! ce noutate ! Dar sa mai zici :" Oare din paharul asta a baut Elodia ?" si alte "minunatii" demne de printesa Diana e chiar grotesc ! cei care se intrec in asemenea ciudatenii , sterg presul lui DD ! Ce om adevarat mai intra la el in emisiune ??? Ah , am uitat de penibilii Ogica si Padiu ! mari latrai !
Si uite ce importanta dam acestui cianotic smecher ! oare cum de s-a uitat Pamela la el ????
Comentariul lui: angi (09 iulie 2009 21:24)
Cum zic unii , sunt peste tot emisiuni " circare" , dar asa o lipsa de consideratie fata de privitori , nu cred ca mai exista ! sa faci rating din minciuni si sfidarea bunului simt , este culmea nesimtirii si a lipsei de caracter . De deontologie , nici vorba !!!! " ziarist " de ...2 bani vechi ! ar trebui un tratament serios , propus de CNA !??? PENTRU FIECARE TITLU MINCINOS , O AMENDA !!!!
Comentariul lui: Mc.Gigolo (10 iulie 2009 11:28)
bravo lui diaconescu......ma jur ca este cel mai garantat canal 1000% live ...daca stiti ce inseamna live ..tot pe OTV va uitati seara de deara....bravo, bravo si iar bravo dan diaconescu!!!!!
Comentariul lui: tacu (10 iulie 2009 14:24)
Cel mai tare din Romania. Nu adorm pana la 2-3 din cauza lui Dan Diaconescu.
Comentariul lui: Tibi (10 iulie 2009 23:25)
"Nu adorm pana la 2-3 din cauza lui Dan Diaconescu." - Daca as face ca tine, pe cuvant de nu, dar mi-as distruge si viata si familia. As fi varza ziua urmatoare la servici.. pentru cine? Pentru ce? Pentru DD??? Ce, am innebunit?!?
Comentariul lui:
Schwarz (16 iulie 2009 02:14)
Stie el ce stie... Celmai interesant e cum rade de toti cei care ne uitam. :) La noi probabil ar fi cam pustiu fara emisiune de acel gen... lumea chiar mai are inca nevoie de tot felul de picanterii...
Comentariul lui: Alex (16 iulie 2009 14:11)
Face o gramada de bani de pe prostia romanului. Daca n-ar fi atata prostie in tara asta, sigur n-ar avea audienta si lumea s-ar uita la ceva mai decent.
Comentariul lui: gabitza (03 septembrie 2009 16:31)
Am si eu doua intrebari pt. cei care au postat comenturi negative la adresa lui DD si i-au catalogat intr-un anume fel emisiunile: de ce va mai deranjati sa lasati comenturi daca nu va inereseaza acest subiect?.....sau,credeti ca ceilalti patroni de televiziuni nu s-au imbogatit de pe urma romanilor "inculti "cum ziceti voi?.....diferenta e ca acestia din urma nu isi expun averile ca sa aiba romanii "destepti"sau care se cred destepti ce comenta.Si o ultima intrebare....oare cati din romanii "destepti" care au comentat negativ acest subiect trimit acum mesaje la 1304 sau 1305 pt.a castiga si ei ceva de la domnul Dan Diaconescu si revista Suta La Suta Adevarat?????
Comentariul lui: angela (03 septembrie 2009 18:56)
Pt gabitza !!! DD nu da niciun premiu , niciun leu , nu face el niciun act de caritate stringenta , darmite ...Premiile sunt date din banii adunati de la SMS-uri si din Publicitate ( pt ca a introdus conditia sa te uiti la toata emisiunea , desi nu intra in regulament (ci doar sa raspunzi la tel.).Totul a fost gandit comercial , nu umanitar sa ajute romanii !
Comentariul lui: gabitza (06 septembrie 2009 19:17)
Pt.Angela......se pare ca deranjeaza rau comentul meu,.......de fapt am vrut sa demonstrez cat de destepti sunt unii romani care spun despre altii ca sunt inculti
Comentariul lui: Andrei (06 septembrie 2009 21:43)
Pt gabitza: nu ai demonstrat nimic, ci mai degraba ai ajuns sa-ti arati frustrarile.
Daca nu-ti dai seama ce fel de emisiuni face Dan D si la ce oameni are audienta, atunci nu-ti mai zic nimic. Mult succes la pierdut noptile cu DD, eu il prefer pe Mircea Badea, e mai tare de 1000 de ori ca DD. E inteligent, direct, acid si amuzant.. imi place stilul lui si e mult mai de calitate emisiunea lui.
Comentariul lui: ciprian (06 septembrie 2009 23:05)
Alte exemple de inhatare si prostitul romanilor prin concursuri OTV : -1) In fiecare seara incepand cu 15 sept .dam cate o masina la fiecare ( in loc sa spuna fiecarui norocos ) roman -2) in sticla vor fi un milion de Ron ( si in aceeasi reclama : un milion de Euro ) !!!! Deci concluzia ? ne ia de fraieri , e clar !!!
Comentariul lui: dorin (06 septembrie 2009 23:10)
Recunoaste ca politica emisiunii e " sa te ia de ochi", sa te "agate".dar cu ce mijloace ! minciuni si fraierit pe fata ! Asta este de acuzat , dar nici nu-i pasa , ba face si " misto " !
Comentariul lui: gabitza (07 septembrie 2009 21:45)
Pt.Andrei si alti destepti.......eu n-am scris ca imi pierd noptile cu DD,eu doar am lansat o provocare si se pare ca "desteptii"au si intrat in polemica cu mine.....
Comentariul lui:
rizache (16 septembrie 2009 21:09)
Cel mai tare om de televiziune care spune manelei pe nume, spre deosebire de altii care o numesc muzica clasica.
Comentariul lui: rodica (20 octombrie 2009 09:14)
Eu admir oamenii inteligenti.Ma bucur ca invita in emisiune si oameni simpli. Comentariile rautacioase sunt de la oameni care nu s-au lovit de probleme de sanatate ,de lipsuri,de faptul ca a doua zi nu stie ce sa mai gateasca la copii,ca nu mai are bani sa ia caietul special la copilul care plange ca a2 a zi daca nu are la scoala acel caiet invatatoarea il va dojeni,ca cel mare a terminat un liceu si nu are unde sa se angajeze ,ca patronii isi bat joc si ii da 4 milioane lei vechi ,si dupa 2 luni il trimite la plimbare fara a incheia contract de angajare.Sunt multe alte probleme pe care nu am cum sa le expun in acest comentariu.Ce ma deranjeaza este faptul ca noi cetatenii criticam aceasta televiziune in loc sa o incurajam sa arate adevarata viata a romanilor , nu cea cosmetizata prezentata de televiziuni cu sefi corupti si sustinuti de nu stiu ce partide.
Comentariul lui: Dudu_007 (20 octombrie 2009 10:40)
Sorry, Rodica..:)) Daca tu ai ceva de invatat de la emisiunea lui DD, eu nu pot decat sa te compatimesc. Prefer Discovery Channel, o carte buna sau o iesire la teatru la firma aia, nu sa-l vad pe Diaconescu!
Comentariul lui: Valentin (24 octombrie 2009 12:54)
Aproape toate emisiunile din gril? se adreseaz? rom?nilor (incluz?nd ?i na?ionalit??ile) total lipsi?i de cultur?, din p?cate majoritari ?n aceast? ?ar?. De altfel, suntem singura ?ar? european? ?n care un asemenea post TV emite. Cred c? o lege a audiovizualului care s? interzic? existen?a unor asemenea posturi TV este absolut necesar?, cum necesar? este ?i interzicerea prezen?ei ?i apari?iei ?n emisiunile TV a tot felul de troglodi?i care sunt prezenta?i drept VIP.
Comentariul lui: Alexutzu (06 noiembrie 2009 00:29)
In viata mea nu am mai vazut atata incultura..
la nivelul asta s-a ajuns cu emisiunile lui DD: . No comment, pentru cei care inca ii mai sustin "vedetele" pe care le aduce in emisiune..
Comentariul lui: DIANA (11 noiembrie 2009 18:04)
Bravo lui k a fost om destept...ma uit la emisiunile lui ,nu la toate, si cateodata chiar imi atrag atentia anumite subiecte.A stiut sa se descurce si a ajuns unde este ceea ce nu au facut multi colegi din breasla lui...Tine-o tot asa DD pentru k multi se uita la otv cu siguranta si dusmani de-ai tai....
Comentariul lui: popescu (11 noiembrie 2009 21:18)
Sunt de acord cu criticile pt DD ( vezi Angela ). Diana il lauda , dar ce argumente are ???? doar ca sunt interesante subiectele ? dar cum sunt tratate, cu ce limbaj , cu ce invitati ???
Comentariul lui: calin (25 noiembrie 2009 11:46)
Am tot citit comentariile pro si contra legat de acest DD,am vazut ca are chiar si cativa sustinatori infocatii.Cunosc povestea unei doamne din Oradea care vezi doamne semana cu Elodia,acest mare om de televiziune a hartuit-o efectiv, a venit cu tot felul de minciuni,asa ca ' bravo' omului de televiziune,cred ca l-ar prinde mai bine postura recuperator ,ceva in genul numai ca fizicul nu-l ajuta.
Au fost unele serii cand eram curios pana unde poate merge prostia omeneasca la OTV,dar la fel ca altii care au postat comentarii aici ,cred OTV este etalonul inteligentei in Romania.
Unii zic ca este copiat,Capatos si alti,dar eu mai vad la Pro Tv si emisiuni culturale,la fel si la Pro tv.
Iar legat de cat de bun afacerist este ,eu cred ca sunt alti mult mai buni,gen Patriciu ,care a incepu cu un pic 'ajutor" ,adica creantele staului roman cu irakul,care azi este miliardar in eur si a infintantat Fundatia Dinu Patriciu.
Mai sunt exemple de afaceristi ,dar de care nu se stie cu ce masini umbla,cati banii au facut,daca au iahturi.
STITI DE CE ISI CUMPARA CARACAL-ENI IAHTURI,PENTRU A UMBLA PE BALTILE CARE SAU FORMAT LA CAT AU PLANS DUPA ELODIA